Ölik a nagyok egymást a piac újrafelosztásáért

Tízmillió dolláros összegeket kapnak kosarasok a sportcipők reklámozásáért, miközben régi és új cégek küzdenek a Nike és az Adidas ellen a piac újrafelosztásáért.

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A legjobb amerikai kosárlabda-játákosok, az NBA sztárjai, az új évre is válogathatnak az ajánlatokban, melyik cipő-gyártó ajánlatát fogadják el és viselik azok cipőjét, évente akár több tízmillió dollárért.

Kép: Pixabay

Miközben a korábbi években a Nike és az Adidas uralta a piacot, a kosárlabda óriási szerepe (globális népszerűsége a második legnagyobb a labdarúgás után) arra indította a több gyártót, hogy újra, vagy először beszálljon a versenybe. Így újra szerződtet cipőit

A japánok ráígértek a Nike-ra, Federer átöltözik
Roger Federer, a svájci tenisz-sztár tíz éven át évi 30 millió dollárt kap az Uniqlo sportruhák reklámozásért, miközben a japán céget heves bírálatok érik ázsiai munkások kihasználásáért.
reklámozó sztár-kosarast a Puma, a New Balance, az Under Armour és beszállt a versenybe a kínai Anta. A New Balance 12 éves tervet dolgozott ki, amelynek célja, hogy éves jövedelmét a jelenlegi 4.5 mrd. dollárról 7 milliárdra növelve a harmadik helyet szerezze meg a piacon a Nike és az Adidas mögött.

Elemzők ugyanakkor arra figyelmeztetnek:

a divatos, egyúttal csúcsminőségű sportcipők eladása visszaesőben van, a futóknál csakúgy, mint a teniszben és a különböző atlétikai ágakban.
A kosaras-cipők néhány éve még a sportcipő-eladások 13 százalékát tették ki, de arányuk ma már csak 4 százalék. Mind a sportolónak látszani kívánó vásárlók, mind a valóban sportolók rájöttek, hogy megfelelő minőségű cpőt lehet vásárolni fele annyiért is, mint amennyibe az agyon-reklámozottak kerülnek.

(Forrás: The New York Times)

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo