Az már kevés az elégedettséghez, hogy valami olcsó

Ma már nem elég a minél olcsóbb és jobb minőségű termék és kiszolgálás, hiszen a fogyasztók egyre tudatosabban választanak a számtalan márka és ajánlat között. Ezt mutatja a KPMG legfrissebb ügyfélélmény-kutatása.

A KPMG most először Magyarországon is elkészítette ügyfélélmény kutatását, amely 8 iparág összesen 140 cégét vizsgálta az alapján, hogy mit nyújtanak a vásárlóik, ügyfeleik számára.

Kép: Fotolia

Ma már nem elég a minél olcsóbb és jobb minőségű termék és kiszolgálás, hiszen a fogyasztók egyre tudatosabban választanak a számtalan márka és ajánlat között. A fogyasztói elégedettség egyre nagyobb súlyát bizonyítja, hogy a KPMG 2000 óta folytatott globális fogyasztói élmény kutatása már Magyarországon is vizsgálja, hogy vajon mitől lesz elégedett a vásárló. 

A KPMG felmérése 3 000 fogyasztó márkaértékelése alapján rangsorolta a hazai cégeket, hogy milyen

Tedd könnyebbé ügyfeled életét
Ha nem kápráztatod el a fogyasztód, céged napjai meg vannak számlálva. Rajongókká kell változtatnod az ügyfeleidet, így tehetsz csak szert vásárlói hűségre. Ez úgy lehetséges, hogy könnyebbé tesszük az életüket, megoldjuk valamilyen problémájukat.
ügyfélélményt nyújtanak. A nemzetközileg alkalmazott módszer hat szempont – ügyfélkapcsolat, hitelesség, fogyasztói elvárások, minőségi fogyasztói élményre törekvés, minimalizált fogyasztói idő- és energia befektetés és empátia – alapján értékelte és rangsorolta nyolc iparág 140 magyarországi vállalatát, arra fókuszálva, hogy minek hatására és hogyan alakul ki az ügyfelek fejében a pozitív élmény, elköteleződés egy márka iránt. A pénzintézetek közül a legjobb helyen a K&H végzett, bekerülve a top 50 hazai cég közé.

A fogyasztói szokások és igények változása miatt elengedhetetlen, hogy a pénzügyi szektor is dinamikusan fejlődjön, kiaknázva a jelenkor adta technológiai lehetőségeket. Egy vállalat szerepe messze túlmutat azon, hogy milyen áron kínálja termékeit vagy szolgáltatásait. Emellett legalább olyan fontos, hogy az ügyfelek – legyen szó akár egy 20-as éveiben járó fiatalról, akár egy többmilliárdos nagyvállalatról – a saját igényüknek és céljaiknak megfelelő, könnyű és gördülékeny ügyintézésben részesüljenek, és részletes tanácsot kapjanak, ha igényt tartanak rá” – hangsúlyozta Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója.

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo