Megvannak a webhelyek népszerűségi és látogatottsági idő győztesei

Az emberek átlagosan 20 millió 47 másodpercet töltöttek a YouTube-on látogatásonként, ami a legmagasabb idő a világ 20 leglátogatottabb webhelye között.

A közösségi média platformok versenyében az emberek több időt töltöttek X-en (12 perc 37 mp), mint a Facebookon (10 perc 59 mp) és az Instagramon (8 perc 41 mp).

A ChatGPT-t használók átlagosan közel hét percet töltöttek látogatásonként, megelőzve a Reddit (6 perc 7 mp) és a Wikipedia (3 perc 18 mp) oldalát.

Napjainkban a megacap cégek túlméretezett befolyást gyakorolnak a globális internetes forgalomra, és több milliárd felhasználói látogatást alakítanak át hatalmas hirdetési bevételekké.

De hogyan viszonyulnak ezek az oldalak a látogatási időhöz? Bár a Google továbbra is a világ leglátogatottabb webhelye, a felhasználók több mint kétszer annyi időt töltenek a YouTube-on. Hasonlóképpen, az X is több időt parancsol magának, mint a világ legnagyobb keresőmotorja a Google.

YouTube és X vezető a látogatás időtartamában

Bemutatjuk, hogyan viszonyultak a világ leglátogatottabb webhelyei az átlagos látogatási időtartamhoz 2025 februárjában.

A világ vezető videostreaming platformjaként a felhasználók a legtöbb időt a YouTube-on töltik, látogatásonként átlagosan 20 millió 47 másodpercet.

Összességében a második helyen áll világszerte az elkötelezettség tekintetében, a Likeweb szerint a Facebook mögött. 2024-ben a YouTube 36,2 milliárd dollár hirdetési bevételt generált, 2024-ben pedig az Egyesült Államok, India és Japán voltak a legnagyobb forgalomforrások.

E sorban a második helyen az X következik a látogatások időtartama alapján, átlagosan 12 óra 37 másodperccel. A közelmúltbeli negatív visszhangok ellenére az X a világ ötödik leglátogatottabb webhelye ma is. Napjainkban az Egyesült Államok, Japán és Brazília teszi ki felhasználói bázisának legnagyobb részét.

Véleményvezér

Mészáros Lőrinc és neje hatalmas luxusba fojtotta a magyar fanyalgók miatt érzett bánatát

Mészáros Lőrinc és neje hatalmas luxusba fojtotta a magyar fanyalgók miatt érzett bánatát 

Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő ismét utolérte a Mészáros házaspárt.
Újabb eseményt szervez Karácsony Gergely

Újabb eseményt szervez Karácsony Gergely 

Nem nyugszik a főpolgármester.
Nincs neurológiai betegsége Orbán Viktornak

Nincs neurológiai betegsége Orbán Viktornak 

Nyelvi botlás lehetett csak.
Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo