Online kereskedelem cikkek


Miért nem lett mindenki multimilliomos?

Miért nem lett mindenki multimilliomos? 

A válságban egyetlen kiskereskedelmi csatorna van, amely töretlenül növekszik, mégpedig az online kereskedelem – hangzott el a Piac&Profit által szervezett KKV-AKADÉMIÁN. A magyar kkv-k akár üzleti ügyfeleiknek, akár a fogyasztóknak értékesítenének, nem tehetik meg, hogy ne legyenek jelen az online értékesítés világában.
Az online reklám esete a joggal

Az online reklám esete a joggal 

Még mindig kevés online szolgáltató ügyel az adatvédelmi szabályokra a magyar piacon, pedig a hírközlési törvény változása óta komoly bírságot kockáztatnak – hangzott el a Piac&Profit által szervezett KKV-AKADÉMIÁN.
Ne fizessen rá az online vásárlásra!

Ne fizessen rá az online vásárlásra! 

Pénzt és időt spórolhatunk meg azzal, ha az online apróhirdetések között böngészve vásárolunk, de néhány aranyszabályt érdemes fejben tartani, hogy a megkötött üzlettel mindenki elégedett legyen. Eláruljuk, mire kell mindenképpen figyelnünk, ha az interneten szerezzük be az óhajtott tárgyakat, szolgáltatásokat.
Így hirdessen az interneten!

Így hirdessen az interneten! 

Az internet korában szempillantás alatt eladhatunk és vásárolhatunk gyakorlatilag bármit. Ám nagyon nem mindegy, hogyan hirdetjük meg az eladandó holmikat. A használható praktikákról Dobra Péter, az Aprod.hu apróhirdetési üzletág igazgatója rántotta le a leplet.
Szeretünk online vásárolni

Szeretünk online vásárolni 

Négyből három internetet használó magyar felnőtt vásárolt már a világhálón – derül ki a GfK Hungária Digital Connected Consumer tanulmányának aktuális adataiból. A magyar online vásárló főként telekommunikációs eszközt és kiegészítőket, biztosítást, könyvet, üdülést rendel valamely webshopban, és leggyakrabban bankkártyaadatainak a megadásával egyenlíti ki a számlát.
Több pénz forgott a webáruházakban

Több pénz forgott a webáruházakban 

A magyar webáruházak 73 százaléka könyvelt el 2012-ben forgalomnövekedést, közülük minden harmadik több mint 50 százalékkal tudta növelni az árbevételét, és csak 9 százalékuk számolt be forgalomcsökkenésről.
Fellendülőben a netes kereskedelem

Fellendülőben a netes kereskedelem 

Jól szerepelnek a netes kereskedők, egyre jobban és pontosabban fizetnek, valamint csökkent a bedőlési arányuk is. Az elmúlt hónapokban több, a piacon meghatározó kiskereskedelmi lánc indította el online áruházát, és várhatóan lesznek követőik.
Hogyan lehet még több online vásárlónk?

Hogyan lehet még több online vásárlónk? 

Mit tegyünk, ha már rátalálnak a weboldalunkra a látogatók, hogyan és mivel vehetjük rá a látogatóinkat a vásárlásra, rendelésre vagy a kapcsolatfelvételre? A Piac&Profit szakértője tippeket ad a vásárlási kedv növelésére.
Webshop trendek: bővül és változik az online piac

Webshop trendek: bővül és változik az online piac 

A webshop tulajdonosok 68 százalékánál az elmúlt évben nőtt a forgalom, a vásárlások felénél átlagosan a kosarak mérete is nagyobb lett. A folyamatos fejlesztések mellett ennek a trendnek köszönhető, hogy minden második online felülettel is rendelkező üzlet bevételeinek legalább felét itt éri el.
Ezért éri meg egy kkv-nak a webshop

Ezért éri meg egy kkv-nak a webshop 

A magyar kkv-k jelentős része konzervatív módon ragaszkodnak a hagyományos fizikai boltjaikhoz, miközben az online vásárlás előretörését kihasználók költségeik jelentős részének megtakarítása mellett még vevőkörüket is szélesíthetik.

Webshopra fel kkv-k! 

Webshop nélkül nehezen boldogul egy kis- és középvállalat a végfelhasználói piacon, de az internetes kereskedelem immár a vállalatok közötti üzletkötésekben is egyre nagyobb teret hódít. A magyarországi kkv-k webshopjai azonban többségükben még mindig nem felelnek meg a fogyasztóvédelmi szabályozásnak, drágán fejleszthetők és gyakran a legalapvetőbb marketing fogásokat sem hasznosítják - fogalmazták meg a Piac&Profit által szervezett Kkv-Akadémia előadói.

Jön az Amazon és a Tesco! Robbanás előtt a online piac 

Az Amazon és a Tesco belépése a hazai 180 milliárdos e-kereskedelem piacára felpezsdítheti a forgalmat. A magyarok jellemzően inkább offline boltokban vásárolnak még, míg nyugaton már elterjedtebb az online vásárlás. Ez a trend hamarosan kialakulhat nálunk is.

A hagyományos és internetes keresedés ötvözetében látják a sikert 

Smart Zone néven új műszaki hálózat nyitja meg kapuit Budapesten. A hagyományos offline és a korszerű online értékesítést ötvözve világmárkák prémium termékei fogadják különlegesen igényes környezetben, szakértő eladókkal az érdeklődő vásárlókat, a teljes termékpaletta pedig interneten érhető el a vásárlók számára.

Nyolc jó tanács internetes vásárláshoz 

A G Data vírusirtógyártó friss felmérése szerint akár 2,5 millió magyar vásárolhat idén karácsonykor az interneten keresztül. Közöttük több mint félmillióan vannak azok, akik kipróbálhatnak új, még ismeretlen boltokat is. A cég arra figyelmeztet, hogy érdemes betartani a biztonságos online vásárlás szabályait.

Magasról tesznek a fogyasztóvédelemre a webshopok 

Az internetes üzletek, webshopok 75 százaléka nem felel meg az Európai Unió fogyasztóvédelmi előírásainak - állapította meg az Európai Bizottság, amely csütörtökön ismertette annak az átfogó vizsgálatnak az eredményét, amelyet a bizottság a tagállami hatóságokkal közösen végzett idén júniusban.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Milyen ingatlanra harapnak a külföldi vásárlók?

Milyen ingatlanra harapnak a külföldi vásárlók? 

Noha a számuk az előző évihez képest csökkent, 2023-ban némileg erősödött a külföldi vásárlók súlya a hazai lakáspiacon.
Igazi kincs lehet az Ön személyes bankára, és nem is elérhetetlen

Igazi kincs lehet az Ön személyes bankára, és nem is elérhetetlen 

Miközben a kamatok világszerte egyre alacsonyabbak, és a forint is veszít értékéből, idén is rekordokat döntögettek a tőzsdeindexek és a nemesfémek.
Nehéz helyzetben a családok, ahol beteg lesz hirtelen egy idős hozzátartozó

Nehéz helyzetben a családok, ahol beteg lesz hirtelen egy idős hozzátartozó 

Az öngondoskodás egy újabb szintje.

Pénzszerzés

Ne béremelést kérjen jövőre – mutatjuk, mivel jár jobban

Ne béremelést kérjen jövőre – mutatjuk, mivel jár jobban 

Január elsejével lép hatályba a kedvezményes adózású lakhatási támogatási rendszer.

Adózás

Ezért örülhet a magyar adófizető Donald Trump megválasztásának

Ezért örülhet a magyar adófizető Donald Trump megválasztásának 

A kormány újraélesztené az Egyesült Államok által korábban felmondott kettős adóztatás tilalmáról szóló egyezményt.

Cégblog

Félrevezették a befektetőket, bírságolt az MNB

Félrevezették a befektetőket, bírságolt az MNB  

Az MNB 250 millió forint piacfelügyeleti bírságot szabott ki a Banus Port Zrt.-re.

Klímablog

Ráharaptak a cégek az elektromos autókra

Ráharaptak a cégek az elektromos autókra  

4200 cég igényelt forrást összesen 5005 tisztán elektromos hajtású személygépkocsi, kisteherautó vagy kisbusz beszerzéséhez.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo