Szenvedélybiznisz cikkek


Az egészséghez vezető üzlet

Az egészséghez vezető üzlet 

Gyógyszerek helyett a természet kincseinek erejében hisz Bezsila Ágnes, aki a természetes alapanyagok mellett a főzés kultúráját terjeszti kis boltjával. Az üzentre pedig egyre többen nyitottak.
Nem úri huncutság az etikett: viselkedni tudni kell(ene)

Nem úri huncutság az etikett: viselkedni tudni kell(ene) 

A jó modor nem afféle úri huncutság, hanem a sikeres érvényesülés feltétele. Rugalmasság és magabiztosság, amitől mások jobban érzik magukat a társaságunkban, miközben mi uraljuk a terepet. Jogászként csinált karriert Erdős Zsuzsanna etikett-coach, de érezte, nincs a helyén. Sokáig nem ismerte fel a vágyott új utat, bár, mint mondja, mindig is érezte, hogy „ott van az orra előtt”.
Szvingőrület

Szvingőrület 

Hazánkban is egyre menőbb a retro, ennek pedig egyik legjobb példája, hogy újra reneszánszukat élik olyan táncok is, amelyeket csaknem egy évszázaddal korábban roptak. Ilyen például a 30-as években járt lindy hop, amely az egyik legismertebb szving tánc a világon. Ezt a trendet lovagolták meg a Swingtime Budapest tánciskola alapítói.
Ingyen, profin, sikeresen

Ingyen, profin, sikeresen 

A világ legjobb angolnyelv-oktató portáljának szavazták meg a tanulók az 5 Perc Angolt, pedig még csak most készülnek nemzetközi piacra lépni. A szakmai fejlődés mellett a profi körítésre is nagy figyelmet fordítanak. Láthatóan megéri.
"Nem születtem vállalkozónak"

"Nem születtem vállalkozónak" 

Tangózik, vörös és vibráló színű gyöngyökből készít ékszereket. Ő Vadjutka, azaz saját nevén Wild Judit. Fotóriporternek indult, újságíró, majd szociológus lett, hogy végül profi üzletasszonnyá váljon. Mikrovállalkozása és saját márkaneve van. A szakmában a legjobbak közt tartják számon, és még mindig nagyon fiatal.
Bevándorló vállalkozók: a szerelmét követte

Bevándorló vállalkozók: a szerelmét követte 

A szerelem hozta, és otthon érzi magát Magyarországon az amerikai származású Kat Williford. Fenntartható szemléletű, magas minőségű, kézzel gyártott ruháira egyelőre leginkább a turisták vevők.
Bevándorló vállalkozók: a gyógynövények miatt jött

Bevándorló vállalkozók: a gyógynövények miatt jött 

Sose tervezte, hogy vállalkozó lesz az iráni származású gyógynövénykutató, dr. Iman Mirmazloum, de felismerte a fogyasztói igényt, így most kiváló minőségű gyógyteákat készül piacra dobni Magyarországon.
Bevándorló vállalkozók: a férjét követte

Bevándorló vállalkozók: a férjét követte 

A kultúrák találkozásából számtalan jó dolog kisülhet – Magyarországon is –, például olyan üzleti vállalkozások, amelyek talán épp azért lesznek sikeresek, mert az ötletgazda valami olyat tud, amit más nem. De amit itt létrehoz – akár termék, akár szolgáltatás –, az magyar. Itt fejlesztik, itt gyártják, és esetleg innen indul világhódító útra.Maki Stevenson, a Makifood Főzőiskola alapítója magyar férjét követte ide. Véleménye szerint szerint nehéz az ügyfelek szemében érdekesnek maradni egy kis piacon, a hivatalokban komoly gondot jelent a nyelvismeret hiánya, de nagyon élvezi, hogy mi magyarok igazi szenvedéllyel viszonyulunk a főzéshez és az ételeinkhez.
„Nem akarok luxuscikk lenni”

„Nem akarok luxuscikk lenni” 

Egyelőre a kapacitás a korlát Konda Brigi keramikus esetében, hogy nagyságrendekkel növelje az eladásokat. Kereslet lenne, de lélekben még szüksége van rá, hogy minden egyes darabban benne legyen a keze.
„Öröm van az egészben”

„Öröm van az egészben” 

Ha olyat gyártunk, adunk, ami szerethető, az már félig garantálja az üzleti sikert. Ha pedig még a célközönségünket is sikerül megszólítanunk – és ez sokszor egyáltalán nem a pénzen múlik –, szinte száz százalék, hogy valami lesz az üzletből. Lélekben még mindig hobbiprojekt, valójában viszont berobbant a piacra a dizájnos ideiglenes tetoválásokkal a Tatz. Épp egy éve készült el az első termék.

A siker titka: maguknak tették magasra a lécet 

Egy gyerekkora óta tortamániás mestercukrász és egy, a pasztellszínek és cukorvirágok között minimum kontrasztos úriember – ők a prémium minőségű, egyedi tortákat készítő Preston Tortamanufaktúra szíve és lelke.

Tiszta kutya, menő üzlet 

A kutyakozmetikusi szakmához sok szeretet, hatalmas adag türelem és állandóan fejlesztett szaktudás kell. A sikeres saját szalonhoz pedig nem árt az sem, ha a nyitás előtt alaposan felmérjük a piacot.

Kutyaszeretetből üzlet 

Először hobbi volt, aztán életmód, mostanra pedig üzlet is a "kutyázás" Karádi Róbert, a II. Kerületi Kutyaiskola vezetője számára. Egész nap terepen, kutyák között dolgozik, de azt vallja, elsősorban az emberekkel van dolga.

Nyerő ötlet: a divatos kutya 

Külföldön teljesen természetes, hogy egy elegáns hölgy vagy úr az öltözékéhez és státuszához illő kutyafelszerelést vásárol kedvence számára. Ha Magyarországon egyelőre viszonylag szűk is az a réteg, aki megengedheti magának a prémium minőséget, rájuk érdemes üzletet építeni.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Motorvásárláson töri a fejét? Most ezek a legnépszerűbb márkák

Motorvásárláson töri a fejét? Most ezek a legnépszerűbb márkák 

A jó idő beköszöntével kilőtt az érdeklődés a használt motorbiciklik iránt.
Mi jöhet a kötvényalapok csodálatos éve után?

Mi jöhet a kötvényalapok csodálatos éve után? 

Szép hozamokat adott 2023 a kötvényalapok befektetőinek, ritka, hogy ilyen nagy áremelkedést lehet látni. De a jelenlegi állampapírhozamok sem éppen alacsonyak.

Pénzszerzés

Sokan vannak, akik életükben először nyitottak lakossági értékpapírszámlát

Sokan vannak, akik életükben először nyitottak lakossági értékpapírszámlát 

Tíz díjat - három elsőt, három másodikat és négy harmadikat - is elhozott a Privátbankár Alapkezelő Klasszis 2024 szavazáson az OTP Befektetési Alapkezelő.

Cégblog

Piacvezető távközlési cég lett a Veszprém Kézilabda Club partnere

Piacvezető távközlési cég lett a Veszprém Kézilabda Club partnere  

A Telekom helyett a 4iG támogatja Magyarország legsikeresebb, immár 28-szoros bajnok együttesét.

Klímablog

Nő a szakadék a vállalatok között

Nő a szakadék a vállalatok között  

A KPMG legfrissebb kutatása szerint a vállalatok megközelítőleg egyharmada érzi úgy, hogy készen áll az ESG-vel kapcsolatban közzétett adataira irányuló független tanúsításra


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo