Olyen technikát hoztunk, ami elsőre hihetetlennek tűnhet. Annyira egyszerű, hogy sokszor még az a vállalkozó sem hiszi el, aki már 30 éve nyomja az ipart.
Első és talán legfontosabb lépés:
- Nézd meg, hogy pontosan mi az a szolgáltatás/termék, amin a legtöbb profitod van.
- Aztán nézd meg, hogy melyik az a szolgáltatás/termék, amit keresnek a vevők.
- Majd nézd meg, hogy melyek azok a szolgáltatások/termékek, amiken nincsen haszon, vagy csak kevés van, de hatalmas figyelem övezi, sokat kell vele foglalkozni.
Második lépés, ami azért fontos, hogy a harmadikat meg tudjuk lépni:
Nézzünk rá az egészre, ami eddig történt. Azt fogjuk látni, hogy van olyan szolgáltatás/termék, amin nem is keresünk, mégis annyit foglalkozunk vele, hogy az már túlzás.
A második dolog, amit biztosan látunk, hogy van olyan szolgáltatás/termék (mert van olyan szolgáltatás/termék), amit nagyon keresnek a vevők és egyben rengeteget keresünk rajta. Ha ebben a másodpercben nincsen ilyen szolgáltatás/termék, akkor majd lesz, csak meg kell találni.
A harmadik lépést, ami talán a legfájdalmasabb, itt találják.