Luxus cikkek
Az ukrán és orosz vevők pörgették a budapesti prémium ingatlanok piacát
A prémium lakások piaca is túllendülni látszik a mélyponton.
Soha ki nem találná, hogy luxuskategóriában mi a legjobb befektetés
Súlyos vereséget szenvedtek az ékszerek a befektetési piacon.
Szijjártó Péternek szerepelnie kellene a Kőgazdag Fiatalok című reality showban
Igazságtalan, hogy külügyminiszterünk nem kapott lehetőséget a legújabb, nézőszámot döntögető reality showban. Pont ugyanúgy él és gondolkodik, mint az ott szereplők.
Kiderült mire vágynak a fiatalok
Corvinus-kutatás: luxusélményekre vágynak a magyar fiatalok luxustárgyak helyett.
Mit nekik a járvány? Óriási a kereslet a luxustermékekre
Közel harmadával nőtt a világ egyik legnagyobb luxusipari társasága, az LVMH bevétele az idei első negyedévben éves összevetésben.
Mélyen zsebbe kell nyúlni a legdrágább ingatlanokért
Az ingatlanpiacon mindig akadnak gyöngyszemek. Hol a szokatlan kivitelezésen, hol az árakon akad meg a szemünk. Összegyűjtöttük a jelenlegi legdrágább hazai ingatlanokat. Lássuk Budapesten és vidéken milyen mélyen kell zsebünkbe nyúlni, ha luxus ház vagy lakás vásárlása esetleg bérlése a cél.
A márkás antikra Kínában nem buknak
A legtöbb drága svájci órát a kínaiak vásárolják – míg Európában és Észak-Amerikában a használt, régi márkás időmérőknek van növekvő piaca.
Honnan tudhatom, hogy eredeti-e az online vásárolt luxuscikk?
Nem kell többé aggódniuk azoknak, akik nagy értékű karórát vagy más luxuscikket vásárolnának online. Az eBay most már Európában is elérhető hitelesítési programja teljes biztonságot nyújt, és kétely esetén pénz-visszafizetési garanciát is ad.
A hely és a panoráma mindent visz
Idén, az Otthon Centrum által értékesített ingatlanok háromnegyede kelt el 100 millió forintnál magasabb értéken, döntő részben Budapesten, az agglomerációban kettő, vidéken pedig egy. A 2018-ban értékesített nagyértékű ingatlanok jellemzően téglaépítésű társasházi lakások voltak, nagyjából fele arányában újépítésű társasházakban és régi épületekben.
Vége a habzsi-dőzsinek - fizethetnek Orbán barátai
Majd félmillió eurót költött az Európai Parlament szélsőjobboldali frakciója luxus étkezésekre, drága pezsgőre, ajándékokra – most levonják tőlük a pénzt.
A jó ügyfélélmény nem a multik privilégiuma
A kiemelkedő ügyfélélmény nyújtása korántsem csak a nagyvállalati szektor privilégiuma, sőt éppen ez az a terület, ahol akár egy mikrovállalkozás is sikeresen fel tudja venni a versenyt a legnagyobbakkal. A Develor International Zrt. tapasztalatai alapján hazánkban is egyre nagyobb az érdeklődés a kkv-szektor részéről téma iránt.
A luxus márkák is ráfanyalodnak a netre
A nagy óragyártók pár éve még húzták az orrukat, ha szóba került a kereskedés a világhálón. „Mi a butikjainkban páratlan vásárlói élményt nyújtunk vevőinknek – az interneten ez hiányzik”, hangoztatták. Napjainkban már Omega vagy IWC luxusórát éppúgy lehet rendelni Facebook-oldalon, mint Swatchot.
Így nyaral a felső tízezer
Hogyan pihen a globális elit? Ők nem a last minute ajánlatokat böngészik, nem várnak délután kettőig, hogy becsekkoljanak a szállodába, nem mennek ki a fapados járat indulása előtt három órával a reptérre. Saját pilóta, személyzet lesi kívánságaikat. Lehetőleg a pórnéptől jól elszeparált helyen.
Szuperluxus: így repülnek a dollármilliárdosok
Luxusautót vásárolni ma már nem kunszt, bármelyik valóságshow-sztár vagy celeb megteheti. A gazdagság igazi státuszszimbólumává a magánrepülőgépek váltak.
5 dolog, amire figyelj, ha milliárdossá válsz
A fél országot lázban tartja az ötöslottó közel 3 milliárd forintos heti nyereménye. A hirtelen jött hatalmas pénz azonban legalább akkora felelősség, mint öröm. Az átlagosnál nagyobb vagyonnal rendelkező ügyfelek igényeit jól ismerő Horváth István, a K&H Private banking igazgatója ezért 5 jó tanácsot is ad a bűvös öt szám mellé.
Felturbózza a luxuslakásbérlést az Airbnb
Az Airbnb azokat a turistákat szeretné magához édesgeti, akik úgy érzik, a rövidtávú lakásbérlés nem kínál olyan kényelmet és luxust, mint a hotelek. Több honlap is van, mely már évek óta közvetít luxuslakóhelyeket, így az Airbnb kicsit későn kapott észbe.
Mit várnak 2017-től a luxusturisták?
Az esernyővel hadonászó idegenvezetős, savanyú utazásoknak vége. A luxusturisták egzotikus kalandokat, kényelmes, zökkenőmentes ügyintézést várnak. Ezek azok a trendek, amelyekre a szállodásoknak figyelniük kell, ha több felső kategóriás utazót szeretnének.
Digitális tinta és láthatatlan kép szűri ki a hamisítványokat
Felhő alapú alkalmazások, digitális tinták, terméken elrejtett képek alapján azonosítják a valódi, márkás árut, és szűrik ki a hamis termékeket. Nagy biznisz lesz ez, hiszen sok-sok milliárd terméknél követeli meg a vevő, hogy tudja, az igazit kapja-e. Az újrafelhasználás megszervezésében is hasznosak ezek az új appok.
Az arany ára: emberéletek és környezetszennyezés
A luxuscikkek iparának nagy vétke, hogy a beszállítói lánc végén álló aranykitermelők gyakran jogsértő milíciák Afrikában. Az arany ezért számos esetben „konfliktusásványnak” minősül. A problémáról a Dirty Gold War című film ad képet, melyet a Thessaloniki Dokumentumfilmfesztiválon láttunk.
Minden gólja 53 milliót ér: így szórja a pénzét Ronaldo
Ronaldo a földkerekség legjobban fizetett sportolója. A Real Madridnál éves fizetése több tízmillió dollárra rúg, a különféle márkákkal kötött reklámszerződéseiből is dől a pénz. Nem csoda, hogy méregdrága viaszfigurát készíttetett magáról, mely villája előszobájában áll.
Ha nem mindegy, mi kerül a koktélba
Nem sokan gondolnának rá, hogy hatalmas innovációra vagy épp erős márkaépítésre van lehetőség egy olyan egyszerű termék esetében, mint a jégkocka. Van, aki viszont nagy üzletet látott egy ezek szerint létező piaci résben.
Kis forgalom, nagy haszon
Nem feltétlenül nélkülözhetetlen a talpon maradáshoz a tömeges értékesítés. Léteznek olyan igencsak jól működő butikok, melyek tulajdonosai akkor sem kezdenek aggódni az üzlet jövőjéért, ha olykor napi egy-két terméket sikerült értékesíteni – vagy esetleg annyit sem.
Szárnyal a szükségtelen élvezetek piaca
A luxus mindig is drága volt, de most még annál is többe kerül. Így foglalható össze tömören, hogy merre is megy ez a szabad szemmel beláthatatlan piac. És nem csak a hétköznapi emberek „alacsony perspektívájából” tűnik így. Nemrég a rapper világsztár, Kanye West is a „túl drága” kritikával illette a luxuspiac emblematikus márkáját, a Louis Vuittont, holott korábban közös – és nem épp filléres – cipőkollekciót dobott vele a piacra.
Magyarországot is érinti a világ legdrágább utazása
Mindenki álmodott már arról, hogy hátratolja irodai székét, fogja a táskáját és befizet egy világkörüli útra. Aki meg is szeretné tenni, annak nincs másra szüksége, mint egymillió fontra és két évre, ennyibe kerül és ennyi ideig tart ugyanis a világ minden bizonnyal legdrágább utazása, amely 962 világörökségi helyszínt érint, Magyarországon például a tokaji borvidéket.
A luxusnak nem árt a válság
Az álomautó, a csillogó jacht, az üvöltően drága órák, a különleges ékszerek, kozmetikumok, egyes pezsgők és néhány divatcikk - ezek a luxustermékek legfontosabb kategóriái. A 80-100 milliárd dollárra becsült piacot a világgazdasági válság sem rázta meg.
Márkát venni életforma
Nem érinti a válság a luxuscikkeket gyártó cégek szárnyalását. Aki egyszer megszokta a magas színvonalat és kiváló szolgáltatásokat, az ugyanis az utolsó lehetőségéig ragaszkodik hozzá.
"Több Guccit nem akarok a cellákban látni!"
A maffiavezérekkel teli palermói börtönben megtiltották a márkás ruhák viseletét. A börtönigazgató így kívánja megszüntetni a társadalmi és anyagi különbségeket, a rabok rokonai viszont jogtiprást kiáltanak.