Hírlevél cikkek


Piac és Profit Hírlevél - Nyereményjáték szabályzat

Piac és Profit Hírlevél - Nyereményjáték szabályzat 

Piac és Profit Hírlevél - Nyereményjáték szabályzat
Nem árt résen lenni: új kihívások közösségi oldalak világában

Nem árt résen lenni: új kihívások közösségi oldalak világában 

Változik a közösségi média. Mark Zuckerberg megelégelte, hogy a Facebookot politikai tévhírek terjesztőjének látja a világ, ezért a platform új algoritmusa kevésbé kedvez majd a hírfolyamban a hirdetéseknek és újságcikkeknek. Vagyis kevesebb lesz a reklámfelület. Hogyan rúghatnak így labdába a cégek? Erre is keresték a választ a Piac & Profit Social Media - Változás! című konferenciájának előadói.
Hírlevél-feliratkozás – kötelező-e a kétlépéses hozzájárulás a GDPR alapján?

Hírlevél-feliratkozás – kötelező-e a kétlépéses hozzájárulás a GDPR alapján? 

A kétlépéses hírlevél-feliratkozás indokául és előnyeként általában azt emelik ki az e-mail-marketing-szakemberek, hogy egyértelmű azonosítással segít elkerülni a spam-feliratkozókat, minimalizálja az adattisztítási munkát, növeli a feliratkozók elhivatottságát, és maximalizálja a konverziót. Hátránya viszont az, hogy kevesebb feliratkozót hoz. Tényleg szükséges-e azonban a GDPR alapján a dupla megerősítéses hírlevél-feliratkozás? Erről kérdeztük dr. Horváth Katalint, a Sár és Társai Ügyvédi Iroda e-kereskedelemmel foglalkozó partner ügyvédjét.
Egyre tudatosabb a magyar vásárló

Egyre tudatosabb a magyar vásárló 

Egyre tudatosabban vásárolnak online a magyarok: a hírleveleken, közösségi médián és árösszehasonlító oldalakon keresztül figyelik az akciókat és naprakész információkkal rendelkeznek arról, mikor érdemes vásárolni. Ezt mutatja az is, hogy az idei Black Friday a korábbinál is nagyobb figyelmet kapott, amit a kereskedők is megéreztek. Az e-kereskedők várakozása szerint december első fele és január is erős hónap lesz számukra.
Hírlevelek - egy vagy két lépésben?

Hírlevelek - egy vagy két lépésben? 

A kétlépéses hírlevél feliratkozás előnyeként azt emelik ki az e-mail marketing szakemberek, hogy egyértelmű azonosítással segít elkerülni a spam feliratkozókat, minimalizálja az adattisztítási munkát, növeli a feliratkozók elhivatottságát és maximalizálja a konverziót. Hátránya viszont az, hogy kevesebb feliratkozót hoz. Szükséges-e a GDPR alapján a dupla megerősítéses hírlevél feliratkozás? Erről kérdeztük dr. Horváth Katalint, a Sár és Társai Ügyvédi Iroda e-kereskedelemmel foglalkozó partner ügyvédjét.
5 tipp az ellenállhatatlanul kattintásvonzó címadáshoz

5 tipp az ellenállhatatlanul kattintásvonzó címadáshoz 

Bármilyen gyorsan változik is a marketing, a jó címsor még mindig mindennél többet ér. A négy alapszabály mellett öt szakértői tippel segítünk, hogy ne menjen kárba mindaz, amit a cím után ír.
Így kerüljük el a spamlistát!

Így kerüljük el a spamlistát! 

A spam egyidős az internettel, de igazi virágkorát talán éppen most éli: ma a globálisan küldött emailek fele olvasatlanul került ebbe a mappába. Könnyen itt végezheti a mi hírlevelünk is, ezért érdemes megfogadni a következő öt tanácsot.
Az igazság a spamről

Az igazság a spamről 

Június 23. a spam, azaz a kéretlen levelek ellen fellépő világnap. Mindannyian naponta kapunk zavaró hirdetéseket és ajánlatokat e-mail fiókunkba, mégis néha nehéz eldönteni, hogy ezek jogszerűek-e és egyáltalán van-e különbség a spam és kéretlen levél között? A válaszok megtalálásban dr. Horváth Katalin, a Sár és Társai Ügyvédi Iroda e-kereskedelemmel foglalkozó partner ügyvédje volt segítségünkre.
4 tévhit a digitális marketingről - és a valóság

4 tévhit a digitális marketingről - és a valóság 

A digitális marketing egyre nagyobb szeletet szakít magának az online értékesítési piacon. Bár a marketing egy viszonylag új formája, máris rengeteg mítosz kering körülötte. A kisvállalkozások tulajdonosai sajnos gyakran bedőlnek a digitális marketinggel kapcsolatos tévhiteknek– megpróbálunk most megdönteni közülük néhányat.
Ilyen legyen a hírlevél 2016-ban

Ilyen legyen a hírlevél 2016-ban 

Van kiút a spam mappából! De csak egy: ne spammeljünk. A cégek nagy része arra használja a hírlevelet, hogy kéretlenül küld leveleket embereknek, olyan tartalommal, ami nem érdekli őket. Pedig lehetne egészen másképp is. Szakértő segít, milyen legyen a mostani trendek szerint a hírlevél.

Több hírlevélfeliratkozó kéne? Van pár tippünk! 

Ha email feliratkozókról beszélünk, az első 1000 feliratkozó megszerzése nagy öröm, elérni a 10 000 feliratkozót pedig nagy mérföldkő. De hosszú az út odáig. Tippjeinkkel segítünk növelni a listáját!

Élet a spamen túl – szakértői tippek 

Az emberek számára a hírlevél és a spam sokszor ugyanazt jelenti, ez pedig azoknak köszönhető, akik az e-mail marketing alapelveire fittyet hányva szakmailag inkorrekt (sőt, néha egyenesen illegális) munkát adnak ki a kezükből. Tűnjünk ki a tömegből szakmai hozzáértésünkkel! Egy jól felépített e-mail marketingkampány pozitívan befolyásolja az ügyfél-elégedettséget, a megtérülést és a jó hírünket egyaránt. A MailEngine szakmai támogatásával vegyük sorra, mit tehetünk annak érdekében, hogy a levelünk ne kerüljön spam mappába!

Küldjön hírleveleket CRM-mel 

A legtöbb vállalkozás már küld hírlevelet azoknak, akikkel kapcsolatba került. De nem mindegy, hogy azt mennyire tudjuk személyre szabni. Ebben segíthet a CRM.

Így látható, hatékony-e a marketing 

Az e-mail marketing egyik nagy előnye, hogy nagyon jól mérhető, így a kampányok optimalizálásával lehetőségünk van folyamatosan növelni a hatékonyságát. Persze az eredményesség tudatos növelése csak azoknak áll módjában, akik sokrétű méréseket végeznek, és így az ujjukat folyamatosan a kampány pulzusán tartják. Az adatok értékelése során könnyen beazonosítható, hogy milyen tartalom, dizájn vagy időzítés felel meg a céljainknak, valamint kiszűrhetjük azokat az elemeket, amelyek teljesítményével nem vagyunk megelégedve. A mérésekből nyert információk alapján kézben tarthatjuk a kampányt, és szükség esetén optimalizálhatjuk. A cikksorozat mai részében azt vizsgáljuk meg a MailEngine szakértőinek segítségével, hogy milyen mérési lehetőségeink vannak, és ezekkel mit kezdhetünk.

Hogyan írjunk jó hírlevél tárgysort? 

Egy ütős hírlevél is hasztalan, ha nem tudjuk elérni, hogy azt egyáltalán megnyissa a célközönség. Ebben van nélkülözhetetlen szerepe a tárgysornak. Azonban egy jó tárgysor megírása nem olyan könnyű feladat, mint ahogyan elsőre gondolnánk, ezért a MailEngine szakértőinek tapasztalatai alapján összegyűjtöttünk néhány aranyszabályt, hogy a címzettre gyakorolt első benyomásunk, vagyis a tárgymező gyümölcsöző legyen.

Alap kisokos hírlevél küldéshez 

Azt már minden cég tudja, hogy érdemes hírlevél feliratkozókat gyűjteni és rendszeresen információkat küldeni számukra. De mivel és hogyan? Lássuk az alapokat.

Itt a lista! Mik a legjobb tárgysorok a hírlevélben? 

A legtöbb cég napi, vagy heti rendszerességgel küldi ki a hírleveleit, a felhasználók többsége mégsem nyitja meg ezeket. Bár sokszor a spamszűrők szólnak közbe, sok esetben a hírlevél tárgysora nem kelti fel a fogyasztó érdeklődését. Mutatunk néhányat, amelyek biztos bejönnek!

Az e-mail marketing eszközei: mikor mivel támadjunk? 

Az e-mail marketing az egyik leghatékonyabb eszköz a vállalatok kezében, nem véletlen, hogy évek óta fejlődést mutat: a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség adatai szerint a direkt marketing szektor 2014-ben 2%-kal bővült, ezen belül az e-mail marketing az a terület, ami évről évre dinamikus növekedést mutat. A nagy kérdés persze az, hogy hogyan válik az e-mail egyszerű marketingeszközből pénztermelő csodafegyverré. A MailEngine hírlevélküldő rendszer szakértőinek támogatásával indított sorozatunkban tisztázzuk a terület alapjait, és közérthetővé tesszük azt annak érdekében, hogy a kis- és középvállalatok is sikerrel alkalmazhassák kampányaik során.

Magunkat védjük az adatvédelemmel 

Január 28. az adatvédelem világnapja. Méltánytalanul hanyagolt témakör ez, pedig az adatvédelem magánemberként saját biztonságunk érdekében, cégként pedig milliós bírságok elkerülése és az etikus működés fenntartása miatt is fontos.

Ez kell a jogszerű weboldal üzemeltetéshez 

A weboldalak üzemeltetői sok esetben regisztrációs felületet hoznak létre honlapjaikon azért, hogy látogatóik az általuk kínált valamennyi szolgáltatást igénybe vehessék, vásárolhassanak, szállást vagy egyéb szolgáltatásokat foglalhassanak. A felhasználók gyakran élnek a hírlevélre való feliratkozás lehetőségével is, a honlap tulajdonosok ezen a kommunikációs csatornán keresztül népszerűsíthetik az általuk nyújtott szolgáltatásokat, illetve árukat. A Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda által létrehozott és üzemeltetett www.reklámjog.hu jogi szakértői összegyűjtötték, hogy miként lehet a regisztrációhoz kapcsolódó adatkezelést, valamint a hírlevél kiküldést jogszerűen végezni.

Nem a hétfői hírlevél a legjobb, hanem a hajnali 

Nem egy esetben mítoszként élő berögződéseket is sikerült cáfolnia az analitikai eszközöket fejlesztő Yesware felmérésnek, amelyben a céges marketing levelek küldését – és az arra érkező válaszok gyakoriságát vizsgálták.

Így gyűjtsünk hírlevél-feliratkozókat! 

Cégtulajdonosként gyakran érezzük úgy, hogy kifogytunk az ötletekből, mivel lehetne rábírni az oldalunkra látogatókat, hogy regisztráljanak. Ez létfontosságú, mert egy értékes adatbázisnak nemcsak gyakorlati haszna, de manapság eszmei értéke is van. Adunk néhány tippet, hogy növekedjenek a vágyott listák.

Így kerüljük ki a spamszűrőket 

A legtöbb felhasználó rendelkezik spamszűrővel, így pontosan tudnunk kell, hogyan állítsuk össze hírlevelünket, hogy ne a spamek között landoljon az üzenetünk. Spam-kisokos sorozatunkban most ebből a szempontból a hírlevél tartalmi elemeit vizsgáljuk.

Így lőhetünk hatalmas öngólt a hírlevéllel 

Nem csak a jogi háttér helytelen ismerete, vagy a nagy adatbázisok rossz kezelése miatt landolhat a hírlevelünk a spamek között, kritikus fontosságú az is, hogy akinek küldjük, hogyan értékeli az általunk küldött tartalmat. Elengedhetetlen továbbá, hogy adjunk lehetőséget a leiratkozásra.

Az online reklám esete a joggal 

Még mindig kevés online szolgáltató ügyel az adatvédelmi szabályokra a magyar piacon, pedig a hírközlési törvény változása óta komoly bírságot kockáztatnak – hangzott el a Piac&Profit által szervezett KKV-AKADÉMIÁN.

10 tipp, hogy ne a kukában landoljon a hírlevél 

Ha az ön cége is élénk üzleti kommunikációt folytat vásárlóival, biztosan él a hírlevél kínálta széles körű lehetőségekkel. Szakértőnk azonban rámutat néhány dologra, amelyet érdemes szem előtt tartani.

Ön is fűti az utcát? 

Ma a hazánkban lévő 2,7 millió családi ház nagy része több mint 20 éves és a mai energiatakarékossági elvárásoknak nem felel meg. A legtöbb tulajdonosnak döntenie kell: a fűtésre költ éveken át egyre többet vagy egyszeri beruházással megszünteti a pazarlást. Persze a hatékony és valóban nagy megtakarítást jelentő beruházás előtt tudni kell milyen állapotban az ingatlan és milyen munkákra van szükség. Ehhez szakértő segítség kell!

Játsszon velünk!  

2006 óta működő Klímablogunk idei átalakulásunk kapcsán saját, önálló hírlevelet kap. A téma iránt érdeklődők itt válogatást kaphatnak a zöld, fenntarthatósághoz kapcsolódó hírekből. Hogy kedvet csináljunk a hírlevélre való feliratkozáshoz, egy témába vágó játékot is befogadtunk.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Fontos, mégis gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést

Fontos, mégis gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést  

A napközbeni étkezés jelentősen javíthatja vagy épp ronthatja munkahelyi teljesítményünket, a gyakorlatban mégis hajlamosak vagyunk megfeledkezni erről.

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Klímablog

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben  

Míg 2022-ben nem egészen ezer, addig tavaly már több mint négyezer balkon napelemet telepítettek Bécsben.

Gazdaság

Mit hoz a jövő? Így vásárolhatunk autót

Mit hoz a jövő? Így vásárolhatunk autót  

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben.

Infokom

Új EU-s irányelv miatt fájhat a magyar cégek feje

Új EU-s irányelv miatt fájhat a magyar cégek feje  

Az új uniós kibervédelmi irányelv, a NIS2 számos szervezet számára támaszt új követelményeket több különféle területen.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo