Itt a lista! Mik a legjobb tárgysorok a hírlevélben?

A legtöbb cég napi, vagy heti rendszerességgel küldi ki a hírleveleit, a felhasználók többsége mégsem nyitja meg ezeket. Bár sokszor a spamszűrők szólnak közbe, sok esetben a hírlevél tárgysora nem kelti fel a fogyasztó érdeklődését. Mutatunk néhányat, amelyek biztos bejönnek!

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép: Pixabay

A hírlevél egyszerű és direkt módja az ügyfelek megszólításának, mivel figyelmüket könnyen meg lehet ragadni a postaládában ékeskedő izgalmas tárgysorokkal. Persze nem mindegy, hogy mik ezek a tárgysorok. Ugyanis hiába küldözgetjük a leveleket a feliratkozóinknak, ha azok megnyitás nélkül a kukába kerülnek. Márpedig a legtöbb hírlevélre ez a sors vár: a Silverpop, az IBM felhő alapú marketing szolgáltató leányának kutatása szerint 2014-ben a hírlevelek globális megnyitási rátája 20 százalékos volt volt, azaz minden száz hírlevélből húszat nyitottak meg a felhasználók.

Ez az arány persze nem csak a tárgysor „bűne”, előfordulhat, hogy a hírlevél elakad a szolgáltatók védelmi vonalán, vagy eleve a spamlistába kerül a felhasználónál. (Hogy hogyan kerülheti el ezeket a csapdákat, arról itt olvashat bővebben.) Azonban a tapasztalatok azt mutatják, hogy a tárgysoron múlik szinte minden: ha abban sikerül megragadnunk a felhasználó figyelmét, nagyot javulnak az esélyeink a konverzióra.

A legjobb tárgysorokat több marketingcég is összegyűjtötte, mi most a toplistákból szemelgettük ki a legtanulságosabbakat (illetve magyar megfelelőiket).

A Mailchimp listájának készítéséhez negyvenmillió emailt elemeztek, és ennek alapján állították össze a legjobb, 60-70 százalékos megnyitású rátájú tárgysorokat, amelyek között meglepően kevés a bombasztikus.

(a vállalkozás neve) sales és marketing hírlevele

(a vállalkozás neve) update!

(vállalkozás neve) meghívja önt!

Ehavi (év és hónap) újdonságok

Kellemes ünnepeket kíván (a vállalkozás neve)

10 tipp, hogy ne a kukában landoljon a hírlevél
Ha az ön cége is élénk üzleti kommunikációt folytat vásárlóival, biztosan él a hírlevél kínálta széles körű lehetőségekkel. Szakértőnk azonban rámutat néhány dologra, amelyet érdemes szem előtt tartani.
A tanulság ebben a gyűjtésben, hogy szinte az összes a legnépszerűbb tárgysorok közül tartalmazza a vállalkozás nevét, vagy a pontos dátumot, így ezeknek az elemeknek a használata javíthatja a megnyitási rátát.

A Digital Marketer 125 millió, 2014-ben kiküldött hírlevelet elemzett ki, hogy megtalálja azokat, amelyeket a legtöbben nyitottak meg. Íme, az eredményeik:

Hogyan számoljuk ki az ügyfélértéket?

FONTOS! Még egy napja van, hogy megnézze ezt…

212 blogposzt ötlet…

Csak ezen a hétvégén! Szerezze meg ezt, amíg lehet!

Ennek a lehetőségnek búcsút inthet éjfélkor…

Az eredményeik szerint a felhasználók azokat a hírleveleket nyitották meg, amelynek tárgysorában a készítők időlimitet helyeztek el, azaz a sürgősség érzetét keltették a felhasználókban. Szintén figyelemfelkeltő lehet a három pont használata a tárgysor végén.

Az Alchemy Worx 21 milliárd emailt elemzett, hogy megtalálja a legsikeresebb tárgysorok által használt kulcsszavakat, olyanokat, mint a következők:

Így lőhetünk hatalmas öngólt a hírlevéllel
Nem csak a jogi háttér helytelen ismerete, vagy a nagy adatbázisok rossz kezelése miatt landolhat a hírlevelünk a spamek között, kritikus fontosságú az is, hogy akinek küldjük, hogyan értékeli az általunk küldött tartalmat. Elengedhetetlen továbbá, hogy adjunk lehetőséget a leiratkozásra.
Irány (mint irány vásárolni)

Fontos

Most

Tartalom

Csodálatos

Hasonló, bár némiképp másképp fest az Adestra toplistája, amelyet 2,2 milliárd email elemzése után állítottak össze a legjobb kulcsszavakról:

Ingyenes kiszállítás!

Elérhető

Új

Figyelem

Újdonság

Update

Nyár

Hétvége

Ezeknek a kulcsszavaknak és tárgysoroknak az alkalmazásával a jelek szerint jobb megnyitási ráták érhetőek el, bár érdemes előbb elemezni a célcsoportunkat, és az érdeklődésükhöz illetve a tevékenységünkhöz igazítani a hírlevelünk tárgysorát.

Email-marketinges alaphibák
Nagy, vagy több adatbázis komplex használata esetén a hibalehetőség is megsokszorozódik. Néha a hibákat véletlenül generáljuk, például hibás szoftverbeállításoknak köszönhetően, néha pedig a szakmai tudatlanság a probléma forrása.

Véleményvezér

Sok nagy okos már világháborút lát

Sok nagy okos már világháborút lát 

Az orosz ballisztikus rakéta bevetése egy teszt volt.
Súlyos higiéniai problémák miatt megbüntették a szekszárdi kórházat

Súlyos higiéniai problémák miatt megbüntették a szekszárdi kórházat 

A büntetés mértéke nevetséges.
Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo