Vásárló cikkek


Helló, fiatal! A magyar termékek következő piacát a Z generáció jelentheti

Helló, fiatal! A magyar termékek következő piacát a Z generáció jelentheti 

A fiatalok körében kéne igazán népszerűsíteni a magyar élelmiszereket egy kutatás szerint.
Hiába a sok vásárló, ha nincs munkaerő

Hiába a sok vásárló, ha nincs munkaerő 

Országszerte emelkednek a fizetések, többek között ennek hatására közel 10 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi üzletek forgalma. A szupermarketek tulajdonosai ennek ellenére sincsenek könnyű helyzetben. Az egyre nagyobb bérigények megnehezítik a kereskedők dolgát.
Az eladónak követni kell a vásárló szokásait

Az eladónak követni kell a vásárló szokásait 

Az ipari vásárlók demográfiai változásai szükségessé teszik, hogy az őket kiszolgáló cégek is alkalmazkodjanak a változó vásárlói elvárásokhoz, és gyorsabb, ügyfélcentrikus szolgáltatásokat nyújtsanak.
Az már kevés az elégedettséghez, hogy valami olcsó

Az már kevés az elégedettséghez, hogy valami olcsó 

Ma már nem elég a minél olcsóbb és jobb minőségű termék és kiszolgálás, hiszen a fogyasztók egyre tudatosabban választanak a számtalan márka és ajánlat között. Ezt mutatja a KPMG legfrissebb ügyfélélmény-kutatása.
Tedd könnyebbé ügyfeled életét

Tedd könnyebbé ügyfeled életét 

Ha nem kápráztatod el a fogyasztód, céged napjai meg vannak számlálva. Rajongókká kell változtatnod az ügyfeleidet, így tehetsz csak szert vásárlói hűségre. Ez úgy lehetséges, hogy könnyebbé tesszük az életüket, megoldjuk valamilyen problémájukat. A gyakorlati hasznosságra reagálnak. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény - 2018 konferenciáján.
Van egy pont, amikor már nem vagy köteles kiszolgálni a vevőt, aki az agyadra megy

Van egy pont, amikor már nem vagy köteles kiszolgálni a vevőt, aki az agyadra megy 

Még ha nem is jogos, amit felpanaszol, az ügyfél elégedetlenségét és dühét szóban vagy írásban el kell ismerni, mint tényt, csak ezután lehet elkezdeni a kifogásolt probléma megoldását. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény - 2018 konferenciáján.
Ügyfélélmény: jónak lenni már nem elég

Ügyfélélmény: jónak lenni már nem elég 

Olyan ügyfélélményt kell nyújtani, ami felülmúlja a fogyasztó várakozásait. Ez a vásárlói lojalitás záloga. Ennél kevesebbet, vagyis a kielégítő színvonalú terméket vagy szolgáltatást máshol is könnyen kaphat az ember. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény - 2018 konferenciáján.
Social Media 2018: közösséget építünk

Social Media 2018: közösséget építünk 

A Piac & Profit Social Media 2018 című konferenciáján az online marketingszakma elismert szakemberei adtak képet arról, hol tart ez a terület, és milyen új eszközök, megoldások állnak rendelkezésünkre az irdatlanul gyors fejlődésben.
Online kétszer annyit is vásárolunk

Online kétszer annyit is vásárolunk 

Az éves forgalom tekintetében érett piaccá fejlődött a hazai e-kereskedelem. Még van növekedés, de már lassul, derült ki a Piac & Profit Webáruházi trendek - 2018 című konferenciáján tartott előadásokból. A vásárlók közel kétharmada vidéki. Ha online vásárolunk, kétszer többet rakunk a kosarunkba, mint amikor egy fizikai áruházban válogatunk.
Ezért vásárolunk eszetlenül

Ezért vásárolunk eszetlenül 

Többre becsüljük a vagyonunkat, mint amekkora. Gazdagabbnak érezzük magunkat, mint amennyire el vagyunk eresztve anyagilag. És megveszünk mindent hitelre, nem gondolva a holnapra, a törlesztési kötelezettségekre. Az emberek kétharmada így működik. Vagy Te a maradék egyharmadba tartozol? Így tudhatod meg.

Ezért követ téged a hirdetés 

Hogyan működik a fogyasztó agya? Hogyan lehet vásárlásra ösztönözni? Milyen szokások figyelhetők meg a vásárlók körében? A téma szakértői a legfrissebb trendeket ismertették a Piac & Profit Webáruházi trendek - 2018 című konferenciáján.

Hogyan adjunk el a fiataloknak? 

Nagyon heterogén csoportról van szó, hiszen a 38 éves máshol tart az életben, mint a 25 éves és 18 éves. Az értékesítési vezetők sem feltétlenül értik őket, mert ők már idősebbek.

A Nomád, a Játékos és az Üzletkötő 

Három globális trend van kialakulóban a fogyasztói magatartások terén – az Oracle legfrissebb felmérése szerint. A kutatás több mint 15 ezer fogyasztó vásárlási szokásait vizsgálta a mobil fizetési megoldások, az áruvisszaküldés és az új technológiák elfogadása körében.

Hogyan kezeljük a negatív fogyasztói beszólásokat a neten? 

Alapszabály, hogy muszáj reagálni a negatív fogyasztói véleményekre az interneten. Mert nemcsak az elégedetlenkedő személynek válaszolunk, hanem az összes többi vásárlónak és potenciális ügyfélnek, aki olvassa a fikázó beszólást.

Családonként negyedmilliót költöttünk el felelősen 

Egész Európában ritkaságszámba menő beszámoló jelenik meg a Föld Napjára: végre Magyarországon megbecsülték a tudatos vásárlás piacát. „Kialakulóban van egy olyan réteg, amely a fogyasztásból fakadó problémákat és annak következményeit felismerve szívesen áldoz egy fenntarthatóbb világra és csökkenteni kívánja az ökológiai lábnyomát” - összegez a Tudatos Vásárlók Egyesülete, a MagNet Bank és a GfK friss felmérése.

Sokkal több kell egy jó képnél Instragram sikerhez 

Nem elég a Facebook, a cégeknek fel kell készülnie az Instagram jelenlétre is. A valódi eredményekhez, az elkötelezettség növeléséhez azonban a jó képek önmagukban nem elegek. Adunk pár tippet, mire kell még figyelni!

Hűség vagy hitel? Mindegy, imádjuk! 

Az átlagos vagy annál jobb anyagi körülmények között élő felnőttek tárcájában jellemzően hat kártya található – derül ki a Budapest Bank kutatásából. Persze olyan is van, akinek húsz.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mi lesz a nyugdíjmegtakarításokkal?

Mi lesz a nyugdíjmegtakarításokkal?  

A témában nagyszabású konferenciát rendez november 21-én a Klasszis Média Budapesten.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Igazi kincs lehet az Ön személyes bankára, és nem is elérhetetlen

Igazi kincs lehet az Ön személyes bankára, és nem is elérhetetlen 

Miközben a kamatok világszerte egyre alacsonyabbak, és a forint is veszít értékéből, idén is rekordokat döntögettek a tőzsdeindexek és a nemesfémek.
Nehéz helyzetben a családok, ahol beteg lesz hirtelen egy idős hozzátartozó

Nehéz helyzetben a családok, ahol beteg lesz hirtelen egy idős hozzátartozó 

Az öngondoskodás egy újabb szintje.

Adózás

Ezért örülhet a magyar adófizető Donald Trump megválasztásának

Ezért örülhet a magyar adófizető Donald Trump megválasztásának 

A kormány újraélesztené az Egyesült Államok által korábban felmondott kettős adóztatás tilalmáról szóló egyezményt.

Cégblog

Ezeknél a vállalatoknál jó dolgozni

Ezeknél a vállalatoknál jó dolgozni  

Ezek most Magyarország 10 legjobb munkáltatója a dolgozói vélemények alapján.

Klímablog

Felpörgés előtt az elektromos autók piaca

Felpörgés előtt az elektromos autók piaca  

Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat.

Gazdaság

Mi a legnagyobb adókockázat a cégeknél?

Mi a legnagyobb adókockázat a cégeknél?  

Közel 300 pénzügyi- és adóvezető körében készített felmérést az EY Magyarország.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo