10 tipp, hogy ne a kukában landoljon a hírlevél

Ha az ön cége is élénk üzleti kommunikációt folytat vásárlóival, biztosan él a hírlevél kínálta széles körű lehetőségekkel. Szakértőnk azonban rámutat néhány dologra, amelyet érdemes szem előtt tartani.

Meddig húzza még ilyen lapos pénztárcával Budapest?
Politikai csatározások közepette vagy stabil háttérrel működik majd a főváros?
Online Klasszis Klub élőben Kiss Ambrussal!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a Fővárosi Önkormányzat főigazgatójától!

2024. október 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Nem kell, hogy a spam mappában végezze – Kép: Pixabay

A hírlevél egyszerű és direkt módja az ügyfelek megszólításának, mivel figyelmüket könnyen meg lehet ragadni a postaládában ékeskedő izgalmas tárgysorokkal. Azonban amikor az érdeklődők a tárgysort követve a levélre kattintanak, sokszor csalódniuk kell, és néhányan azonnal le is iratkoznak a listáról. Hogy ez ne történjen meg az ön olvasóival, összegyűjtöttünk 10 fontos tippet a jó hírlevél elkészítéséhez.

10 tipp a hírlevél írásához, avagy hogy kerüljön ki a spamkosárból:

1. Győződjön meg róla, hogy a hírlevél tartalma érdekes és hasznos a célközönsége számára. Azaz róluk, az ő szükségleteikről és vágyaikról szól.

2. A hírlevélből a legtöbbször a weblapra tereljük az olvasókat. Szabaduljon meg weblapján a zavaró tényezőktől, a mindig hibásan megjelenő képektől, villogó bannerektől vagy az automatikusan elinduló videóktól. A végtelen hosszúságú hírlevelet inkább több témára érdemes szétszedni, így nagyobb eséllyel olvassák el a rövidebb leveleket, mint az egy hosszút.

3. Hitelességét alátámaszthatja, ha háttér-információkat jelenít meg a cégéről és magáról. Érdemes a hírlevél egyik szövegdobozába elhelyezni a teljes cégnevet az elérhetőségekkel.

4. A hírleveleket a délelőtti órákban küldje el, ekkor többen megnyitják, mint ha például este 8-kor érkezne meg a postaládába. A profi módszer persze itt is az, ha a saját listáján elemzi a hírlevél-megnyitási statisztikákat, amire a profi hírlevélküldő szoftverek lehetőséget adnak.

5. Vezessen rendszeres, témához kapcsolódó blogot, melyben értékes információkat találhatnak az olvasók, és érdemes lesz hétről hétre megnyitni az izgalmas cikk linkjét tartalmazó levelet.

Hét tévhit az e-mail kampányokról
Az e-mail marketing az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy forgalmat irányítsunk oldalunkra, és növeljük az eladásainkat, ám sok a félreértés azzal kapcsolatban, miként küldjünk e-maileket a leghatékonyabban, miként növeljük vele bevételünket. Szakértőnk a hét leggyakoribb tévhitet fejti ki.
6. Tegye lehetővé a hírlevélre való feliratkozást a legérdekesebb bejegyzések, tartalmak alatt is, ne csak az oldalsávban.

7. Jelentessen meg folyamatosan és fokozatosan új tartalmakat: blogbejegyzéseket, videókat, képeket az oldalán, hogy a hírlevél hatására oldalára látogatók mindig találjanak érdekességeket.

8. Tesztelje, hogy elég felhasználóbarát-e a hírlevél, minden fontos információ egyszerűen és logikusan követhető-e. És ami manapság nagyon fontos: mobilról is könnyen olvashatónak kell lennie, ez a második ok, amiért a nagy képeket érdemes mellőzni.

9. A hírlevél végén biztassa cselekvésre az olvasót, például az új blogbejegyzés megtekintésére vagy a Facebook-oldal lájkolására.

10. Mindig ellenőrizze, hogy szerepel-e a leiratkozás link a hírlevél alján, és azt is fontos kipróbálni, hogy a link jól látható és működőképes-e.

Ezekkel a jó tanácsokkal olvasói is elégedettek lesznek, mert élvezhetőbb, érdekesebb leveleket kapnak. Ön pedig több látogatót tud majd honlapjára irányítani, így növelheti forgalmát.

Langmár Zsuzsanna szovegirasblog.hu

Szakértőnk korábbi anyagai

Stratégiai fegyver is lehet a hírlevél

Mivel az Ön által kínált tartalom érdekes és fontos olvasói számára, nem lesz nehéz rávenni őket, hogy látogassák honlapját. Azonban azt már nem várhatja el az elfoglalt olvasóktól, hogy maguktól eszükbe jusson rendszeresen weblapjára kattintani. Ezért emlékeztetőül hírlevél küldésére van szükség.

Így győzheti meg leendő ügyfeleit szakértelméről

Ha az üzleti kommunikáció során néhány apró trükköt alkalmazunk, első ránézésre is kitűnik szakértelem, tehát növelheti a vásárlók bizalmát.

A vásárláshoz a problématudaton át vezet az út

Az egyik leggyakrabban előforduló hiba a reklámszövegekben, hogy azok nem ugyanazon a szinten beszélnek az adott témáról a célközönséghez, amelyen ők állnak.

Ma már mindenki tudja, mennyire fontos az igényes tartalom a weblapunkon.
Örökérvényű igazság a kereskedelemben, hogy minél kevesebb van valamiből, annál nagyobb rá az igény.
Ha egy weboldal nem hozza a tőle várt eredményeket, a legrosszabb, amit tehetünk, ha nem teszünk semmit.
A jól megírt reklámszövegre igazán érdemes figyelmet fordítani!

Véleményvezér

Az még rendben, hogy a bizalomlistán az utolsó helyre került a magyar egészségügy, de ennyire

Az még rendben, hogy a bizalomlistán az utolsó helyre került a magyar egészségügy, de ennyire 

A magyarok több mint háromnegyede nem bízik az egészségügyben.
Dupla annyi különadót fizetett a Lidl az államnak, mint amennyi nyeresége lett

Dupla annyi különadót fizetett a Lidl az államnak, mint amennyi nyeresége lett 

Mohó volt az állam, ami elég gyakori probléma manapság.
Elkészült a világ első olyan robotja, amely már beszél és reagál, természetesen Tesla - video

Elkészült a világ első olyan robotja, amely már beszél és reagál, természetesen Tesla - video 

8 millió forint lesz az ára az új szuper robotnak.
Titkos viszonyra derült fény Donald Trump és Putyin között

Titkos viszonyra derült fény Donald Trump és Putyin között 

Újabb botránykönyv érkezik a piacra.
Hatalmas bakot lőtt Orbán Viktor

Hatalmas bakot lőtt Orbán Viktor 

Lesz-e bocsánatkérés egy ilyen fajsúlyos tárgyi tévedés után?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo