Az már kevés az elégedettséghez, hogy valami olcsó

Ma már nem elég a minél olcsóbb és jobb minőségű termék és kiszolgálás, hiszen a fogyasztók egyre tudatosabban választanak a számtalan márka és ajánlat között. Ezt mutatja a KPMG legfrissebb ügyfélélmény-kutatása.

Hamarabb hazahozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A KPMG most először Magyarországon is elkészítette ügyfélélmény kutatását, amely 8 iparág összesen 140 cégét vizsgálta az alapján, hogy mit nyújtanak a vásárlóik, ügyfeleik számára.

Kép: Fotolia

Ma már nem elég a minél olcsóbb és jobb minőségű termék és kiszolgálás, hiszen a fogyasztók egyre tudatosabban választanak a számtalan márka és ajánlat között. A fogyasztói elégedettség egyre nagyobb súlyát bizonyítja, hogy a KPMG 2000 óta folytatott globális fogyasztói élmény kutatása már Magyarországon is vizsgálja, hogy vajon mitől lesz elégedett a vásárló. 

A KPMG felmérése 3 000 fogyasztó márkaértékelése alapján rangsorolta a hazai cégeket, hogy milyen

Tedd könnyebbé ügyfeled életét
Ha nem kápráztatod el a fogyasztód, céged napjai meg vannak számlálva. Rajongókká kell változtatnod az ügyfeleidet, így tehetsz csak szert vásárlói hűségre. Ez úgy lehetséges, hogy könnyebbé tesszük az életüket, megoldjuk valamilyen problémájukat.
ügyfélélményt nyújtanak. A nemzetközileg alkalmazott módszer hat szempont – ügyfélkapcsolat, hitelesség, fogyasztói elvárások, minőségi fogyasztói élményre törekvés, minimalizált fogyasztói idő- és energia befektetés és empátia – alapján értékelte és rangsorolta nyolc iparág 140 magyarországi vállalatát, arra fókuszálva, hogy minek hatására és hogyan alakul ki az ügyfelek fejében a pozitív élmény, elköteleződés egy márka iránt. A pénzintézetek közül a legjobb helyen a K&H végzett, bekerülve a top 50 hazai cég közé.

A fogyasztói szokások és igények változása miatt elengedhetetlen, hogy a pénzügyi szektor is dinamikusan fejlődjön, kiaknázva a jelenkor adta technológiai lehetőségeket. Egy vállalat szerepe messze túlmutat azon, hogy milyen áron kínálja termékeit vagy szolgáltatásait. Emellett legalább olyan fontos, hogy az ügyfelek – legyen szó akár egy 20-as éveiben járó fiatalról, akár egy többmilliárdos nagyvállalatról – a saját igényüknek és céljaiknak megfelelő, könnyű és gördülékeny ügyintézésben részesüljenek, és részletes tanácsot kapjanak, ha igényt tartanak rá” – hangsúlyozta Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója.

Véleményvezér

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten 

Kitoloncolják őket, ha mégis jönnének.
Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre

Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre 

Szijjártó Péter szerint szabad a szerelem Magyarországon.
Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda

Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda 

Pokorni Zoltán annak idején kéz levágást ígért azoknak, akik lopnak.
Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással

Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással 

Orosz-magyar közös titkosszolgálati akció?
A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo