Megvannak a webhelyek népszerűségi és látogatottsági idő győztesei

Az emberek átlagosan 20 millió 47 másodpercet töltöttek a YouTube-on látogatásonként, ami a legmagasabb idő a világ 20 leglátogatottabb webhelye között.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A közösségi média platformok versenyében az emberek több időt töltöttek X-en (12 perc 37 mp), mint a Facebookon (10 perc 59 mp) és az Instagramon (8 perc 41 mp).

A ChatGPT-t használók átlagosan közel hét percet töltöttek látogatásonként, megelőzve a Reddit (6 perc 7 mp) és a Wikipedia (3 perc 18 mp) oldalát.

Napjainkban a megacap cégek túlméretezett befolyást gyakorolnak a globális internetes forgalomra, és több milliárd felhasználói látogatást alakítanak át hatalmas hirdetési bevételekké.

De hogyan viszonyulnak ezek az oldalak a látogatási időhöz? Bár a Google továbbra is a világ leglátogatottabb webhelye, a felhasználók több mint kétszer annyi időt töltenek a YouTube-on. Hasonlóképpen, az X is több időt parancsol magának, mint a világ legnagyobb keresőmotorja a Google.

YouTube és X vezető a látogatás időtartamában

Bemutatjuk, hogyan viszonyultak a világ leglátogatottabb webhelyei az átlagos látogatási időtartamhoz 2025 februárjában.

A világ vezető videostreaming platformjaként a felhasználók a legtöbb időt a YouTube-on töltik, látogatásonként átlagosan 20 millió 47 másodpercet.

Összességében a második helyen áll világszerte az elkötelezettség tekintetében, a Likeweb szerint a Facebook mögött. 2024-ben a YouTube 36,2 milliárd dollár hirdetési bevételt generált, 2024-ben pedig az Egyesült Államok, India és Japán voltak a legnagyobb forgalomforrások.

E sorban a második helyen az X következik a látogatások időtartama alapján, átlagosan 12 óra 37 másodperccel. A közelmúltbeli negatív visszhangok ellenére az X a világ ötödik leglátogatottabb webhelye ma is. Napjainkban az Egyesült Államok, Japán és Brazília teszi ki felhasználói bázisának legnagyobb részét.

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo