Vevőszerzés cikkek


Ügyes megoldások, hogy az érdeklődőkből vevő legyen

Ügyes megoldások, hogy az érdeklődőkből vevő legyen 

Számos cég elengedi az érdeklődőket, akik csak nézelődni tévednek az online felületre, vagy a boltba. Pedig ezek az ügyfelek már eljutottak hozzá és vásárolnának is. Szakértőnk ad néhány tippet, hogyan faraghatunk vásárlót az érdeklődőből.
Ne csak egyetlen napról szóljon a Black Friday

Ne csak egyetlen napról szóljon a Black Friday 

Az idei Black Friday a szakemberek várakozásai szerint még a tavalyinál is nagyobb durranás lehet a kereskedelemben. Az akciókkal, leárazásokkal becsábított fogyasztók tömegeinek azonban hosszú távon is hasznát veheti egy vállalat. Mutatjuk, hogyan!
Hogyan tűnhet ki a tömegből egy zöldfülű vállalkozás?

Hogyan tűnhet ki a tömegből egy zöldfülű vállalkozás? 

Habár ezrével alapítanak havonta új cégeket Magyarországon, az első évét csak kevés éri meg. És nem csak a nehéz adózási és szabályozási környezet jelenti a véget, vagy a felkészületlenség és a nem elég gondos tervezés, hanem az is, ha ötletünkkel nem tűnünk ki a tömegből. Ehhez adunk most tanácsokat!
Pénzt is hozhat nekünk a Pokémon Go

Pénzt is hozhat nekünk a Pokémon Go 

A Pokémon Go őrület miatt milliók sétálgatnak az utcákon kis lényeket hajkurászva. A vállalkozóknak pedig minden ekkora divathullámban érdemes megkeresni, mi az, amivel az üzlethez kapcsolhatnák. Szakértőnk segít, hogy használjuk vevőszerzésre a Pokémon Go-t!
Mi kell az eladáshoz? Információ

Mi kell az eladáshoz? Információ 

Nem reménytelen visszaszerezni az elveszett vevőket, de lényegesen könnyebb a dolgunk, ha ismerjük a szokásaikat, érdeklődésüket. Így az is könnyen látható, kik azok, akikre tényleg érdemes energiát fordítani. Szakértőnk segít!
Ne csak az új vevőket hajtsa!

Ne csak az új vevőket hajtsa!  

Nem egyszerű eldönteni, mely érdeklődőkre érdemes a leginkább koncentrálni az értékesítőknek, de azt javasoljuk, hogy egy cég lelki szemei előtt ne csak az új vevők szerzése lebegjen. A cikkből kiderül, hogy még kikre érdemes odafigyelnie, hogy cége még több profitot termeljen.
Akarnak új vevőket a cégek – de ingyen

Akarnak új vevőket a cégek – de ingyen 

A hazai vállalatok fele ragaszkodik meglévő vevőszerző módszereihez, további 25 százalék nyitott lenne az új lehetőségekre, de nem szeretne plusz költségeket vállalni. A hazai vállalatok legnagyobb része értékesítők révén, ajánlás útján, illetve saját weboldal fenntartásával szerez új vevőket, de egyre többen élnek az online B2B oldalak adta lehetőségekkel is – derül ki a Tablazat.hu felméréséből.
Ne csak tippeljük, hogy elégedettek-e az ügyfelek!

Ne csak tippeljük, hogy elégedettek-e az ügyfelek! 

Egyszerűbb annak újra eladni valamit, aki már egyszer vásárolt Öntől. A vevők pedig általában akkor válnak visszatérő vevőkké, ha elégedettek a termékünkkel, szolgáltatásunkkal és a kiszolgálással is. Így hát a kérdés a következő: hogyan lehet mérni mennyire elégedettek a vevők?
Szülinaposok: így hozzuk ki a legtöbbet a jubileumból

Szülinaposok: így hozzuk ki a legtöbbet a jubileumból 

Tíz éves, húsz éves, huszonöt éves: sok cég ünnepelhet valamilyen évfordulót, talán az Ön vállalkozása is ezek közé tartozik. Az ilyen „kerek” évfordulóknál egy kicsit mindig elgondolkozik az ember, hogy hogyan hozza ki a jeles évfordulóból a legtöbbet. Mi legyen az a nagy dobás, ami igazán emlékezetessé teszi ezt az eseményt, és ami megtérülő befektetés is egyben?
14 tipp, hogyan szerezzük meg az első vevőinket

14 tipp, hogyan szerezzük meg az első vevőinket 

Egy vállalkozás indulásakor a legelső vevők megszerzése mindig az egyik legnehezebb (ha nem a legnehezebb) feladat. Mikor még nincs nevünk a piacon, nem ismer bennünket senki, nincsenek kapcsolataink, nehéz bizalmat ébreszteni a potenciális vásárlókban. Szakértő partnerünk, a Webshop Experts most ehhez ad tippeket

Nem új ügyfél kell a több eladáshoz 

Valóban az új vevők megszerzése a legegyszerűbb mód a bevétel növelésére? Szó sincs róla! Érdemes megismerkedni upsell és a cross-sell fogalmakkal! Szakértőnk segít!

Így lesz több vevő az érdeklődőiből 

Ha valaki eljut addig, hogy kifejezi az érdeklődését egy termékünk iránt, még nem dőlhetünk nyugodtan hátra. El kell juttatni a vásárlásig - és aztán a visszatérésig. Szakértőnk segít, hogyan!

A vásárlói hűség négy alaptétele 

Egy piaci rés megtalálása, egy jó szolgáltatás, egy remek termék – ha elég ügyesek és kitartóak vagyunk – hamar megtalálhatja a közönségét. A kihívás innentől kezdve nem csak az, hogy növeljük a vásárlóink, megrendelőink számát, hanem az is, hogy megőrizzük azokat, akik egyszer már minket választottak, s visszatérő, a cégünkhöz, márkánkhoz hű, elkötelezett vásárlók, megrendelők legyenek.

Az olcsójánosok lettek az igazi cápák 

A technika gyors fejlődése és a pénztelenség szinte ellehetetlenít bizonyos szakmákat. Nincs kereslet a szaktudásra, a gyakorlatlan szakmunkások ár alatt viszik el a megrendeléseket.

Az ügyfelek nem élvezik az ügyfélélményt 

Ahány piac, annyiféle fogyasztói igénynek kell megfelelnie egy fejlődni kívánó vállalatnak, ám míg a vállalatok közel 80 százaléka gondolja átlag felettinek ügyfélélmény teljesítményét, ezzel a fogyasztók alig 8 százaléka ért egyet.

Hat dolog, amit senki nem mond el a vállalkozói létről 

Szívesen vállalkoznának a magyarok, leginkább a függetlenség vonzza őket. Viszont a többség nincs tisztában a vállalkozói lét hátrányaival. Mutatunk hat dolgot, amit mindenkinek meg kell fontolnia, mielőtt vállalkozásba fog.

Négy jó tanács a több vevőhöz 

A 2015-ös év a vevőszerzésben is új trendeket hoz a kis- és középvállalkozások számára. Fejlődni, látványos konverziónövekedést produkálni nem lehetetlen, bemutatunk négy követendő tanácsot, amellyel több vevőt szerezhetünk a weboldalunkra.

Új vevők után ácsingóznak a cégek 

A magyar kis- és középvállalkozások (kkv-k) 49 százaléka tervezi fejleszteni vállalati marketingjét jövőre. Fejlődési lehetőséget leginkább az új vevők megszerzésében és a régi ügyfelek kezelésében látnak a cégek.

Megrendelőben is három a magyar igazság 

Minél koncentráltabb a vevőkör, annál jobban ki van téve az adott cég annak, hogy egy-két vevő elvesztésével ellehetetlenül a tevékenysége. A magyar vállalkozások többségének három (vagy kevesebb) nagy vevője van, ha egyet is elveszítenének, a cég komoly bajba kerülne.

Nem a Facebook a kkv-k marketingjének a kulcsa 

A kisvállalati marketing sikerének a titka nem a Facebook vagy a Google AdWords, és nem is a honlap vagy bármilyen más marketingeszköz. A sikeres kisvállalati marketing legnagyobb titka, hogy a vevőt a megfelelő érzelmeken vezeti lépésről lépésre végig.

Akció kell a sok vevőért! 

A fogyasztókat leginkább az árak befolyásolják, és csaknem harmaduk hajlandó lenne üzletet is váltani egy hűségprogram kedvező ajánlatáért. A javuló vásárlói hangulat miatt a vásárlói programok hatása tovább növekedhet a következő években – hívja fel a figyelmet az eladásösztönző- és hűségprogramokat tervező, vezető globális cég, a TCC.

