óra cikkek
600 millió forint értékű ékszer érkezett Budapestre
1,5 millió euró értékű ékszer kollekcióval nyitotta meg márkaképviseletét a Fabergé Budapesten.
Belassult a svájci órak exportja
Az export idén júniusban 8,1 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, és 2,129 milliárd svájci frankot tett ki - közölte a svájci óraipari szövetség (FHS). Májusban 13,6 százalékos volt az éves növekedés.
Az emberek hisznek a jövőben, nagyon veszik a svájci órákat
A svájci órák márciusi exportja éves összevetésben 11,8 százalékkal, 2,092 milliárd frankra nőtt a svájci óraipari szövetsége (FHS) adatai szerint. Februárban nagyobb, 24,4 százalék volt az éves növekedés.
Jön a limitált szériás Rubik kockás karóra, ébreszteni is tud
A Casio limitált szériás karórát dobott piacra, hogy így tisztelegjen a Rubik kocka előtt. Az újdonság a japán óragyártó egyik népszerű modelljét, a GA-2100-ast alapul véve született meg.
A svájci luxusóra gyártók lubickolnak
Az Egyesült Államok maradt a svájci órák legnagyobb felvevőpiaca.
Óraátállítás: ha Gulyás Gergelyen múlna, már nem sokáig pörgetnénk az órákat
Nagyjából két hónap múlva ismételten esedékes az óraátállítás kérdése.
Esztétikus és praktikus kellék a lakásban, az óra
A fali- és ébresztőóra gyakorlatilag örökzöld, a divatból soha ki nem menő dekorációs kelléknek számít valamennyi lakásban. Persze néha nem árt felülvizsgálni a nálunk megtalálható időmérő eszközöket, és beszerezni egy-egy korszerűbbnek és praktikusabbnak számító darabot, nem elfeledkezve a szemre is tetszetős kivitelről.
Informatikai problémákat okozhat az óraátállítás eltörlése
Egy uniós javaslat eltörölné a téli óraátállítást, azonban elképzelhető, hogy az egységes fennakadásokat okozhat egyes informatikai rendszerekben – írja a NETLOCK elektronikus aláírás- és időbélyeg-szolgáltató.
Honnan tudhatom, hogy eredeti-e az online vásárolt luxuscikk?
Nem kell többé aggódniuk azoknak, akik nagy értékű karórát vagy más luxuscikket vásárolnának online. Az eBay most már Európában is elérhető hitelesítési programja teljes biztonságot nyújt, és kétely esetén pénz-visszafizetési garanciát is ad.
Nagy biznisz a használt luxusdivatcikkek árusítása
RealReal névre hallgat az az online platform, mely használt luxusdivatcikkeket árusít, ez évtől már fizikai boltokban is. Alapítója, Julie Wainwright nem titkolt célja, hogy ez legyen a körforgásos gazdaság első cége, melynek értéke meghaladja az egymilliárd dollárt. Cuccaik kidobásáról akarja leszoktatni a gazdagokat.
A luxus márkák is ráfanyalodnak a netre
A nagy óragyártók pár éve még húzták az orrukat, ha szóba került a kereskedés a világhálón. „Mi a butikjainkban páratlan vásárlói élményt nyújtunk vevőinknek – az interneten ez hiányzik”, hangoztatták. Napjainkban már Omega vagy IWC luxusórát éppúgy lehet rendelni Facebook-oldalon, mint Swatchot.