Az már kevés az elégedettséghez, hogy valami olcsó

Ma már nem elég a minél olcsóbb és jobb minőségű termék és kiszolgálás, hiszen a fogyasztók egyre tudatosabban választanak a számtalan márka és ajánlat között. Ezt mutatja a KPMG legfrissebb ügyfélélmény-kutatása.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A KPMG most először Magyarországon is elkészítette ügyfélélmény kutatását, amely 8 iparág összesen 140 cégét vizsgálta az alapján, hogy mit nyújtanak a vásárlóik, ügyfeleik számára.

Kép: Fotolia

Ma már nem elég a minél olcsóbb és jobb minőségű termék és kiszolgálás, hiszen a fogyasztók egyre tudatosabban választanak a számtalan márka és ajánlat között. A fogyasztói elégedettség egyre nagyobb súlyát bizonyítja, hogy a KPMG 2000 óta folytatott globális fogyasztói élmény kutatása már Magyarországon is vizsgálja, hogy vajon mitől lesz elégedett a vásárló. 

A KPMG felmérése 3 000 fogyasztó márkaértékelése alapján rangsorolta a hazai cégeket, hogy milyen

Tedd könnyebbé ügyfeled életét
Ha nem kápráztatod el a fogyasztód, céged napjai meg vannak számlálva. Rajongókká kell változtatnod az ügyfeleidet, így tehetsz csak szert vásárlói hűségre. Ez úgy lehetséges, hogy könnyebbé tesszük az életüket, megoldjuk valamilyen problémájukat.
ügyfélélményt nyújtanak. A nemzetközileg alkalmazott módszer hat szempont – ügyfélkapcsolat, hitelesség, fogyasztói elvárások, minőségi fogyasztói élményre törekvés, minimalizált fogyasztói idő- és energia befektetés és empátia – alapján értékelte és rangsorolta nyolc iparág 140 magyarországi vállalatát, arra fókuszálva, hogy minek hatására és hogyan alakul ki az ügyfelek fejében a pozitív élmény, elköteleződés egy márka iránt. A pénzintézetek közül a legjobb helyen a K&H végzett, bekerülve a top 50 hazai cég közé.

A fogyasztói szokások és igények változása miatt elengedhetetlen, hogy a pénzügyi szektor is dinamikusan fejlődjön, kiaknázva a jelenkor adta technológiai lehetőségeket. Egy vállalat szerepe messze túlmutat azon, hogy milyen áron kínálja termékeit vagy szolgáltatásait. Emellett legalább olyan fontos, hogy az ügyfelek – legyen szó akár egy 20-as éveiben járó fiatalról, akár egy többmilliárdos nagyvállalatról – a saját igényüknek és céljaiknak megfelelő, könnyű és gördülékeny ügyintézésben részesüljenek, és részletes tanácsot kapjanak, ha igényt tartanak rá” – hangsúlyozta Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo