Eladástechnika cikkek

hirdetés

Erre a hét képességre van szükség a sikeres értékesítéshez

Erre a hét képességre van szükség a sikeres értékesítéshez

Általában azt mondják, hogy az értékesítőknek jó beszélőkével és kiváló meggyőzőképességgel kell rendelkeznie. Valójában viszont a sikerhez sokkal többre van szükség, mint, hogy lyukat tudjunk beszélni valakinek a hasába.
6 tipp a termékünk személyes bemutatásához

6 tipp a termékünk személyes bemutatásához

Nem elég, ha a miénk a legjobb termék, azt úgy kell bemutatnunk a vevőnek, hogy ő is úgy érezze, érdekes lehet számára, amit kínálunk. Értékesítési szakértőnk prezentációs módszerei következnek.
Az értékesítési szövegírás 5 kérdése - és a válaszok

Az értékesítési szövegírás 5 kérdése - és a válaszok

Ihlet és alkotói válság – a profi értékesítési szövegírók által ritkán használt szavak, mert ők, ha kell, akár gombnyomásra is kötelesek olyan szöveget írni, ami elad. Szakértők segít, hogy önnek is menjen!
Értékesítés: 9 tipp, hogy bejussunk a kapun

Értékesítés: 9 tipp, hogy bejussunk a kapun

A vállalkozók egyik legnagyobb kihívása az új ügyfelek folyamatos toborzása. A legtöbbször csak pár másodpercünk van arra, hogy megnyerjünk valakit. A jobb eredmények eléréséhez mutatunk néhány tippet.
A végső haszon, ami meggyőzi a vásárlókat

A végső haszon, ami meggyőzi a vásárlókat

Mi a különbség a jellemzők és az előnyök között? És az miért fontos, hogy az áru jellemzőit lefordítsuk az előnyök, illetve a személyes haszon nyelvére, ha a célközönségünkhöz beszélünk? Szakértőnk elmondja!
hirdetés
A sikeres értékesítő nem eladni akar

A sikeres értékesítő nem eladni akar

Hiába van szükség folyamatos újításokra a sikeres értékesítéshez, a szükséges alaptulajdonságok nem változnak véli szakértőnk, dr. Dobay Róbert. De persze kell némi plusz a sikerhez. De mi?
Komoly hasznot hoz a játék!

Komoly hasznot hoz a játék!

A játék elkötelezetté teszi a játékost. De hogyan lehetne ennek a hihetetlen energiának egy részét saját vállalkozásunk hasznára fordítani? Szakértőnk elmondja!
A sikeres értékesítés 4 lépcsője

A sikeres értékesítés 4 lépcsője

Az értékesítés folyamat, melynek minden egyes eleme fontos ahhoz, hogy végül sikeres legyen az eladás. Szalai Károly - értékesítési és marketing szakértőnk - segít lépésről lépésre!
Fényevő a fogyasztó

Fényevő a fogyasztó

A kereskedelmi ingatlanok vagy akár azok a fesztiválok, amelyek jól használják a fényeket, több látogatót és ezzel több bevételt is vonzanak. A nemzetközi LUCI (Lighting Urban Community International) egyesület tanulmánya szerint a fény megsokszorozza a látogatottságot.
Ez tényleg elad: haszonérvelés

Ez tényleg elad: haszonérvelés

Alapvető (lenne), hogy egy értékesítő ismerje a terméket, amit árul. De ez csak az első lépés. A sikeres eladáshoz a fogyasztó szemszögéből kell látnunk a dolgokat. Értékesítési és marketing szakértőnk, Szalai Károly bevezet a haszonérvelés rejtelmeibe.
hirdetés

Karácsonyi marketingmese

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer két karácsonyfaárus. Az egyik sok fenyőt eladott, míg a másik csak hébe-hóba egyet-egyet. Eladástechnikájukban volt egy óriási különbség. Ez a különbség az, amin áll vagy bukik a marketingkommunikáció sikere. Olvassa el szakértőnk karácsonyi meséjét, és tesztelje, hogy az Ön marketingtevékenysége mennyire eredményes!

Tippek a profi prezentációhoz

Manapság aki az üzleti világban tevékenykedik, nem kerülheti el, hogy időről időre prezentálnia kelljen. A prezentáció az értékesítés fontos része akár egy konkrét termék eladásáról beszélünk, akár „csak” önmagunkat, az énmárkánkat erősíti vagy gyengíti. A Piac&Profit szakértője dr. Baranyai Attila segít, hogy eredményes és követhető legyen az előadásunk!

Krumpli a puskacsőben, avagy 3 elakadás a sales-ben

Nemrég valaki arról panaszkodott, hiába végzett el néhány kiemelt munkatársa sales-tréninget, az eladásaikon csak nem látszik a változás. Sikeresek a hideghívásaik, bejutnak a cégekhez, majd a termékbemutató végén elakad a folyamat: eladás nem történik. A gyanú beigazolódott: stratégiai problémák is húzódtak a háttérben, így hiába volt erős és felkészült a sales, eredményesen „lőni” nem tudott. Íme 3 szempont szakértőnktől, hogy Ön ne járjon így.

Nem tukmálni, eladni!

Sajnos mára nem elég létezni ahhoz, hogy megéljünk a vállalkozásból. Csak az működhet sikeresen, aki professzionálisan viszi a vállalkozását, az értékesítés szempontjából is. Meg kell tanulni, hogy a jó stratégia a proaktivitás, ami nem jelent egyet a tukmálással!

Megszólítsam a betérő vevőt, vagy hagyjam nézelődni?

A legnagyobb feladat minden kereskedőnek becsalogatni a potenciális vásárlók tömegét, majd elérni, hogy vásároljanak is! Mennyi múlik az eladókon? Hogyan viselkedjenek? Megszólítsanak minden betérő vásárlót, vagy „csak” álljanak rendelkezésre, és várják meg, amíg a vásárló kezdeményez? Személyes meglátásom alapján – „ahány ház, annyi szokás” –, minden kereskedőnek megvan a saját „tuti” módszere.

A zokniárus és az értékesítés

Nem biztos, hogy a csillogó üzlet rögtön profi értékesítőket is „termel”. Szakértőnk tapasztalatai szerint sok eladó inkább csak „kiszolgálópult”, vannak viszont, akik az utcán is valódi értékesítőként kínálják portékájukat.

Kiszolgáló vagy értékesítő?

Hatalmas a különbség a kiszolgálás és az értékesítés között. Ezt ma már sok cégnél tudják, sok helyen képzésekkel is igyekeznek átadni. Azonban mindez mit sem ér addig, amíg a hozzáállást nem sikerül megváltoztatni! Szakértőnk segít megmutatni a lényeget!
hirdetés
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
hirdetés
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

hirdetés

Költségkímélés

Rosszabb lett a helyzet, több a baleset

Rosszabb lett a helyzet, több a baleset

Több mint 3 százalékkal 14 679-re nőtt a múlt évben a személysérüléssel járó balesetek száma.

Pénzszerzés

Női vállalkozások támogatására indul pályázat

Női vállalkozások támogatására indul pályázat

A Visa Magyarországon is elindítja Visa She's Next elnevezésű, női vállalkozások támogatására létrehozott globális programját.

Adózás

Autóalkatrész kereskedők és autószerelő műhelyek a NAV célkeresztjében

Autóalkatrész kereskedők és autószerelő műhelyek a NAV célkeresztjében

Az állami adó- és vámhatóság a 2023-as ellenőrzési terve alapján kiemelt ellenőrzési területként kezeli az autóalkatrész kereskedőket és autószerelő műhelyeket.

Klímablog

Ostobaságra készül az EU?

Ostobaságra készül az EU?

Az olasz Iveco haszongépjármű gyártó vállalat vezérigazgatója ostobaságnak nevezte a járművek károsanyag-kibocsátásának korlátozására tervezett Euro 7-es normát.

Gazdaság

Egyre gyorsabban mérséklődhet az infláció

Egyre gyorsabban mérséklődhet az infláció

 A következő hónapokban a fogyasztóiár-index előbb lassú, majd egyre gyorsabb ütemű mérséklődése várható az MNB szerint.

Társadalom

Rosszabb lett a helyzet, több a baleset

Rosszabb lett a helyzet, több a baleset

Több mint 3 százalékkal 14 679-re nőtt a múlt évben a személysérüléssel járó balesetek száma.

Infokom

Webáruházak, csomagautomaták - mi történt itt az elmúlt években?

Webáruházak, csomagautomaták - mi történt itt az elmúlt években?

Az elmúlt években elképesztő mértékű átalakuláson ment keresztül az e-kereskedelem, nem csak Magyarországon, de szerte a világban.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo