Befektetéseinkről is telefonon döntünk

Az online vásárlás és banki ügyintézés mellett a megtakarítások során is egyre inkább teret nyerhetnek a webes felületek és telefonos alkalmazások. A hazai befektetők jelzései alapján egyelőre inkább az asztali eszközöket használják ilyen célból, a fejlesztések azonban ezen a területen is az okostelefonok irányába mutatnak – jelezte a K&H.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A dinamikusan növekvő internetes vásárlás és a pénzügyek kényelmes és gyors online vagy mobiltelefonos ügyintézése mellett viszonylag kevés szó esik arról, hogy nemcsak pénzünk elköltésénél, de a megtakarítások kezelésénél is mind nagyobb igény merül fel az internetes megoldásokra. „Tapasztalataink azt mutatják, hogy nemcsak a mobilbank-használók száma növekszik ugrásszerűen, de a megtakarítók is egyre nyitottabbak az okos megoldásokra. A prémium befektetőink többsége már most is használ valamilyen online felületet vagy alkalmazást, amin figyelemmel követheti megtakarításainak alakulását” – tájékoztatott Zobor Zsuzsanna, a K&H Alapkezelő vezérigazgatója.

Kép: sxc

„A jelenlegi gyakorlat szerint hetente egy alkalommal és leginkább asztali számítógépen vagy laptopon figyelik befektetéseiket a megtakarítók, de megjelent a táblagépek ilyen célú használata is. Az okostelefonok egyelőre a sor végén kullognak, azonban ez ne tévesszen meg senkit. A fogyasztói szokások és a fejlesztések is egyértelműen ezen a területen mutatnak a legdinamikusabb növekedési potenciált” – mondta el Zobor Zsuzsanna.

Digitális armageddon jöhet: brutális mennyiségű az adatforgalom
Ma naponta 60 százalékkal több digitális adatot hozunk létre, mint tíz évvel ezelőtt egy teljes év alatt, ráadásul mindezt több mint negyvenháromszor gyorsabban tudjuk megtenni. A Google adatai alapján s 60 ezerszer keresünk rá valamire, 70 ezer YouTube videót tekintünk meg, 7 ezer tweetet küldünk el, és 800 fotót osztunk meg az Instagramon, összesen közel 50 GB digitális forgalmat generálva – másodpercenként.
Miről szeretnek tudni a befektetők?

„A befektetők visszajelzései alapján úgy látjuk, hogy alapvetően a megtakarítások lejárata és a hozamfizetés érdekli leginkább őket. Emellett főként portfóliójuk időszakos eredményének bemutatására, illetve a várható trendek függvényében javasolt portfólió-összetételre és átalakítási javaslatra tartanak igényt” – részletezte a leggyakoribb befektetői elvárásokat dr. Krizsai János, a K&H lakossági prémium szegmens marketingvezetője.

„Az aktuális igényeken túlmenően arra törekszünk, hogy minden, befektetéshez kapcsolódó és értékpapír-tranzakció művelet online látható és megvalósítható legyen, beleértve a tranzakciók lekérdezését, az időszaki eredmények grafikus nyomon követhetőségét vagy akár a tanácskérési igény jelzését is” – mondta el a szakember.

 

 

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo