LED-tévét és társasjátékot vásároltunk leginkább az interneten

Csaknem azonos arányban vásárolnak nők és férfiak is az interneten, a nők többször, de a férfiak drágábban vesznek termékeket a webshopokban. Darabszámokat tekintve társasjátékokat vásároltunk a legtöbbet tavaly – írja a Mall.hu.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

A Mall.hu webáruház összegyűjtötte a 2017-es év legszemléletesebb statisztikáit a webshopok felhasználóiról, és összehasonlította őket a 2016-os adatokkal is. Az alábbi adatokat tették közzé:

  • Átlagosan kicsivel kevesebb, mint 3 percet töltünk egy oldalon nézelődéssel a Mall.hu webáruházában, míg átlagosan 4 oldalt nézünk meg egy-egy böngészésünk alkalmával
  • A 2017-es évben majdnem kiegyenlítődött az online vásárlók nemi aránya: a hölgyek 49%-ban, míg a férfiak 51%-ban vásároltak a Mall.hu webáruházában
  • Ez azt jelenti, hogy 2016-hoz képest (hölgyek: 45%, férfiak: 55%) a 2017-es évben a hölgyek többször, míg a férfiak kevesebbszer vásároltak
  • 2017-ben a férfi vásárlók összesen csaknem 21 ezerrel kevesebb tranzakciót indítottak, mint a hölgyek
  • Azonban a hölgyek átlagos rendelési értéke 6.500 forinttal elmarad a férfiakétól, vagyis a férfiak kevesebbszer ugyan, de nagyobb értékben vásárolnak
A Mall.hu közölte azt is, hogy 2016-hoz képest 10 százalékkal csökkent a házhozszállítást kérő vásárlók aránya. Érdekes, hogy ez főleg azok között jellemző, akik nagyháztartási gépet vásároltak: 2017 során csaknem 23 százalékkal kevesebben kértek kiszállítást. Ezzel párhuzamosan a Mall.hu átvételi pontjain közel kétszeresére emelkedett azon vásárlók száma, akik a személyes átvételt választották.
A 10 legfontosabb trend, amit követni kell a sikeres webáruházhoz
Az online kereskedelem már korántsem a munkanélküliek megmentője. Hatalmas a verseny, és nőnek a vásárlói elvárások is. Ha valódi sikert akarunk elérni, muszáj a trendeknek megfelelően folyamatosan fejleszteni. Zajdó Csaba, a Webshop-experts ügyvezető igazgatója a legfontosabbakat osztotta meg a Piac & Profit konferenciáján.
A legnépszerűbb termékek 2016 után tavaly is a LED TV-k voltak, az okostelefonok viszont a harmadik helyre szorították a tavalyi második helyezettet, a szabadonálló elöltöltős mosógépet. A top 15 termékcsoport között csupán két új szereplőt láthatunk, ők pedig nem más, mint a 60. születésnapját ünneplő LEGO, ami 66 százalékos növekedést követően a 2017-es lista 14. helyén landolt, és a Nyomtatók/fénymásolók termékkategória, amely forgalmának 118 százalékos növekedése a 12. helyre volt elég. Ha pedig nem a forgalmat, hanem a darabszámokat nézzük, a magyarok 2016 után 2017-ben is társasjátékokat vásároltak a legtöbbször

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo