A lélegzetelállító smaragd és rubin köves kollekciók bemutatása mellett, olyan tételek is bemutatásra kerültek, mint például az a gyűrű, amelynek központi ékköve egy több mint 11 karátos, természetes sárga színű (fancy yellow), gyémánt volt.
- Mindig is szerettük volna ebben a régióban jobban bemutatni a Fabergé család gazdag történelmi hagyományait, és kényelmesebb hozzáférést biztosítani alkotásinkhoz a gyűjtők számára. A Tamas L'Orant márkával való találkozás meggyőzött bennünket arról, hogy megtaláltuk a legmegfelelőbb partnert a Fabergé képviseletére a piacon. Valójában már az első találkozás óta tiszta volt számunkra, hogy a tulajdonos, Tamás Lóránt által felépített és képviselt családi márka, apa és fia példátlan együttműködése, valamint az ékszerek, órák, és a szerkezetek iránti szenvedélyük, tökéletesen ki fogják egészíteni a Fabergé alkotásokat. Vállakozásaink ugyanazokat az értékeket képviselik mind a család, az etika, a hagyomány és a kézművesség terén is. Alig várjuk, hogy megírhassuk új partnerünkkel a Fabergé család történetének fontos fejezetét Budapesten - nyilatkozta Nicola Clary, a Fabergé kereskedelmi igazgatója.
Tamás Lóránt órái között számos olyan darab is szerepelt a bemutatón, amelyet a singapore-i valamint magyar gyűjtők „kölcsönöztek vissza" a tulajdonosának a bemutató kedvéért. Ezeket a darabokat egészítették ki a magyar származású ékszerész saját tervezésű és készítésű gyémánt ékszerei, amelyek közül talán a legismertebb a rangos nemzetközi verseny kategória győztes Tahiti gyöngysor volt.