Négy jó tanács a több vevőhöz

A 2015-ös év a vevőszerzésben is új trendeket hoz a kis- és középvállalkozások számára. Fejlődni, látványos konverziónövekedést produkálni nem lehetetlen, bemutatunk négy követendő tanácsot, amellyel több vevőt szerezhetünk a weboldalunkra.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

legyen több a kosárban - Kép: SXC

Leskó Norbert, a MiniCRM alapítójának segítségével bemutatjuk az idei év legütősebb vevőszerző technikáit. Négy tanács, hogy az Ön weboldalán is magasabb legyen a koverzió.

1. Ne vigyük be az erdőbe!

Első lépésként az a legfontosabb, hogy az érdeklődők bármilyen hirdetésre kattintva egy dedikált céloldalra jussanak el. A legtöbb felhasználó nem hajlandó azzal tölteni az idejét, hogy kikeresse az őt érdeklő információt a honlapról - tehát mindenképpen meg kell könnyíteni a dolgát, és egyből elé rakni az őket érdeklő tartalmat.

A céloldalt kétféleképpen lehet felépíteni. A marketingesek tanácsa, hogy az oldalon egyetlen cselekvésre buzdító gomb (call to action, CTA) legyen, a sales-eseké pedig az, hogy ne igen-nem kérdést tegyünk fel, hanem egy kérdésnek két változatát. Például: ne azt kérdezdzük hogy “Hozhatok kávét?”, hanem azt, hogy “Tejjel, vagy tej nélkül szereti a kávét?” „Teszteltük a tanácsokat, és arra jutottunk, hogy a marketinges megoldás 12.17 százalékos konverzióval járt, a sales-es pedig 15.99 százalékossal „– mondta Leskó Norbert.

(A Piac&Profit konferenciát szervez, amelyben az idei legmenőbb webáruház trendekről szerezhet fontos és hasznos információkat! A 2015-ös év webáruházi trendjeit alapvetően befolyásolni fogja a vasárnapi zárva tartás március közepi életbe lépése. Szakértők egybehangzó véleménye szerint a rendelkezés egyértelműen a webáruházaknak fog kedvezni. 2014-ben a webáruházak forgalma egy év alatt majd 30 %-kal növekedett. A növekedés idén még nagyobb tempót vehet. További részletek és jelentkezés a konferenciára ITT!)

2. Kezeljük a felmerülő kérdéseket!

2015 meghatározó trendje a kifogáskezelés lesz. Érdemes kipróbálni,hogy mi történik akkor, ha a feliratkozó űrlap mellett lekezeljük a leggyakrabban visszatérő problémákat és kérdéseket egy mini GYIK formájában Véli Leskó, aki szerint ezzel jelentős növekedést tapasztalhatunk a konverziós rátánkban.

Hat Facebook-trend, amire idén ügyelni kell
Itt a január, és újra beindulhat a marketing a közösségi oldalakon. Azonban már most látszik hat olyan trend a legnagyobb közösségi platform esetében, amelyet nem szabad figyelmen kívül hagynunk az eredményes online jelenlét érdekében!
3. Azonnal reagáljunk!

Egy felmérésből kiderült, hogy a vállalkozások túlnyomó többsége vagy 5 percen belül hívja vissza az érdeklődőit, vagy több mint egy nap után, vagy soha. Szintén érdekes, bár nem túl meglepő statisztika, hogy a vevők fele attól vásárol, aki először felveszi vele a kapcsolatot. Minél gyorsabban reagálunk az érdeklődésre, annál magasabb konverziós rátát érhetünk el.

4. Adjunk valami pluszt!

Magyarországra jellemző, hogy a vállalkozók belemennek egy árversenybe a konkurenciával, és hajlamosak az akciókat, kedvezményeket kommunikálják a vásárlók felé. Az új év nyerő stratégiája viszont annak ígérkezik, ha nem a legolcsóbb terméket próbáljuk eladni, hanem inkább valami olyan pluszt kínálunk mellé, amit a konkurencia nem tud, vagy akar megadni. Így reális áron jó minőségű terméket árulhatunk, és a vevő számára sem a pár forint árkülönbség lesz a döntő a vásárláskor.

Leskó Norbert jótanácsa 2015-re: “A csodaszer az, ha tudod, hogy nincs csodaszer. Cégünk fellendítéséhez titkos trükkök hajszolása helyett az ügyfeleink valódi igényeit próbáljuk megérteni, és azokat a lehető legjobb minőségben kiszolgálni.”

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo