A Counterpoint kiemelte, hogy az iPhone 17 alapmodelljének eladásai Kínában csaknem megduplázódtak az iPhone 16-hoz képest.
Fotó: Apple
Az iPhone 17 nagyon vonzó a fogyasztók számára, mert kiváló ár-érték arányt kínál – mondta Mengmeng Zhang vezető elemző.
Jobb chip, továbbfejlesztett kijelző, nagyobb alap tárhely, továbbfejlesztett szelfikamera – mindezt ugyanazon az áron, mint a tavalyi iPhone 16.
Ennek a készüléknek a megvásárlása egyértelműen kiváló ajánlat, különösen, ha hozzáadjuk a csatornakedvezményeket és a kuponokat.
Az Egyesült Államokban az iPhone 17 Pro Max iránt nőtt a legerőteljesebben a kereslet, mivel a három nagy szolgáltató 10 százalékkal (100 dollárral) megemelte a maximális támogatást, ami az amerikai piacon az ultraprémium ügyfélszegmensek felé történő stratégiai elmozdulást tükrözi.
A szolgáltatók a támogatást a 24 vagy 36 hónapos finanszírozási szerződések révén több éven át tartó magasabb havi szolgáltatási bevétellé alakítják – jegyezte meg Maurice Klaehne vezető elemző.
A Pro Max ajánlatokra helyezett hangsúly az ultraprémium Apple készülékeket elérhetőbbé tette az ügyfelek számára, erősítve a prémium trendeket és erősítve a nagy értékű ügyfelek kapcsolatát az Apple ökoszisztémával.