Ügyfélkezelésben mérföldekre lemaradtunk 

Bár sok cég panaszkodik arról, hogy az egyre szorosabb piaci versenyben szinte alig tud vevőt szerezni, nem tesznek pluszlépéseket azért, hogy az egyszerű érdeklődőből visszatérő vásárlót generáljanak.

Vetélkedő vagy nyeremény, melyik éri meg? 

A fogyasztók a nyeremény reményében hajlandók kipróbálni új termékeket, miközben a marketingakció során tudatosul bennük a termék márkaneve, amely esetleg további vásárlásaikat is befolyásoló tényező lehet. Azonban ezek a promóciók nem mindegy, hogy milyen költséggel járnak a cég számára.

Ne csak várjuk az ügyfelet! 

Sok magyar cégvezető nincs tisztában a remarketing fogalmával. Pedig a virtuális világ végre lehetőséget kínál arra, hogy ne csak üljünk és várjuk a vevőt, hanem egyenesen rátaláljunk az interneten keresztül. Csakhogy vannak veszélyei is, megmutatjuk, hogyan kerülje ki az adatvédelmi szabályozásban elrejtett aknákat és hogyan kerülheti el, hogy az őrületbe kergesse a vevőit.

A tökéletes termékpaletta titka 

Amikor egy cég összeállítja a termékeinek a kínálatát, sokszor egy nagyon fontos szempontot nem vesznek figyelembe - a termékek viszonyát.

A vevőnek sincs mindig igaza 

"A vásárlónak mindig igaza van!" - szól a marketing első törvénye, azonban mindannyian tudjuk, hogy ez nincs mindig így. Sőt, egészen gyakran nincsen így. És egy üzletvezetőnek a saját ép esze és a folyamatos ügymenet érdekében néha szembe kell szállnia a vevővel.

Négy vevőszerző csodaszer 

Miközben a hagyományos kereskedelem szűkül, az online adok-veszek folyamatosan és jelentős mértékben bővül. Ahhoz, hogy a trendből cégünk profitáljon, hozzunk létre felhasználóbarát weboldalt!
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Milyen ingatlanra harapnak a külföldi vásárlók?

Milyen ingatlanra harapnak a külföldi vásárlók? 

Noha a számuk az előző évihez képest csökkent, 2023-ban némileg erősödött a külföldi vásárlók súlya a hazai lakáspiacon.
Igazi kincs lehet az Ön személyes bankára, és nem is elérhetetlen

Igazi kincs lehet az Ön személyes bankára, és nem is elérhetetlen 

Miközben a kamatok világszerte egyre alacsonyabbak, és a forint is veszít értékéből, idén is rekordokat döntögettek a tőzsdeindexek és a nemesfémek.
Nehéz helyzetben a családok, ahol beteg lesz hirtelen egy idős hozzátartozó

Nehéz helyzetben a családok, ahol beteg lesz hirtelen egy idős hozzátartozó 

Az öngondoskodás egy újabb szintje.

Pénzszerzés

Ne béremelést kérjen jövőre – mutatjuk, mivel jár jobban

Ne béremelést kérjen jövőre – mutatjuk, mivel jár jobban 

Január elsejével lép hatályba a kedvezményes adózású lakhatási támogatási rendszer.

Adózás

Ezért örülhet a magyar adófizető Donald Trump megválasztásának

Ezért örülhet a magyar adófizető Donald Trump megválasztásának 

A kormány újraélesztené az Egyesült Államok által korábban felmondott kettős adóztatás tilalmáról szóló egyezményt.

Cégblog

Félrevezették a befektetőket, bírságolt az MNB

Félrevezették a befektetőket, bírságolt az MNB  

Az MNB 250 millió forint piacfelügyeleti bírságot szabott ki a Banus Port Zrt.-re.

Klímablog

Ráharaptak a cégek az elektromos autókra

Ráharaptak a cégek az elektromos autókra  

4200 cég igényelt forrást összesen 5005 tisztán elektromos hajtású személygépkocsi, kisteherautó vagy kisbusz beszerzéséhez.

Gazdaság

Magyarország legdrágább utcái

Magyarország legdrágább utcái  

Éveken át budapesti közterületek álltak az első helyen a legdrágább lakóingatlanok listáján.

Infokom

Nem kell félni a mesterséges intelligenciától?

Nem kell félni a mesterséges intelligenciától? 

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia munkahelyi hatását.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo