600 millió forint értékű ékszer érkezett Budapestre

Összesen mintegy 1,5 millió euró értékű ékszer kollekció bemutatásával nyitotta meg első magyarországi hivatalos márkakereskedését a Fabergé, Európa leghíresebb aranyműves dinasztiája a Párisi udvarban. Az eseményen a Fabergé ékszerház munkái mellett kizárólagos hazai partnerük, a Tamas L'Orant márka egyedi karóráit is láthatták az érdeklődők. A megnyitón jelen volt Sarah Josephine Fabergé, a Fabergé Örökség Tanács alapító tagja, a Fabergé különleges projektek igazgatója, Nicola Clary, a Fabergé kereskedelmi vezetője és Tamás Lóránt, a Tamas L'orant tulajdonosa, aranyműves.

Történelmi pillanatoknak lehettek szemtanúi a Párisi udvarban tartott ékszerbemutató résztvevői: nem csak két ékszerműves család együttműködésének hivatalos bejelentésén vehettek részt, de egyben elsőként láthatták a Fabergé, és hazai márkaképviselőjük, a Tamas L'Orant márka ez alkalomból bemutatott kollekciót is.

Nicola Clary, Caterina Di Pasquale, Sarah Josephine Fabergé, Ifj. Tamás Lóránt, Tamás Lóránt, Tamás Lola Gizella, Tamás-Györök Melinda (Fotó:  FABERGÉ - L'ORANT)
Nicola Clary, Caterina Di Pasquale, Sarah Josephine Fabergé, Ifj. Tamás Lóránt, Tamás Lóránt, Tamás Lola Gizella, Tamás-Györök Melinda (Fotó: FABERGÉ - L'ORANT)

A Fabergé család azzal tisztelte meg az ékszerek világa iránt érdeklődő hazai közönséget, hogy a közös együttműködés kezdetét jelentő Párisi udvari márkaképviselet megnyitására Magyarországra hozta a nagyértékű drágaköves ékszerkollekciójának kiemelkedő darabjait. A bemutatásra kerülő ékszerek megalkotás során az ékszertervező dinasztia visszanyúlt az 1885-1917 között készített és világhírűvé vált családi alkotásaik formavilágához: a századfordulós kor hangulata által ihletett drágaköveket, 18 karátos aranyat és platinát felhasználó kollekció ugyanúgy tovább viszi azt a generációk alatt felhalmozott szakmai tudást, precizitást és igényességet, ami a családi vállalkozást mindig is jellemezte és ami a világ ékszerműves szereplőinek legelismertebbjei közé emelte.

- Nagyon örülünk, hogy a Tamas L'Orant képviseli a Fabergé márkát és azokat az értékeket, amelyekről a Fabergé ismert a világban. Nagyon sok hasonlóság van a márkák mögött álló két család között abban, ahogy a hagyományról és a múlt értékeinek átmentéséről gondolkodunk. Azt gondolom, hogy az együttműködésünk egyszerre tisztelgés a múlt öröksége előtt ugyanakkor a folyamatos megújulás és fejlődés ünneplése is – mondta Sarah Josephine Fabergé, a Fabergé Örökség Tanács alapító tagja, a Fabergé különleges projektek igazgatója.

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo