A kétévente megrendezett kiállítás népszerűsége folyamatosan nő, ezt bizonyítja, hogy idén ugrásszerűen 48 százalékról 52 százalékra emelkedett a külföldi látogatók száma, ezen belül is kimagaslóan sokan érkeztek Oroszországból, Kínából és Törökországból.
Magyarország 13 céggel képviselte magát a HITA standján: bemutatkozott többek között egy hazai gyártású, európai luxusautókba való LED világítással foglalkozó cég, egy különleges hatékony energiatárolási megoldás, különböző elektromágneses áramlásmérők és minőség ellenőrző tesztberendezések, valamint elektronikai gyártási szolgáltatók termékei. Az érdeklődők konkrét projektekre kerestek gyártó-fejlesztő partnert a magyar cégek közül, több ajánlatkérés és egyeztetető tárgyalás indult el a helyszínen.
A HITA a rendezvényen a magyar exporttevékenységet növelő együttműködési lehetőségekről folytatott megbeszélést többek között a Würth Group és az ABB cégek képviselőivel. A magyar kiállítókkal kapcsolatos megkeresések nem csak a hagyományos piacnak számító Németországból, Ausztriából és Franciaországból, hanem Oroszországból, Finnországból, az Egyesült Államokból és Kanadából is érkeztek.
A magyar elektronikai ágazat exportértékesítésének közel 80%-át a híradástechnikai és az elektronikus fogyasztási cikkek gyártása adja. A domináns alszektorok között szerepel még az elektronikai alkatrész- és bérgyártás, számítógéphez kapcsolódó berendezések, kommunikációs eszközök, járművekhez kapcsolódó elektronikai és elektromos berendezések, egészségügyi műszerek gyártása, egyedi alaplapgyártás, járműipari műszergyártás. Az ágazat jelentősége az űripar területén is kiemelkedő.