A személyes találkozások fontossága nem csökken az üzleti életben

A rendezvényszektor vállalati eseménymarketing piacának árbevétele 2024-ben 78,4 milliárd forint volt és 4,3 százalékos növekedést mutatott, ami azt jelenti, hogy a rendezvényszektor visszaállt a normál növekedési pályára a 2023-as, közel 23 százalékos – a Covidot követő extrém keresletet mutató – kiugró növekedés után. A legfrissebb nemzetközi előrejelzések azt mutatják, hogy a személyes találkozások iránti igény tovább erősödik az AI-vezérelt világban. Az európai rendezvényszervezők 82 százaléka jelezte, hogy 2025-ben olyan eseményeket fog szervezni, amelyek személyes jelenlétet is igényelnek.

A rendezvényszektor vállalati eseménymarketing piacának árbevétele 2024-ben 78,4 milliárd forint volt és 4,3 százalékos növekedést mutatott, ami azt jelenti, hogy a rendezvényszektor visszaállt a normál növekedési pályára a 2023-as, közel 23 százalékos – a Covidot követő extrém keresletet mutató – kiugró növekedés után. A legfrissebb nemzetközi előrejelzések azt mutatják, hogy a személyes találkozások iránti igény tovább erősödik az AI-vezérelt világban. Az európai rendezvényszervezők 82 százaléka jelezte, hogy 2025-ben olyan eseményeket fog szervezni, amelyek személyes jelenlétet is igényelnek.

A Covid után immár teljesen egészséges a rendezvénypiac
A Covid után immár teljesen egészséges a rendezvénypiac
Fotó: Trivial Communications
Az idén már 25. éve kiadott piaci számokkal az MRSZ és társszövetségeinek célja, hogy minden évben feltérképezze, meghatározza a kommunikációs piac méretét, hosszútávon összehasonlítható és ilyen módon elemezhető adatokat szolgáltasson.

A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szoláltatók Szövetsége a tavalyihoz hasonló módszertannal gyűjtötte össze az vállalati eseménymarketing piac 2024-es költéseit az MRSZ kommunikációs tortájához. A B2B corporate event piac számai a MaReSz rendezvényügynökségi tagozatának tagjai által, valamint a külsős legjelentősebb piaci szereplők (TOP50 ügynökség, melyből 26 vezető ügynökség a MaReSz tagja) látható számadatai alapján kalkulált iparági becslés. A számokat Rókusfalvy Gábor, a Roxer Kommunikációs Kft. ügyvezető igazgatója, a MaReSz alelnöke mutatta be a konferencián.

A 2024-es teljesítmény előzménye az volt, hogy 2023-ban – az első teljesen Covid-korlátozásoktól mentes évben – jelentős volumennövekedés történt: a vállalati rendezvényekből az ágazat 2023-ban 75,5 milliárd forint árbevételt realizált, ami 23 százalékkal haladta meg az előző év hasonló adatát. A 2024-es bevétel az erős bázis ellenére is növekedést mutatott: a rendezvényszektor vállalati eseménymarketing piacának árbevétele tavaly 78,4 milliárd forint volt, ami 4,3 százalékos bővülés az előző évhez képest és azt jelzi, hogy a rendezvényszektor visszaállt a normál növekedési pályára.

Véleményvezér

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák 

A szavazatszerző kampányban nem biztos, hogy mindent jól átgondoltak.
Trump matekja nem stimmel

Trump matekja nem stimmel 

Mit szólnak a befektetők Trump vámjaihoz?
Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos

Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos 

Semmi nincs biztonságban, ami mozdítható.
Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos

Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos 

Jól megy a NER körüli hölgyeknek. Méghogy nem szeretik a gyengébb nemet a fideszesek.
Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet  

A két ország újabb listán ver minket. 
A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban

A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban  

Még Bulgáriában és Romániában is tovább élnek az idősek. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo