Ölik a nagyok egymást a piac újrafelosztásáért

Tízmillió dolláros összegeket kapnak kosarasok a sportcipők reklámozásáért, miközben régi és új cégek küzdenek a Nike és az Adidas ellen a piac újrafelosztásáért.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A legjobb amerikai kosárlabda-játákosok, az NBA sztárjai, az új évre is válogathatnak az ajánlatokban, melyik cipő-gyártó ajánlatát fogadják el és viselik azok cipőjét, évente akár több tízmillió dollárért.

Kép: Pixabay

Miközben a korábbi években a Nike és az Adidas uralta a piacot, a kosárlabda óriási szerepe (globális népszerűsége a második legnagyobb a labdarúgás után) arra indította a több gyártót, hogy újra, vagy először beszálljon a versenybe. Így újra szerződtet cipőit

A japánok ráígértek a Nike-ra, Federer átöltözik
Roger Federer, a svájci tenisz-sztár tíz éven át évi 30 millió dollárt kap az Uniqlo sportruhák reklámozásért, miközben a japán céget heves bírálatok érik ázsiai munkások kihasználásáért.
reklámozó sztár-kosarast a Puma, a New Balance, az Under Armour és beszállt a versenybe a kínai Anta. A New Balance 12 éves tervet dolgozott ki, amelynek célja, hogy éves jövedelmét a jelenlegi 4.5 mrd. dollárról 7 milliárdra növelve a harmadik helyet szerezze meg a piacon a Nike és az Adidas mögött.

Elemzők ugyanakkor arra figyelmeztetnek:

a divatos, egyúttal csúcsminőségű sportcipők eladása visszaesőben van, a futóknál csakúgy, mint a teniszben és a különböző atlétikai ágakban.
A kosaras-cipők néhány éve még a sportcipő-eladások 13 százalékát tették ki, de arányuk ma már csak 4 százalék. Mind a sportolónak látszani kívánó vásárlók, mind a valóban sportolók rájöttek, hogy megfelelő minőségű cpőt lehet vásárolni fele annyiért is, mint amennyibe az agyon-reklámozottak kerülnek.

(Forrás: The New York Times)

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo