Web cikkek


Így figyelnek minket a weboldalak

Így figyelnek minket a weboldalak 

A GDPR miatt egyre szigorúbbak a sütikre vonatkozó szabályozások, de még mindig beazonosíthatóak vagyunk felhasználóként.
Erre figyelj, hogy jó legyen a marketingkommunikációd

Erre figyelj, hogy jó legyen a marketingkommunikációd 

Egy frissen a digitális térbe lépő márka esetén, amikor a márka online jelenlétét, marketingkommunikációját tervezzük, rengeteg dologra kell odafigyelni.
Kínából hozatták az ajándékokat a magyar fiatalok

Kínából hozatták az ajándékokat a magyar fiatalok 

Internetes webáruházak, bevásárlóközpontok és hipermarketek a nyertesei a karácsonyi vásárlási láznak Magyarországon. Egyre többen használtak valamilyen applikációt is az ajándékok beszerzésére – derül ki egy friss elemzésből.
Egész Európában belehúzott a Black Friday

Egész Európában belehúzott a Black Friday 

A Black Friday kedvezményei Európa-szerte egyre több fogyasztót csábítanak vásárlásra. Olaszországban, Németországban és Franciaországban erőteljesen megugrott a műszaki fogyasztási cikkek értékesítése. Itthon a TV-k, kávéfőzők, mosógépek voltak a slágertermékek.
Igen, lehet stresszmentes a karácsony

Igen, lehet stresszmentes a karácsony 

Az ajándékvásárlás a magyarok számára különösen nagy kihívást jelent, aminek egyik oka, hogy egyre később kezdünk ajándékokat keresni: tavaly még 83% volt azoknak az aránya, akik a karácsonyt megelőző négy hétben már vásároltak valamit, idén viszont már csak 64% gondol ilyen korán a meglepetések beszerzésére.
Rengeteg időt visszakaphatunk az online vásárlással

Rengeteg időt visszakaphatunk az online vásárlással 

Akár öt órát is megspórolhatunk a vásárlásnál, ha online rendelünk és házhozszállítást kérünk.
Még mindig a tolongást választjuk a web helyett

Még mindig a tolongást választjuk a web helyett 

Bár a legtöbben nem terveznek többet költeni karácsonyi ajándékra, mint tavaly, a bevásárlás így is megterheli a pénztárcát. A megkérdezettek többsége átlagosan 10–50 ezer forintot költ karácsonyi ajándékra, és a bevásárlóközpontban tolongani továbbra is népszerűbb, mint az online vásárlás, derült ki a Jófogás online kutatásából.
A webes vásárlásnál is ragaszkodunk a készpénzhez

A webes vásárlásnál is ragaszkodunk a készpénzhez 

A hagyományos kiskereskedelemhez képest továbbra is háromszoros sebességgel bővül a hazai online értékesítés, a szektor 2017-ben átlépte a 360 milliárd forintos forgalmat. A bővülés mértéke jelzi, az ágazat továbbra is dinamikusan fejlődik.
Végigstresszeljük az ünnep előtti napokat

Végigstresszeljük az ünnep előtti napokat 

Az ünnepi időszak a csend és nyugalom ideje, de csak miután véget ért a karácsonyi ajándékok utáni hajsza. Az utakon és az üzletekben tapasztalható zsúfoltság, a megfelelő ajándékok és a legjobb árak megtalálása szinte mindenki számára stresszforrást jelentenek. A bolti vásárlással járó kellemetlenségekben 10-ből 8 európai érintett, és az ünnepek közeledtével párhuzamosan a frusztráció szintje folyamatosan nő.
Vége lehet a webes sütizésnek

Vége lehet a webes sütizésnek 

Személyes adatainkat nem szerezhetik majd meg az Interneten a Google és társai - szigorú rendszabály készül az Európai Parlamentben. Amennyiben a javaslatot megszavazzák, a korlátozást mások mellett a Facebookra, a Skype-ra, a WhatsAppra is kiterjesztik.

Befektetéseinkről is telefonon döntünk 

Az online vásárlás és banki ügyintézés mellett a megtakarítások során is egyre inkább teret nyerhetnek a webes felületek és telefonos alkalmazások. A hazai befektetők jelzései alapján egyelőre inkább az asztali eszközöket használják ilyen célból, a fejlesztések azonban ezen a területen is az okostelefonok irányába mutatnak – jelezte a K&H.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Kitört a háború a magyar bankok között a diákhitelesekért

Kitört a háború a magyar bankok között a diákhitelesekért 

Ponthatár afterparti: kedvezményesővel versenyeznek bankok a diákhitelhez számlát nyitókért.

Adózás

Augusztustól jön a szigorítás, kétszeresére nőnek a bírságok

Augusztustól jön a szigorítás, kétszeresére nőnek a bírságok  

Augusztus 1-től duplájára emelkedik az adókötelezettségek nem vagy nem megfelelő teljesítése esetén kiszabható mulasztási bírság általános mértéke.

Jogi kisokos

A háborúra hivatkozva magasabb bírságot fizethetnek a cégek

A háborúra hivatkozva magasabb bírságot fizethetnek a cégek  

Augusztus 1-től 13 százalékról 15 százalékra emelkedik a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által kiszabható bírság összegének felső határa.

Cégblog

Ilyen benzinkutat sem látott még

Ilyen benzinkutat sem látott még  

Az eddigiekhez képest más modellen alapul az Auchan legújabb csepeli töltőállomása.

Társadalom

Ezért szeretik az emberek az Európai Uniót

Ezért szeretik az emberek az Európai Uniót  

Az európaiak a demokráciát és a gazdasági hatékonyságot tartják az EU fő erősségének.

Infokom

Hogyan készítheti fel cégét az AI-korszakra?

Hogyan készítheti fel cégét az AI-korszakra?  

Alig van túl a vállalati szektor az agilis átálláson, az egyre szélesebb körben alkalmazott forradalmi technológiai megoldások máris újabb szemléletváltást sürgetnek.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo