Eladó és vevő párkereső indul

Hamarosan elindul a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) Termékkereső szolgáltatása, amelybe már jelentkezhetnek a gazdálkodók, élelmiszer-előállítók, piacszervezők és piacüzemeltetők. A szolgáltatással jelentősen csökkenhet a termelés, a feldolgozás és az értékesítés, valamint a fogyasztó közötti „távolság”.

A NAK Termékkereső a kamara internetes portálján lesz majd elérhető, a termékek, gazdaságok, piacok, események népszerűsítésére szolgál, és ezen a keresőfelületen tudnak majd termékekre, szolgáltatásokra keresni a potenciális vásárlók, partnerek. A felületen a termelő és a fogyasztó is egymásra találhat, de ugyanígy termelők és feldolgozók közötti kapcsolatok is kialakulhatnak.

Sok eladó és vevő találkozhat (Fotó: Depositphotos)
Sok eladó és vevő találkozhat (Fotó: Depositphotos)

A kamara az élelmiszerlánc minden szereplőjét segíteni kívánja, a mezőgazdasági termelőktől egészen a fogyasztóig, valamint, hogy – a NAK Termékkereső használatával is – minél szélesebb körben hazai eredetű élelmiszer kerüljön az asztalokra, ráirányítva a fogyasztók figyelmét a hazai termékek választásának fontosságára. Célunk, hogy a rövid ellátási lánccal és annak értékesítési formáival csökkenthető legyen az élelmiszerek szállítási útja, és ezáltal a termelés, a feldolgozás és az értékesítés, valamint a fogyasztó a lehető legközelebb kerüljenek egymáshoz.

A NAK Termékkeresőre elindult az előregisztráció, amire itt van lehetőség.

Ennek kitöltésével a jelentkezők már a – tervezetten néhány hónap múlva elinduló – NAK Termékkereső megnyitásakor elérhetik majd célközönségüket, ezen közösség részévé válnak, a későbbiekben pedig maguk tölthetik fel termékeiket, módosíthatják adataikat.

Véleményvezér

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.
Elszabadultak a Magyar Posta árai

Elszabadultak a Magyar Posta árai 

Ez most nem finom.
Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak

Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak 

Az egykori magyar sikerágazat rosszul teljesít.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo