Mit nekik a járvány? Óriási a kereslet a luxustermékekre

Közel harmadával nőtt a világ egyik legnagyobb luxusipari társasága, az LVMH bevétele az idei első negyedévben éves összevetésben.

A francia cég szerdán közölte, hogy árbevétele 32 százalékkal, 13 milliárd 959 millió euróra nőtt a március végével záródott három hónapban az egy évvel korábbi 10,6 milliárd euróról. A nemzetközi devizák árfolyamváltozásától és a vállalati akvizíciók hatásától megtisztított, úgynevezett organikus eladás 30 százalékkal nőtt 2020 első negyedévével összevetve.

Az LVMH márkák tucatjait, a Louis Vuitton táskák mellett például a TAG Heuer karóra-, a Dior parfüm- és a Dom Pérignon pezsgőmárkát egyesíti. A cég valamennyi fő tevékenyégi területén növelni tudta bevételét: a ruhák és bőrtermékek esetében 45 százalékkal rekordszintre, 6 milliárd 738 millió euróra ugrott, az organikus eladás 52 százalékkal bővült.

A parfüm és kozmetikai szegmensben az eladás 12 százalékkal, 1,55 milliárd euróra, a karóra- és ékszerágazatban 138 százalékkal, 1,9 milliárd euróra, a bor és szeszesital területen pedig 29 százalékkal, 1,5 milliárd euróra emelkedett a bevétel.

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo