unilever

agrár, alapanyag, élelmezés, élelmezésbiztonság, élelmiszer, élelmiszerellátás, étrend, gabona, gomba, gyümölcs, hozzávaló, knorr, köles, mezőgazdaság, monokultúrás, népességnövekedés, rizs, ültetvény, unilever, zöldség

Egyél kaktuszt, mentsd meg a Földet

Kriston László

Vészesen kevés alapanyagra alapoztuk étrendünket. Egy-egy kórokozó és fertőzéshullám kipusztíthat az egész világon használatos élelmiszernövényeket is, a banánról már évek óta vannak ilyen félelmek. A Unilever és a Knorr összeálltak, hogy kevésbé használt vagy akár mellőzött növényeket hozzanak be a konyhánkba. A The Future 50 Foods című jelentésben tették közzé a listát.

Tovább olvasom »
brand, csomagolás, hulladék, lego, márka, műanyag, nestle, plasztik, starbucks, szemét, szupermarket, újrafeldolgozás, újrahasznosítás, unilever, zöld biznisz

Kína nem fogadja a szemetünket: világcégek mondanak búcsút a műanyagnak

Kriston László

„Divatba jött” a világmárkáknál a plasztikellenesség. Kína már nem engedi be a külföldi hulladékot, emiatt erősödött fel hirtelenjében a márkák politikailag korrekt antiplasztik-filozófiája. Angliában például 70 vállalat csatlakozott a UK Plastic Pacthez, hogy műanyagmentessé tegyék ellátási láncukat. Ez az első ilyen széles körű, céges összefogás, amit vélhetően más országokban is követnek majd hasonló szövetkezések.

Tovább olvasom »
emissziócsökkentés, karbon, kibocsátás, klímaváltozás, környezeti terhelés, környezetszennyezés, l'oreal, légszennyezés, ökológiai lábnyom, rangsor, renomé, reputáció, szén-dioxid, toplista, unilever, üvegházgáz, víz, vízhasználat, vízlábnyom, zöld vállalat, zöldülés

Ki zöldül a legjobban?

Kriston László

Az élmezőnyben található a Unilever, a L’Oréal, a Danone, a Ford. Légszennyezés, vízhasználat és erdővédelem tekintetében osztályozták a nagyokat. A víz- és energiatakarékosság költségcsökkentő, a zöldülés pedig renomé-erősítő eszköz. Aki nem zöldül, az lemarad és a lúzerek közé kerül, vélik elemzők.

Tovább olvasom »
beszállító, csokoládé, élelmiszer, ellátási lánc, erdőirtás, etikátlan, fair trade, fajpusztulás, indonézia, kitkat, kozmetikumok, nestle, orángután, pálmaolaj, transzparencia, ültetvény, unilever, veszélyeztetett faj

Kitálalt pálmaolajügyben az Unilever

Kriston László

Őserdők kiirtásával, őshonos fajok elűzésével, őslakosok kilakoltatásával, településeik ledózerolásával teszünk szert azokra az olajpálma-ültetvényekre, melyekből a pálmaolajat kapjuk a margarinunkhoz, a testápoló szereinkhez, a csokoládénkhoz és egy sor más kozmetikai meg gasztronómiai termékhez. Az Unilever igyekszik tiszta vizet önteni a pohárba e kérdésben.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor