A luxus márkák is ráfanyalodnak a netre

A nagy óragyártók pár éve még húzták az orrukat, ha szóba került a kereskedés a világhálón. „Mi a butikjainkban páratlan vásárlói élményt nyújtunk vevőinknek – az interneten ez hiányzik”, hangoztatták. Napjainkban már Omega vagy IWC luxusórát éppúgy lehet rendelni Facebook-oldalon, mint Swatchot.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

 

Miután az elmúlt két évben pangott az órapiac, a konzervatív gyártók is új utakat kerestek. A Richemont konszern, amelyhez egy sor óra- és ékszermárka tartozik, külön igazgatót vett fel, akinek feladata a konszern digitális átszervezése és a többcsatornás értékesítés bevezetése – azaz a butikokon kívül az internetes értékesítés.

Míg a Cartier, a Van Cleef&Arpels ékszereit, a Mont Blanc luxus íróeszközeit már korábban is meg lehetett rendelni a világhálón, a konszern óragyárai ettől eddig vonakodtak. Immár az IWC és a Baume&Mercier termékeinek bizonyos részét egyes piacokon így is elérhetővé tették.

Kép: Pixabay

Továbbra is csak üzletben vásárolhatók egyelőre olyan, különösen értékes márkák, mint a Vacheron Constantin, a Jaeger-LeCoultre, vagy az A. Lange. Ugyanakkor a Richemont konszern alsó- és közép-kategóriájú óráit, a Swatchtól a Rado-n és Hamiltonon át a Longines-ig, már online is forgalmazza, túlnyomórészt olyan piacokon, ahol kevés a kereskedő, illetve a bolt.

Egy év alatt óriásit nőtt a gazdagok vagyona
Mindig is tudtuk, hogy a dúsgazdagoknak áll a világ, és a vagyoni egyenlőtlenségek óriásiak. De ennyire? 112 éve nem voltak ilyen gazdagok a gazdagok, mint most. Jól fialt a dollármilliárdosok pénze 2016-ban, derült ki egy új elemzésből.
Nagy feltűnést keltett, amikor a konszern tavaly először kínált Omega órát a közösségi hálón. Kísérletként az Omega Speedmaster egy külön modelljét kínálták a neten, s a több, mint 2.000 óra néhány órán belül elkelt.

A siker alapján nemrég megnyílt az Omega első internetes butikja – egyelőre csak az Egyesült Államok vásárlói számára. Párhuzamosan ugyancsak forgalmazza óráit a világhálón is a Gübelin és a Tag Heuer. Különösen nagy szerepet szán a svájci óraipar a kínai internetes kereskedelemnek: az Alibaba oldalán Swatch és Tissot termékek mellett legújabban Longines órákat is rendelhetnek a kínaiak.

Az óraipar vezetői szerint a világhálós kereskedelem egyre nagyobb szerepet játszik majd és a következő öt évben eléri a forgalom 90 százalékát. (Forrás: Neue Zürcher Zeitung)

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo