A 100 százalékban magyar tulajdonú BravoTech cégcsoport részeként induló Smart Zone a hazai kereskedelem piaci rését kívánja tartalommal megtölteni. Legnagyobb versenytársai azonos pályán mozognak. Közös célkitűzésük a legalacsonyabb árak elérése, amely kettősséget eredményez a piacot: ahol minden termék jelen van, nincs szakértő értékesítés vagy ahol létezik szakértő értékesítés a felső kategória jelenléte hiányos.
Kutatások bizonyítják, hogy a rendkívül nagy alapterületű üzletek ideje leáldozóban van. 2012-ben a kereslet tovább romlik, a kereskedelem mélypontra került. Az üzemeltetési költségek azonban folyamatosan növekednek, az adókörnyezet pedig kiszámíthatatlan.
A Smart Zone háromszáz négyzetméter alapterületű üzleteiben ötvözi az offline és az online kereskedelmet. A vásárlótérben csak a szűkített márkaportfóliójú felső kategória fogadja a vevőket, a webes felületen azonban minden elérhető. A bolti választék 600 termék, a raktárkészlet választéka 2400 árucikk, míg az online skálán 6200 termék várja az érdeklődőket.
Szórakoztató elektronikai Smart Partnerek az Apple, a Hama, a Samsung és a Sony; háztartási elektronikai Smart Partnerek a BSH Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH magyarországi leányvállalata, az Electrolux, a Gorenje, a Philips és a Samsung. A hálózat célkitűzése az elkövetkező két évben öt üzlettel lefedni a fővárosi piacot, s ezzel meghatározó szereplőjévé válni úgy az offline, mint az online kereskedelemnek.