A személyes találkozások fontossága nem csökken az üzleti életben

A rendezvényszektor vállalati eseménymarketing piacának árbevétele 2024-ben 78,4 milliárd forint volt és 4,3 százalékos növekedést mutatott, ami azt jelenti, hogy a rendezvényszektor visszaállt a normál növekedési pályára a 2023-as, közel 23 százalékos – a Covidot követő extrém keresletet mutató – kiugró növekedés után. A legfrissebb nemzetközi előrejelzések azt mutatják, hogy a személyes találkozások iránti igény tovább erősödik az AI-vezérelt világban. Az európai rendezvényszervezők 82 százaléka jelezte, hogy 2025-ben olyan eseményeket fog szervezni, amelyek személyes jelenlétet is igényelnek.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A rendezvényszektor vállalati eseménymarketing piacának árbevétele 2024-ben 78,4 milliárd forint volt és 4,3 százalékos növekedést mutatott, ami azt jelenti, hogy a rendezvényszektor visszaállt a normál növekedési pályára a 2023-as, közel 23 százalékos – a Covidot követő extrém keresletet mutató – kiugró növekedés után. A legfrissebb nemzetközi előrejelzések azt mutatják, hogy a személyes találkozások iránti igény tovább erősödik az AI-vezérelt világban. Az európai rendezvényszervezők 82 százaléka jelezte, hogy 2025-ben olyan eseményeket fog szervezni, amelyek személyes jelenlétet is igényelnek.

A Covid után immár teljesen egészséges a rendezvénypiac
A Covid után immár teljesen egészséges a rendezvénypiac
Fotó: Trivial Communications
Az idén már 25. éve kiadott piaci számokkal az MRSZ és társszövetségeinek célja, hogy minden évben feltérképezze, meghatározza a kommunikációs piac méretét, hosszútávon összehasonlítható és ilyen módon elemezhető adatokat szolgáltasson.

A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szoláltatók Szövetsége a tavalyihoz hasonló módszertannal gyűjtötte össze az vállalati eseménymarketing piac 2024-es költéseit az MRSZ kommunikációs tortájához. A B2B corporate event piac számai a MaReSz rendezvényügynökségi tagozatának tagjai által, valamint a külsős legjelentősebb piaci szereplők (TOP50 ügynökség, melyből 26 vezető ügynökség a MaReSz tagja) látható számadatai alapján kalkulált iparági becslés. A számokat Rókusfalvy Gábor, a Roxer Kommunikációs Kft. ügyvezető igazgatója, a MaReSz alelnöke mutatta be a konferencián.

A 2024-es teljesítmény előzménye az volt, hogy 2023-ban – az első teljesen Covid-korlátozásoktól mentes évben – jelentős volumennövekedés történt: a vállalati rendezvényekből az ágazat 2023-ban 75,5 milliárd forint árbevételt realizált, ami 23 százalékkal haladta meg az előző év hasonló adatát. A 2024-es bevétel az erős bázis ellenére is növekedést mutatott: a rendezvényszektor vállalati eseménymarketing piacának árbevétele tavaly 78,4 milliárd forint volt, ami 4,3 százalékos bővülés az előző évhez képest és azt jelzi, hogy a rendezvényszektor visszaállt a normál növekedési pályára.

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo