Az már kevés az elégedettséghez, hogy valami olcsó

Ma már nem elég a minél olcsóbb és jobb minőségű termék és kiszolgálás, hiszen a fogyasztók egyre tudatosabban választanak a számtalan márka és ajánlat között. Ezt mutatja a KPMG legfrissebb ügyfélélmény-kutatása.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A KPMG most először Magyarországon is elkészítette ügyfélélmény kutatását, amely 8 iparág összesen 140 cégét vizsgálta az alapján, hogy mit nyújtanak a vásárlóik, ügyfeleik számára.

Kép: Fotolia

Ma már nem elég a minél olcsóbb és jobb minőségű termék és kiszolgálás, hiszen a fogyasztók egyre tudatosabban választanak a számtalan márka és ajánlat között. A fogyasztói elégedettség egyre nagyobb súlyát bizonyítja, hogy a KPMG 2000 óta folytatott globális fogyasztói élmény kutatása már Magyarországon is vizsgálja, hogy vajon mitől lesz elégedett a vásárló. 

A KPMG felmérése 3 000 fogyasztó márkaértékelése alapján rangsorolta a hazai cégeket, hogy milyen

Tedd könnyebbé ügyfeled életét
Ha nem kápráztatod el a fogyasztód, céged napjai meg vannak számlálva. Rajongókká kell változtatnod az ügyfeleidet, így tehetsz csak szert vásárlói hűségre. Ez úgy lehetséges, hogy könnyebbé tesszük az életüket, megoldjuk valamilyen problémájukat.
ügyfélélményt nyújtanak. A nemzetközileg alkalmazott módszer hat szempont – ügyfélkapcsolat, hitelesség, fogyasztói elvárások, minőségi fogyasztói élményre törekvés, minimalizált fogyasztói idő- és energia befektetés és empátia – alapján értékelte és rangsorolta nyolc iparág 140 magyarországi vállalatát, arra fókuszálva, hogy minek hatására és hogyan alakul ki az ügyfelek fejében a pozitív élmény, elköteleződés egy márka iránt. A pénzintézetek közül a legjobb helyen a K&H végzett, bekerülve a top 50 hazai cég közé.

A fogyasztói szokások és igények változása miatt elengedhetetlen, hogy a pénzügyi szektor is dinamikusan fejlődjön, kiaknázva a jelenkor adta technológiai lehetőségeket. Egy vállalat szerepe messze túlmutat azon, hogy milyen áron kínálja termékeit vagy szolgáltatásait. Emellett legalább olyan fontos, hogy az ügyfelek – legyen szó akár egy 20-as éveiben járó fiatalról, akár egy többmilliárdos nagyvállalatról – a saját igényüknek és céljaiknak megfelelő, könnyű és gördülékeny ügyintézésben részesüljenek, és részletes tanácsot kapjanak, ha igényt tartanak rá” – hangsúlyozta Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója.

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo