Internetes kereskedelem cikkek
Magyarország, az unió és az USA is lépésekre készül a Temu és a Shein internetes kereskedők ellen
A Temu kényszermunkával készült termékeket árul - állítják az amerikaiak.
Csomagautomata rajongó a magyar
A magyarok szeretik a legjobban csomagautomatában átvenni online rendeléseiket a közép-európai régióban.
Kínlódnak az internetes kereskedők
Megtorpant az e-kereskedelem, nem várt helyről kapott fenyegetést.
LED-tévét és társasjátékot vásároltunk leginkább az interneten
Csaknem azonos arányban vásárolnak nők és férfiak is az interneten, a nők többször, de a férfiak drágábban vesznek termékeket a webshopokban. Darabszámokat tekintve társasjátékokat vásároltunk a legtöbbet tavaly – írja a Mall.hu.
Mitől félnek a legtöbben online vásárláskor?
Bár folyamatosan nő és fejlődik az e-kereskedelem, egyelőre csak a teljes hazai kiskereskedelmi forgalom valamivel több, mint 5 százalékát bonyolítják online. A piac növekedésével a vásárlók tudatossága is nő, ami az ügyfélszolgálatok leterheltségén is megmutatkozik.
Online is pörögnek a nyári slágertermékek
A kitartó nyári hőség hatására az online boltokban is többszörösére nőtt egyes szezonális termékek forgalma. A vásárlókat főként a strandruházat, a kerti bútorok és a medencék vonzzák, de jól pörögnek a grillezés és a sátorozás kellékei is – derül ki a Vatera adatelemzéséből. A klímák és a hűtők iránt valamivel visszafogottabb a kereslet, ezekből a nagyobb beruházást jelentő termékekből pedig inkább a használtat viszik, amelyek a jobb ár-érték arányt kínálnak. Az online piactér adatai alapján úgy tűnik, hogy a legjobban Budapest és Szeged készült fel a nyárra: a legtöbb vásárló ezekről a településekről érkezett idén júliusban.
Nagyon pörög az online kereskedelem
Egyre többen élnek az internetes vásárlás lehetőségével Magyarországon, így nem véletlen, hogy 2013-ról 2014-re több mint 20 százalékkal nőtt az internetes kereskedelemmel foglalkozók forgalma, és a 2015-ös év is hasonló bővülést hozhat, ugyanakkor sok nagy szereplő veszteséget könyvelt el.
Ön is érzi már a karácsonyi szezont?
Sikeresnek bizonyult az idei Internetes Vásárlás Napja (DotcommerceDay) a résztvevő e-kereskedők számára. A november első péntekjén lezajlott, ötödik alkalommal megrendezett egynapos e-commerce óriáspromócióban és iparági összefogásban több száz webáruház kínált valamilyen különleges kedvezményt, és könyvelt el kiugró forgalmat. Sőt, többeknek ez az év legerősebb napja, megelőzve a karácsonyt is.
Az ország negyede rácuppan a netes vásárlásra
Magyarországon az online vásárlás évek óta töretlenül fejlődik, ami keresleti és kínálati oldalon is komoly kihívások elé állítja a szereplőket. Az internetes vásárlás népszerűségét mi sem mutatja jobban, hogy év végére az online vásárlók száma meghaladja a 2,3 millió főt.
Webáruház nélkül is lehet harapni a netes tortából
Hiába van egy jó termékünk vagy szolgáltatásunk, ha azt a nem megfelelő módon áruljuk a neten, könnyen kudarcba fulladhat kísérletünk. Nem egyszerű a helyzete annak, aki online értékesítene, de nem webáruházra van szüksége: vagy létrehoz egy egyszerű értékesítő oldalt egy megrendelő űrlappal, és nem ad lehetőséget az online fizetésre (amivel a saját életét is nehezíti), vagy beüzemel egy webáruházat az értékesítő oldal mögé, amivel egy nyögvenyelősebb rendelési folyamatot indít be.
Onlinera vált? Ezeket gondolja át!
Mielőtt saját weboldalt alakítunk ki és nekilátunk online stratégia kidolgozásának, célszerű átgondolni hogyan működnek a jelenlegi értékesítési csatornáink, meglévő információs rendszerünk. Íme néhány fontos lépés, ami a gondolkodásban segítségünkre lehet.
Aki a fejlődésben lemarad, az a rostán is kiesik
„A virágzó világpiacon akár öt komputerre is lehet kereslet” – mondta Thomas Watson, az IBM egyik vezetője 1943-ban, és még Bill Gates is úgy vélte, „640 kilobájt mindenki számára elég lesz”. Tévedtek, de a tévedéseik rámutatnak a technológiai fejlődés kiszámíthatatlanságára. És minél gyorsabb az evolúció, annál veszélyesebb, ha valaki nem tartja lépést.
Nem szeretik a nagykereskedők az internetet
A nagykereskedők jelentős részének sikerült növelnie tavaly a partnerei számát, ugyanakkor egyre élesebben jelentkezik az a tendencia, hogy a gyártók közvetlenül a fogyasztóknak, vagy a kiskereskedőknek értékesítik a termékeiket, a nagykereskedőket kihagyva így a láncolatból.
Ajándékok akár tízezrekkel olcsóbban
Az idei év legkedveltebb karácsonyi ajándékainak árait veti össze Nyugat- és Közép-Európában, az Egyesült Államokban és Ázsiában egy friss kutatás. Nagyon úgy tűnik, hogy érdemes az interneten vásárolni...
A hagyományos és internetes keresedés ötvözetében látják a sikert
Smart Zone néven új műszaki hálózat nyitja meg kapuit Budapesten. A hagyományos offline és a korszerű online értékesítést ötvözve világmárkák prémium termékei fogadják különlegesen igényes környezetben, szakértő eladókkal az érdeklődő vásárlókat, a teljes termékpaletta pedig interneten érhető el a vásárlók számára.
Új selyemút és önklónozás az e-kereskedelem jövője?
Bármennyire is globális gondolat alapozza meg az internetes kereskedelmet, a hosszú távú siker a globális és lokális szempontok és jellegzetességek egyensúlyában rejlik szakemberek szerint.
Figyelem webshopok! Most lehet csatlakozni a kedvezményekhez!
2012-ben ismét megrendezésre kerül a DotcommerceDay, azaz az Internetes Vásárlás Napja mozgalom. November 8-án több száz e-kereskedő várja a látogatókat speciális, csak ezen a napon érvényes kedvezménnyel. A kereskedők szabadon csatlakozhatnak.
Bajban a boltok – Fogynak a vásárlók
Júliusban folytatódott a kiskereskedelem visszaesése: az előző hónaphoz képest 0,4, az előző évhez viszonyítva 2,6 százalékkal csökkent a forgalom. Az értékesítés a 2003-as szintre süllyedt. Buktak az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes üzletek, az üzemanyagtöltő állomások, valamint a bútor- és műszakicikk-üzletek. A „nyerő oldalon” a csomagküldő és internetes kiskereskedelem állt a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) gyorsjelentése szerint.