Spóroljunk okosan! Versenyelőny a hatékonyságban

Most, amikor egy cég büdzséjében minden fillér kiadás számít, mindenképpen érdemes felkutatni azokat a lehetőségeket, amelyekkel valódi megtakarítások érhetők el.

A spórolás azonban mit sem ér, ha a következmény a cég teljesítményének csökkenése. Ám ha okosan gazdálkodunk, ha a modern technológiákat és a kínálkozó lehetőségeket felhasználva szervezzük át a munkafolyamatokat, alakítjuk át a cég működését, a hatékonyság növekedésével versenyelőnyre is szert tehetünk. Hogy miként tudjuk ezt megtenni? Ehhez kaphat tanácsokat és tippeket a Service Expo kísérőrendezvényén, a Piac & Profit „Versenyelőny a hatékonyságban” című konferenciáján!

Igenis lehet egyidejűleg csökkenteni a kiadásokat, és növelni a hatékonyságot! Persze nem úgy, hogy cégünk költségeit megpróbáljuk minden területen egyaránt és egyformán csökkenteni. Csak egy példa: bármennyire is a takarékosságot szem előtt tartva működünk, energiára azért szükségünk van. De nem mindegy, hogy miképpen használjuk fel az energiát! A hazai vállalkozások energiahatékonyságában rejlő potenciál ugyanis a teljes magyarországi energia megtakarítási lehetőségek egyharmadát jelenti. E téren tehát óriási lehetőségek vannak a hatékonyságnövelő költségcsökkentésben.

Jelentős tartalékok rejlenek a vállalati autóflották használatában is – figyelem: ma már akár egyetlen céges autót is flottaként kezelnek! –, és nem csak az üzemanyag-fogyasztás optimalizálása terén. Ugyanígy sokat lehet megtakarítani a modern infokommunikációs eszközök, módszerek megfelelő használatával is. Mindezek a megoldások amellett, hogy növelik a költséghatékonyságot, egyszersmind a környezet terhelését is csökkentik.

Mit tehet hát egy kis- vagy középvállalkozás? Olyan hatékonyságnövelést szolgáló és környezetkímélő szolgáltatásokra, módszerekre van szüksége, amelyek azonnali költségcsökkentést vagy megtérülést jelentenek, és segítségükkel a jelenlegi helyzetben is versenyelőnyre tehet szert. Ebben segítségükre lehetnek a különböző pályázati kiírások, források, amelyek között megtalálhatók az informatikai fejlesztésekre, az energiahatékonyság növelésére fordítható támogatások és egyéb, a hatékonyságnövelést szolgáló lehetőségek.

Érdemes tehát tájékozódni arról, milyen technikák, praktikák léteznek az energiatudatos és energiatakarékos gazdálkodáshoz, az üzemanyagköltségek optimalizálásához. A konferencia előadásai egy részének fókuszában ezek a lehetőségek és módszerek állnak. A legegyszerűbb módokról is szó lesz, például, hogy milyen spórolási lehetőségek rejlenek az építőanyagokban, a hőszigetelésben. Itt ugyanis jelentős energia takarítható meg, ezzel a működési költségek is jelentősen csökkenthetőek.

Mindezekről tájékozódhat, kérdezhet és tanácsokat is kaphat a Service Expo kísérőrendezvényén, a Piac & Profit Versenyelőny a hatékonyságban című konferenciáján.

Az október 17-én zajló konferencia belépőjével ingyenesen megtekinthető a Service Expo és a vele egy időben, október 16–18. között látogatható másik három szakkiállítás, a Hoventa, a Business Travel Show és a Budapest Calling.

Részletes tematika és regisztráció itt.

Véleményvezér

Nagyot fordultak Trump hívei Ukrajna ügyében

Nagyot fordultak Trump hívei Ukrajna ügyében 

Orbán Viktor ukránellenes politikája számára rossz hír érkezett.
Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában

Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában 

A kormány által meghirdetett munkaalapú gazdaság önmagában kevés a felzárkózáshoz.
Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo