Eladástechnika cikkek
Erre a hét képességre van szükség a sikeres értékesítéshez
Általában azt mondják, hogy az értékesítőknek jó beszélőkével és kiváló meggyőzőképességgel kell rendelkeznie. Valójában viszont a sikerhez sokkal többre van szükség, mint, hogy lyukat tudjunk beszélni valakinek a hasába.
6 tipp a termékünk személyes bemutatásához
Nem elég, ha a miénk a legjobb termék, azt úgy kell bemutatnunk a vevőnek, hogy ő is úgy érezze, érdekes lehet számára, amit kínálunk. Értékesítési szakértőnk prezentációs módszerei következnek.
Az értékesítési szövegírás 5 kérdése - és a válaszok
Ihlet és alkotói válság – a profi értékesítési szövegírók által ritkán használt szavak, mert ők, ha kell, akár gombnyomásra is kötelesek olyan szöveget írni, ami elad. Szakértők segít, hogy önnek is menjen!
Értékesítés: 9 tipp, hogy bejussunk a kapun
A vállalkozók egyik legnagyobb kihívása az új ügyfelek folyamatos toborzása. A legtöbbször csak pár másodpercünk van arra, hogy megnyerjünk valakit. A jobb eredmények eléréséhez mutatunk néhány tippet.
A végső haszon, ami meggyőzi a vásárlókat
Mi a különbség a jellemzők és az előnyök között? És az miért fontos, hogy az áru jellemzőit lefordítsuk az előnyök, illetve a személyes haszon nyelvére, ha a célközönségünkhöz beszélünk? Szakértőnk elmondja!
A sikeres értékesítő nem eladni akar
Hiába van szükség folyamatos újításokra a sikeres értékesítéshez, a szükséges alaptulajdonságok nem változnak véli szakértőnk, dr. Dobay Róbert. De persze kell némi plusz a sikerhez. De mi?
Komoly hasznot hoz a játék!
A játék elkötelezetté teszi a játékost. De hogyan lehetne ennek a hihetetlen energiának egy részét saját vállalkozásunk hasznára fordítani? Szakértőnk elmondja!
A sikeres értékesítés 4 lépcsője
Az értékesítés folyamat, melynek minden egyes eleme fontos ahhoz, hogy végül sikeres legyen az eladás. Szalai Károly - értékesítési és marketing szakértőnk - segít lépésről lépésre!
Fényevő a fogyasztó
A kereskedelmi ingatlanok vagy akár azok a fesztiválok, amelyek jól használják a fényeket, több látogatót és ezzel több bevételt is vonzanak. A nemzetközi LUCI (Lighting Urban Community International) egyesület tanulmánya szerint a fény megsokszorozza a látogatottságot.
Ez tényleg elad: haszonérvelés
Alapvető (lenne), hogy egy értékesítő ismerje a terméket, amit árul. De ez csak az első lépés. A sikeres eladáshoz a fogyasztó szemszögéből kell látnunk a dolgokat. Értékesítési és marketing szakértőnk, Szalai Károly bevezet a haszonérvelés rejtelmeibe.
Karácsonyi marketingmese
Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer két karácsonyfaárus. Az egyik sok fenyőt eladott, míg a másik csak hébe-hóba egyet-egyet. Eladástechnikájukban volt egy óriási különbség. Ez a különbség az, amin áll vagy bukik a marketingkommunikáció sikere. Olvassa el szakértőnk karácsonyi meséjét, és tesztelje, hogy az Ön marketingtevékenysége mennyire eredményes!
Tippek a profi prezentációhoz
Manapság aki az üzleti világban tevékenykedik, nem kerülheti el, hogy időről időre prezentálnia kelljen. A prezentáció az értékesítés fontos része akár egy konkrét termék eladásáról beszélünk, akár „csak” önmagunkat, az énmárkánkat erősíti vagy gyengíti. A Piac&Profit szakértője dr. Baranyai Attila segít, hogy eredményes és követhető legyen az előadásunk!
Krumpli a puskacsőben, avagy 3 elakadás a sales-ben
Nemrég valaki arról panaszkodott, hiába végzett el néhány kiemelt munkatársa sales-tréninget, az eladásaikon csak nem látszik a változás. Sikeresek a hideghívásaik, bejutnak a cégekhez, majd a termékbemutató végén elakad a folyamat: eladás nem történik. A gyanú beigazolódott: stratégiai problémák is húzódtak a háttérben, így hiába volt erős és felkészült a sales, eredményesen „lőni” nem tudott. Íme 3 szempont szakértőnktől, hogy Ön ne járjon így.
Nem tukmálni, eladni!
Sajnos mára nem elég létezni ahhoz, hogy megéljünk a vállalkozásból. Csak az működhet sikeresen, aki professzionálisan viszi a vállalkozását, az értékesítés szempontjából is. Meg kell tanulni, hogy a jó stratégia a proaktivitás, ami nem jelent egyet a tukmálással!
Megszólítsam a betérő vevőt, vagy hagyjam nézelődni?
A legnagyobb feladat minden kereskedőnek becsalogatni a potenciális vásárlók tömegét, majd elérni, hogy vásároljanak is! Mennyi múlik az eladókon? Hogyan viselkedjenek? Megszólítsanak minden betérő vásárlót, vagy „csak” álljanak rendelkezésre, és várják meg, amíg a vásárló kezdeményez? Személyes meglátásom alapján – „ahány ház, annyi szokás” –, minden kereskedőnek megvan a saját „tuti” módszere.
A zokniárus és az értékesítés
Nem biztos, hogy a csillogó üzlet rögtön profi értékesítőket is „termel”. Szakértőnk tapasztalatai szerint sok eladó inkább csak „kiszolgálópult”, vannak viszont, akik az utcán is valódi értékesítőként kínálják portékájukat.
Kiszolgáló vagy értékesítő?
Hatalmas a különbség a kiszolgálás és az értékesítés között. Ezt ma már sok cégnél tudják, sok helyen képzésekkel is igyekeznek átadni. Azonban mindez mit sem ér addig, amíg a hozzáállást nem sikerül megváltoztatni! Szakértőnk segít megmutatni a lényeget!