Mit nekik a járvány? Óriási a kereslet a luxustermékekre

Közel harmadával nőtt a világ egyik legnagyobb luxusipari társasága, az LVMH bevétele az idei első negyedévben éves összevetésben.

A francia cég szerdán közölte, hogy árbevétele 32 százalékkal, 13 milliárd 959 millió euróra nőtt a március végével záródott három hónapban az egy évvel korábbi 10,6 milliárd euróról. A nemzetközi devizák árfolyamváltozásától és a vállalati akvizíciók hatásától megtisztított, úgynevezett organikus eladás 30 százalékkal nőtt 2020 első negyedévével összevetve.

Az LVMH márkák tucatjait, a Louis Vuitton táskák mellett például a TAG Heuer karóra-, a Dior parfüm- és a Dom Pérignon pezsgőmárkát egyesíti. A cég valamennyi fő tevékenyégi területén növelni tudta bevételét: a ruhák és bőrtermékek esetében 45 százalékkal rekordszintre, 6 milliárd 738 millió euróra ugrott, az organikus eladás 52 százalékkal bővült.

A parfüm és kozmetikai szegmensben az eladás 12 százalékkal, 1,55 milliárd euróra, a karóra- és ékszerágazatban 138 százalékkal, 1,9 milliárd euróra, a bor és szeszesital területen pedig 29 százalékkal, 1,5 milliárd euróra emelkedett a bevétel.

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo