Minőség cikkek
Az eligazodást is segíti a minőségi védjegy
Kiváló minőséget garantáló, kétszintű védjegyrendszer segítheti a vásárlókat a jövőben. A jelzés hiteles és valódi minőségi garanciát biztosít.
Hogyan rúgjunk be „egészségesen”?
A komolyabb mértékű ivászat merénylet a szervezetünk ellen, a másnaposságnak pedig igen kellemetlen következményei lehetnek. Hogyan tudjuk mindezt megelőzni, vagy legalábbis enyhíteni?
Bízhatunk-e az élelmiszer-jelzésekben?
A blockchain felhasználása a transzparens és megbízható nyomon követés biztosítása révén az élelmiszeripari szereplők számára is komoly versenyelőnyt jelenthet, a szorosabb fogyasztói kapcsolatok kialakítása mellett lehetőséget ad a minőségbiztosításra és a tevékenységek optimalizációjára.
Ázsiai repülők a legtisztábbak
Japán légitársaság gépei a legtisztábbak a világon. A tisztasági teszt tíz legjobbja között egyébként 8 ázsiai van, európai csak kettő, a Swiss és a Lufthansa.
Még mindig baj van az apróbetűvel
Citromleveket ellenőriztek a szakemberek a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) Szupermenta programjában. A citromlevek élelmiszer-minőségi és biztonsági szempontból megfeleltek, de több esetben jelölési hibák miatt hatósági eljárás indult.
Az már kevés az elégedettséghez, hogy valami olcsó
Ma már nem elég a minél olcsóbb és jobb minőségű termék és kiszolgálás, hiszen a fogyasztók egyre tudatosabban választanak a számtalan márka és ajánlat között. Ezt mutatja a KPMG legfrissebb ügyfélélmény-kutatása.
Bölcsességek, amik gyakran tévútra vihetnek
„Finomabb, mert magyar”. „Megbízhatóbb, mert kistermelőtől származik”. „Nincs benne semmi mesterséges, tehát egészséges”. Bizonyára mindenki hallotta már ezeket a bölcsességeket, amelyeket azonban néha jobb fenntartással kezelni.
Mások értékelése alapján vásárolunk a neten
A legtöbb hagyományos és online kereskedő a karácsonyi időszakban bonyolítja éves forgalmának jelentős részét – így nem csoda, hogy ilyenkor a minőségi kifogások száma is megugrik. Érdemes tehát jól megválasztani, hol szerezzük be az ajándékokat.
Ölik a nagyok egymást a piac újrafelosztásáért
Tízmillió dolláros összegeket kapnak kosarasok a sportcipők reklámozásáért, miközben régi és új cégek küzdenek a Nike és az Adidas ellen a piac újrafelosztásáért.
Saját telefonnal rukkolt elő az orosz internet-guru
A Yandex orosz internet-óriásvállalat saját mobilt dobott piacra. A Kínában gyártott telefon bírálói szerint avult és nem tud majd versenyezni az orosz piacon vezető Huawei és Samsung mobilokkal.
Ez a vizsgálat rosszabbkor nem is jöhetett volna
Távolról sem a legdrágább tejcsoki a legjobb – állapította meg a Stiftung Warentest, a legnagyobb német független fogyasztóvédelmi szervezet.
Mi kerül rajta hússzor annyiba? Minőség vagy marketing?
Miért kerül a két, látszatra egyforma trikó közül az egyik 5 a másik akár 100 eurónak megfelelő összegbe? Minőség, vagy puszta marketing?
Az unióban nem lehetnek másodosztályú termékek és vásárlók
Ha vállalatok egész Európában forgalmaznak egy terméket, amelynek országonként eltérő a minősége, akkor nem címkézhetik fel ugyanúgy és látszólag ugyanazzal a márkával, mert az a fogyasztók félrevezetését jelenti, fogalmaztak az EP képviselői.
Ezekkel az étrendkiegészítőkkel vigyázzon
Nem nyomon követhető, illetve lejárt minőségmegőrzési idejű étrend-kiegészítőket és étrend-kiegészítő alapanyagokat vont ki a forgalomból a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih). A visszahívás több száz kiló terméket érint.
Csak akkor veszünk hazait, ha olcsóbb
A magyar élelmiszer megítélése minden szempontból kiváló, mégis tudatosan csupán a magyarok alig egyharmada keresi a hazai termékeket az üzletek polcain – derül ki a Médiaunió Alapítvány legfrissebb vásárlói kutatásából.
Az elégedett ügyfél is elcsábítható
Elkötelezett munkavállaló nélkül nincs remek ügyfélélmény. Az elégedett kliens pedig hajlandó mélyebbre nyúlni a zsebében. Erről is szó esett a Piac & Profit Cégmarketing - 2018 című konferenciáján.
A legjobb, amit valaha teszteltünk
Az új, teljes képmezős fényképezőgépek közül a Sony Alpha 7 III+ FE 85 mm típusát értékelte a legjobbnak a Stiftung Warentest, a független német fogyasztóvédelmi szervezet. A szakemberek véleménye: „A legjobb fényképezőgép, amelyet valaha teszteltünk.”
Zöldséget, gyümölcsöt dobálnak ki naponta az amerikaiak
Nagyobb mértékű élelmiszerpazarlást eredményez a jobb minőségű étrend - mutatták ki amerikai kutatók tanulmányukban, amely szerint az amerikaiak fejenként naponta 422 gramm élelmet dobnak ki.
A mozifilmet is LED-en nézzük
Szöul és Sanghaj után Európában először zürichi moziban helyeztek üzembe LED-képernyőt, amely 3D technikával, vetítés nélkül közvetíti a képet, sokkal jobb minőségben, mint amit eddig a filmszínházakból ismerünk.
Ha húsvét, akkor sonka, de kilő a csokinyúl is
Több mint 6700 tonnányi sonka és egyéb főtt-füstölt hús fogy a húsvéti ünnepi időszakban, amelyek értéke meghaladja a 10 milliárd forintot – mondta Mostisch Martina, a Magyar Húsiparosok Szövetségének (Hússzövetség) ügyvezető titkára az MTI-nek a GfK adataira hivatkozva.
Le kellene már szokni a palackozott vízről
A palackozott víz fogyasztásának csökkenése évente több mint 600 millió euró kiadást spórolna meg az európai háztartásoknak. A csapvíz jobb lakossági megítélése következtében kevesebb műanyag palack válna hulladékká, így a tengeri műanyagszennyezés mértéke is csökkenne. Az európai tengerpartok egyik leggyakoribb szennyezői az egyszer használatos műanyag palackok.
Vacsorázni sem megyünk oda, ahol rossz a kávé
Az étterembe járó vendégek négyötödénél már egyértelmű elvárás a jó minőségű kávé, ami a vendégek étteremválasztását is befolyásolhatja. Gyovai Györgyi, a Nespresso hazai ügyvezetője szerint épp ezért fontos, hogy vendéglátóként milyen kávét és élményt adunk a vendégeknek, miközben a munkavállalók megtartására is törekszünk.
Megtörtént: az ügyfelek átvették a hatalmat
Felértékelődött az ügyfelek kezelése és az optimális ügyfélélmény nyújtása a cégek prioritásai között. Nem elég már a jó szándék, a vállalkozásoknak a kliens fejével és szívével kell vizsgálni a termékkel vagy szolgáltatással való érintkezés összes pontját. A szakma legjobbjai számos oldalról világították meg az ügyfélkezelés témáját a Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján.
Ezért baj, ha zokniszagú a pálinka
A minőségi pálinkakóstolásról tart kurzust a Pálinka Nemzeti Tanács az OMÉK-en, ahol azt is megtudhatjuk, miről ismerjük fel a rossz pálinkát, és mikor mondjunk mindenképpen nemet egy-egy kerítésszaggató párlatra.
Összetétel, illat és textúra - ezek alapján dönt a vásárló
A különböző szépségápolási termékek esetében fontos meggyőződni arról, hogy a megfelelő termék kerül-e a kosarunkba. A CD kozmetikai márka és az NRC piackutató cég friss, reprezentatív felméréséből kiderült, hogy a termék illata, textúrája, ára és az összetétele a legfontosabb döntési szempontok a magyar hölgyeknek és férfiaknak egyaránt, összességében tehát: tudatosan vásárlunk.
Ezek a legrosszabb mobiltelefonok
Az iOS eszközök gyakrabban hibásodnak meg, mint az Android eszközök, a leggyakrabban pedig a Facebook, az Instagram vagy a Yahoo Mail alkalmazások fagynak le. A Blancco 2015 óta minden negyedévben átfogó elemzést készít a mobiltelefonok technológiai állapotáról.
A magyarok szívéhez a minőség, az ár és 13 év a kulcs
Szinte pontosan ugyanannyian választanak tudatosan az egészségvédő termékek közül, mint ahányan nem – derült ki a Béres Gyógyszergyár kutatásából. Bár a döntő többség számára fontos a minőség, ez gyakran mégsem érvényesül a vásárlásnál, hiszen a fogyasztók 45 százaléka, azaz majdnem a fele, nem tudatosan választ a kínálatból.
A színvonalas cégek 8 alapelve
A vállalkozások tekintetében a minőség meghatározása és megteremtése összetett feladat. Mint ilyen, a megfelelően kialakított és működtetett minőségirányítási rendszer következetességet teremt, biztosítja a folyamatos fejlődést, mérsékli a kiszolgáltatottságot, és olyan struktúrát biztosít, amelyre a vállalkozásnak szüksége van ahhoz, hogy képes legyen rugalmasan lekövetni a változásokat.
Mire kell figyelni a raktárak feltöltésekor?
Karácsony előtt az üzletek feltöltésének célja az, hogy olyan termékek kerüljenek a polcokra, amelyek megbízhatóak, és amelyeket nem kell majd visszavenni a vevőtől, mert hibás volt.