Spóroljunk okosan! Versenyelőny a hatékonyságban

Most, amikor egy cég büdzséjében minden fillér kiadás számít, mindenképpen érdemes felkutatni azokat a lehetőségeket, amelyekkel valódi megtakarítások érhetők el.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A spórolás azonban mit sem ér, ha a következmény a cég teljesítményének csökkenése. Ám ha okosan gazdálkodunk, ha a modern technológiákat és a kínálkozó lehetőségeket felhasználva szervezzük át a munkafolyamatokat, alakítjuk át a cég működését, a hatékonyság növekedésével versenyelőnyre is szert tehetünk. Hogy miként tudjuk ezt megtenni? Ehhez kaphat tanácsokat és tippeket a Service Expo kísérőrendezvényén, a Piac & Profit „Versenyelőny a hatékonyságban” című konferenciáján!

Igenis lehet egyidejűleg csökkenteni a kiadásokat, és növelni a hatékonyságot! Persze nem úgy, hogy cégünk költségeit megpróbáljuk minden területen egyaránt és egyformán csökkenteni. Csak egy példa: bármennyire is a takarékosságot szem előtt tartva működünk, energiára azért szükségünk van. De nem mindegy, hogy miképpen használjuk fel az energiát! A hazai vállalkozások energiahatékonyságában rejlő potenciál ugyanis a teljes magyarországi energia megtakarítási lehetőségek egyharmadát jelenti. E téren tehát óriási lehetőségek vannak a hatékonyságnövelő költségcsökkentésben.

Jelentős tartalékok rejlenek a vállalati autóflották használatában is – figyelem: ma már akár egyetlen céges autót is flottaként kezelnek! –, és nem csak az üzemanyag-fogyasztás optimalizálása terén. Ugyanígy sokat lehet megtakarítani a modern infokommunikációs eszközök, módszerek megfelelő használatával is. Mindezek a megoldások amellett, hogy növelik a költséghatékonyságot, egyszersmind a környezet terhelését is csökkentik.

Mit tehet hát egy kis- vagy középvállalkozás? Olyan hatékonyságnövelést szolgáló és környezetkímélő szolgáltatásokra, módszerekre van szüksége, amelyek azonnali költségcsökkentést vagy megtérülést jelentenek, és segítségükkel a jelenlegi helyzetben is versenyelőnyre tehet szert. Ebben segítségükre lehetnek a különböző pályázati kiírások, források, amelyek között megtalálhatók az informatikai fejlesztésekre, az energiahatékonyság növelésére fordítható támogatások és egyéb, a hatékonyságnövelést szolgáló lehetőségek.

Érdemes tehát tájékozódni arról, milyen technikák, praktikák léteznek az energiatudatos és energiatakarékos gazdálkodáshoz, az üzemanyagköltségek optimalizálásához. A konferencia előadásai egy részének fókuszában ezek a lehetőségek és módszerek állnak. A legegyszerűbb módokról is szó lesz, például, hogy milyen spórolási lehetőségek rejlenek az építőanyagokban, a hőszigetelésben. Itt ugyanis jelentős energia takarítható meg, ezzel a működési költségek is jelentősen csökkenthetőek.

Mindezekről tájékozódhat, kérdezhet és tanácsokat is kaphat a Service Expo kísérőrendezvényén, a Piac & Profit Versenyelőny a hatékonyságban című konferenciáján.

Az október 17-én zajló konferencia belépőjével ingyenesen megtekinthető a Service Expo és a vele egy időben, október 16–18. között látogatható másik három szakkiállítás, a Hoventa, a Business Travel Show és a Budapest Calling.

Részletes tematika és regisztráció itt.

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo