Termék cikkek

hirdetés

Eladó és vevő párkereső indul

Eladó és vevő párkereső indul

Már lehet jelentkezni a NAK Termékkeresőbe.
Mennyit ad érte, ha magyar?

Mennyit ad érte, ha magyar?

Az online és az offline üzletekben egyaránt növekvő tudatossággal jár-kel a magyar vásárló.  Minden második hazai érdeklődő például kifejezetten a helyit keresi – derül ki a Cetelem kutatásból. 
Hogyan lőjük be jól az árat

Hogyan lőjük be jól az árat

Rengeteg árazási technika létezik, de csak az működik igazán, amivel ténylegesen profitot lehet növelni anélkül, hogy drasztikusan árat növelnénk és beszállítókat húznánk le. Íme néhány ötlet a szakértőtől.
Innovációk, amik felturbózzák a körforgásos gazdaságot

Innovációk, amik felturbózzák a körforgásos gazdaságot

2030-ra 9 milliárd ember fog lakni a Földön. Ennek az embertömegnek akkora fogyasztása lesz, annyi élelmet, energiát, fűtést, házépítést, használati cikkeket igényel, hogy ezeket bolygónk erőforrásaiból már képtelenek leszünk kielégíteni. Ha élhető és fenntartható világot akarunk, mindent újra kell hasznosítanunk, amit fel- és elhasználtunk.
Ne a terméket add el a vevőnek, hanem kínálj megoldást a problémájára

Ne a terméket add el a vevőnek, hanem kínálj megoldást a problémájára

Túl nagy a marketingzaj, vásárlóként és üzleti döntéshozóként is túl illékony és rövid a figyelmünk, túlságosan kötődünk a mobiltelefonunkhoz, értékesítőkként pedig hajlamosak vagyunk a termék nagyszerűségéről hozsannázni, holott az ügyfél cipőjébe kellene belehelyeznünk magunkat, az ő igényeire ráhangolódni. Erről is szó esett neves szakértők előadásaiban a Piac & Profit Értékesítési trendek – 2019 című konferenciáján.
hirdetés
Az már kevés az elégedettséghez, hogy valami olcsó

Az már kevés az elégedettséghez, hogy valami olcsó

Ma már nem elég a minél olcsóbb és jobb minőségű termék és kiszolgálás, hiszen a fogyasztók egyre tudatosabban választanak a számtalan márka és ajánlat között. Ezt mutatja a KPMG legfrissebb ügyfélélmény-kutatása.
Bölcsességek, amik gyakran tévútra vihetnek

Bölcsességek, amik gyakran tévútra vihetnek

„Finomabb, mert magyar”. „Megbízhatóbb, mert kistermelőtől származik”. „Nincs benne semmi mesterséges, tehát egészséges”. Bizonyára mindenki hallotta már ezeket a bölcsességeket, amelyeket azonban néha jobb fenntartással kezelni.
A hazai webshopok nem túl keresettek külföldön

A hazai webshopok nem túl keresettek külföldön

A világ fele külföldről is vásárol az Interneten, a magyar webshopok viszont nincsenek a legnépszerűbb célpontok élmezőnyében. Itt a magyarázat.
Social Media 2018: közösséget építünk

Social Media 2018: közösséget építünk

A Piac & Profit Social Media 2018 című konferenciáján az online marketingszakma elismert szakemberei adtak képet arról, hol tart ez a terület, és milyen új eszközök, megoldások állnak rendelkezésünkre az irdatlanul gyors fejlődésben.
A sikeres webáruházak már tartalomszolgáltatók is

A sikeres webáruházak már tartalomszolgáltatók is

A jó termékeknél és a jól használható website-nál többet kell ma már nyújtani a vevőnek. Olyan történetbe kell belehelyezni, ami vásárlásra serkenti és lojalitást ébreszt benne, derült ki a Piac & Profit Webáruházi trendek - 2018 című konferenciáján.
hirdetés

Azt lehet eladni, amit az emberek nélkülözhetetlennek tartanak

Hogyan reagál egy globális élelmiszeripari vállalat a világgazdaság korszakos átalakulására? Erről nyilatkozott, sok vállalkozónak megszívlelendő tanácsokat adva Mark Schneider, a Nestlé vezérigazgatója.

Az online vásárló nem ragad le a határon

Tízből hét e-vásárló rendelt már terméket külföldi kiskereskedőtől, mert jobbak az árak és nagyobb a árukínálat. A UPS friss összeurópai kutatása szerint ez a kereskedők számára komoly lehetőség, de egyben meg is kell felelniük az online vásárlók elvárásainak.

Kaphatunk hideget, meleget. Hogyan kezeljük a hideghívást?

Mitől lesz hatékony egy hideghívás? Hogyan bírjuk ki a sok visszautasítást? Földi Miklós Dániel, a Vállalkozók Fóruma szakértője ad néhány tippet, hogy szeressük meg a hideghívásokat és váljunk közben eredményesebbé?

Nem elég terméket értékesíteni, megoldást is kell kínálni!

Hogyan tudunk értéket teremteni a fogyasztó számára? A technológiai fejlődés olyan mértékűvé vált, hogy ma a háttértámogatás nagyobb profitrátával bír és hosszabb távú bevételt jelent, mint maga a termék.

Pár módszer, hogy ne csak nézelődjenek, vásároljanak is honlapunkon - 1. rész

A CTA, vagyis a call-to-action típusú ikonok azok, amelyek aktivitásra csábítják a felhasználókat. Kommentelésre, megosztásra, regisztrálásra, sőt vásárlásra. Nem mindegy azonban, hogy ezek az ikonok hogy néznek ki és hol helyezzük el őket a honlapon.

6 módszer, ami sikerre vihet egy induló céget

Az induló cégek sokáig csak viszik a pénzt, de nem termelnek bevételt. Hogyan lehet átvezetni e nehéz kezdeti fázison a cégeket, hogy életben maradjanak? A The Lean Startup című könyvből kiderül. Ez a Facebook vezérigazgatójának, Sheryl Sandbergnek is az egyik kedvenc üzleti szakkönyve.

Hihetetlen, miknek az árára keresnek a neten

Sokat árul el egy nemzet, egy társadalom állapotáról és anyagi helyzetéről, hogy milyen termékeknek az árát akarják megtudni a legtöbben. Egyes országokban egészen fura árucikkek élvezik a lakosság kitüntetett figyelmét és vásárlási szándékát. MIG-repülőtől a rabszolgán át az orrplasztikáig van itt minden.

CE jelölés, kell – nem kell?

Nem olyan könnyű eldönteni, hogy melyik termékre kell és melyikre nem a CE jelölés. És kinek kell intéznie, hol kell kérelmezni? A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége összeszedte a legfontosabb tudnivalókat.

Ne csak tippelje, kik a vásárlói!

Azt hihetnénk, hogy ha színvonalas a termékünk, sőt talán betöm egy piaci rést, akkor meg fogja találni a helyét a piacon. Pedig ez kevés, ha a célpiac nem tud rólunk. Sok vállalkozásnak fogalma sincs, hogy hogyan érje el hatékonyan a célközönségét, hiába foglalkoztat értékesítési munkatársakat. Íme néhány módszer ideális fogyasztóink feltérképezéséhez.
hirdetés
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
hirdetés
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

hirdetés

Költségkímélés

Estek a német gyáripari megrendelések

Estek a német gyáripari megrendelések

Az elemzők által várt mérsékelt emelkedés helyett áprilisban csökkentek a német gyáripari megrendelések havi szinten.

Pénzszerzés

Millió felett a négyzetméterárak - mivel néz szembe, aki most vásárolna?

Millió felett a négyzetméterárak - mivel néz szembe, aki most vásárolna?

2022-ben országosan nagyjából 10 százalékos forgalomcsökkenés mellett 18,5 százalékos árnövekedést mértünk a lakóingatlanok piacán.

Jogi kisokos

Inkább ránt kardot a magyar és bukik akár milliárdokat, mint megegyezne

Inkább ránt kardot a magyar és bukik akár milliárdokat, mint megegyezne

A töredékébe kerülő közvetítői eljárások több mint fele egyezséggel zárul: büntetőügyektől a céges jogvitákig lenne tér az alternatív vitarendezésre.

Cégblog

Nagyon megy a Pepcónak

Nagyon megy a Pepcónak

Európa egyik vezető diszkont kiskereskedelmi csoportja, a Pepco Group 23 százalékkal növelte bevételeit és 11 százalékkal a nyereségét az üzleti évének március végén zárult első felében.

Gazdaság

Millió felett a négyzetméterárak - mivel néz szembe, aki most vásárolna?

Millió felett a négyzetméterárak - mivel néz szembe, aki most vásárolna?

2022-ben országosan nagyjából 10 százalékos forgalomcsökkenés mellett 18,5 százalékos árnövekedést mértünk a lakóingatlanok piacán.

Társadalom

Az értelmetlen dúlás háborújává fajul az orosz-ukrán konfliktus

Az értelmetlen dúlás háborújává fajul az orosz-ukrán konfliktus

Egy víztároló gátja pusztult el Ukrajnában, aminek következményeként 10 Balatonnyi víznek kell pár óra alatt lefolynia a Dnyiprón.

Infokom

Pár éven belül tízből hat munkavállalónak átképzésre lesz szüksége

Pár éven belül tízből hat munkavállalónak átképzésre lesz szüksége

Az MI és más diszruptív technológiák elterjedésének munkahelyekre gyakorolt hatása a következő öt év során nettó pozitív lehet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo