A hagyományos és internetes keresedés ötvözetében látják a sikert

Smart Zone néven új műszaki hálózat nyitja meg kapuit Budapesten. A hagyományos offline és a korszerű online értékesítést ötvözve világmárkák prémium termékei fogadják különlegesen igényes környezetben, szakértő eladókkal az érdeklődő vásárlókat, a teljes termékpaletta pedig interneten érhető el a vásárlók számára.

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgadászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép:PP archív

A 100 százalékban magyar tulajdonú BravoTech cégcsoport­ részeként induló Smart Zone a hazai kereskedelem piaci rését kívánja tartalommal megtölteni. Legnagyobb versenytársai azonos pályán mozognak. Közös célkitűzésük a legalacsonyabb árak elérése, amely kettősséget eredményez a piacot: ahol minden termék jelen van, nincs szakértő értékesítés vagy ahol létezik szakértő értékesítés a felső kategória jelenléte hiányos.

Kutatások bizonyítják, hogy a rendkívül nagy alapterületű üzletek ideje leáldozóban van.  2012-ben a kereslet tovább romlik, a kereskedelem mélypontra került. Az üzemeltetési költségek azonban folyamatosan növekednek, az adókörnyezet pedig kiszámíthatatlan.

A Smart Zone háromszáz négyzetméter alapterületű üzleteiben ötvözi az offline és az online kereskedelmet. A vásárlótérben csak a szűkített márkaportfóliójú felső kategória fogadja a vevőket, a webes felületen azonban minden elérhető.  A bolti választék 600 termék, a raktárkészlet választéka 2400 árucikk, míg az online skálán 6200 termék várja az érdeklődőket.

Szórakoztató elektronikai Smart Partnerek az Apple, a Hama, a Samsung és a Sony; háztartási elektronikai Smart Partnerek a BSH Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH magyarországi leányvállalata, az Electrolux, a Gorenje, a Philips és a Samsung. A hálózat célkitűzése az elkövetkező két évben öt üzlettel lefedni a fővárosi piacot, s ezzel meghatározó szereplőjévé válni úgy az offline, mint az online kereskedelemnek.

Véleményvezér

A Fidesz az elmúlt öt év költekezését részben forintleértékelésből fedezte

A Fidesz az elmúlt öt év költekezését részben forintleértékelésből fedezte 

Első helyen az ipari termelői árak drágulásában.
Sorra történnek robbanások az orosz árnyékflotta tankerein

Sorra történnek robbanások az orosz árnyékflotta tankerein 

Immár a tengereken is folyik a háború.
Jönnek a Budapest-logós Pride pólók

Jönnek a Budapest-logós Pride pólók 

Az Orbán Viktorral szembeni ellenállás kereskedelmi vetületet kap.
Hadházy Ákos szerint személyenként 80 ezer forintos büntetésre számíthatnak a Pride résztvevői

Hadházy Ákos szerint személyenként 80 ezer forintos büntetésre számíthatnak a Pride résztvevői 

Bár egyetlen gyermeket nem ért sérelem a Pride miatt a résztvevők gigabüntetést kapnak.
Elképesztő nagyságú adófizetői pénzt kapott Áder János alapítványa

Elképesztő nagyságú adófizetői pénzt kapott Áder János alapítványa 

A Fidesz politikusai nem tudják ott hagyni az állami zsíros bödönt.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo