A hagyományos és internetes keresedés ötvözetében látják a sikert

Smart Zone néven új műszaki hálózat nyitja meg kapuit Budapesten. A hagyományos offline és a korszerű online értékesítést ötvözve világmárkák prémium termékei fogadják különlegesen igényes környezetben, szakértő eladókkal az érdeklődő vásárlókat, a teljes termékpaletta pedig interneten érhető el a vásárlók számára.

Kép:PP archív

A 100 százalékban magyar tulajdonú BravoTech cégcsoport­ részeként induló Smart Zone a hazai kereskedelem piaci rését kívánja tartalommal megtölteni. Legnagyobb versenytársai azonos pályán mozognak. Közös célkitűzésük a legalacsonyabb árak elérése, amely kettősséget eredményez a piacot: ahol minden termék jelen van, nincs szakértő értékesítés vagy ahol létezik szakértő értékesítés a felső kategória jelenléte hiányos.

Kutatások bizonyítják, hogy a rendkívül nagy alapterületű üzletek ideje leáldozóban van.  2012-ben a kereslet tovább romlik, a kereskedelem mélypontra került. Az üzemeltetési költségek azonban folyamatosan növekednek, az adókörnyezet pedig kiszámíthatatlan.

A Smart Zone háromszáz négyzetméter alapterületű üzleteiben ötvözi az offline és az online kereskedelmet. A vásárlótérben csak a szűkített márkaportfóliójú felső kategória fogadja a vevőket, a webes felületen azonban minden elérhető.  A bolti választék 600 termék, a raktárkészlet választéka 2400 árucikk, míg az online skálán 6200 termék várja az érdeklődőket.

Szórakoztató elektronikai Smart Partnerek az Apple, a Hama, a Samsung és a Sony; háztartási elektronikai Smart Partnerek a BSH Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH magyarországi leányvállalata, az Electrolux, a Gorenje, a Philips és a Samsung. A hálózat célkitűzése az elkövetkező két évben öt üzlettel lefedni a fővárosi piacot, s ezzel meghatározó szereplőjévé válni úgy az offline, mint az online kereskedelemnek.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo