Hatékonyságnövelés cikkek


Hogy segíthet egy idegen a cég hatékonyabbá tételében?

Hogy segíthet egy idegen a cég hatékonyabbá tételében? 

Mindenki ismeri a mondást a szálkáról és a gerendáról a szemben. Nos, a régi közhely többek között a céges tanácsadásra is alkalmazható: sokkal nehezebb belülről bizonyos, a céget hátráltató problémákat, ezért bármennyire is körültekintő a vezető, olykor nem árt egy „külső szemet” bevonni.
4 pont, amivel kézben tarthatjuk a folyamatokat a cégben

4 pont, amivel kézben tarthatjuk a folyamatokat a cégben 

Talán előfordult már Önnel, mint vezetővel, hogy megbeszélt egy elvégzendő feladatot munkatársával, s az el is végezte, de Ön nem értesült róla. Aztán három nap múlva bekúszik fejébe a gondolat, minden rendben van ezzel a dologgal, vagy talán nem?
Mire jó a céges képzés?

Mire jó a céges képzés? 

Sok vezetőben felmerül az a gondolat, hogy inkább költenek alapanyagra, termelő berendezésekre, mint a munkatársak képzésére. Miért?Azt mondják, hogy azért, mert abból kijön az eredmény, a képzésből pedig nagyon kevés, vagy csak nagyon sokára, vagy egyáltalán semmi konkrét eredménye nincs.
Nincs hatékony munka büszkeség nélkül

Nincs hatékony munka büszkeség nélkül 

Egy idő után a mindennapi munka már nem ad sok újdonságot, rutinná, majd monotonná válik, elfogy a lendület. Nincs lelkesedés, nincs ötlet és nincs hatékonyság. A vezetők azzal szembesülnek, hogy munkavégzés helyett csak „munkába járást” kapnak. Mit lehet ilyenkor tenni? Hiszen jó szakemberek mind, évek óta itt dolgoznak, együtt kezdtük el a céget felépíteni, sőt sokszor tettek le eredményeket az asztalra, nem szeretnénk megválni tőlük.
Segítünk, hogy lesz ütős egy reklámszöveg!

Segítünk, hogy lesz ütős egy reklámszöveg! 

Miért látni annyi rosszul megírt reklámszöveget? Miért van az, hogy sokan álmosító adatokkal préselik tele a reklámszöveget, ahelyett, hogy megragadnák a figyelmet? Ők épp csak egy dolgot nem vesznek figyelembe: az olvasó igényeit...
Hogyan kerüljük el a munkahelyi csapdahelyzeteket?

Hogyan kerüljük el a munkahelyi csapdahelyzeteket? 

Ha egy cég nem dolgozik azon, hogy minden dolgozója lássa el a saját munkáját, akkor egyes részei életképtelenné válnak, és állandóan szükség lesz arra , hogy valaki beavatkozzon a folyamatokba – figyelmeztet szakértőnk.
A dizájn, mint versenyelőny

A dizájn, mint versenyelőny 

A dizájn sokkal több, mint formatervezés. Nem egy termék feldíszítése, inkább mindent átható, versenyelőnyt jelentő újfajta filozófia.
Így kell olyan szöveget írni, ami tényleg elad a weben!

Így kell olyan szöveget írni, ami tényleg elad a weben!  

Szakértőnk, Farkas Erika összeszedte a marketing szövegírás kihagyhatatlan hozzávalóit, vagyis azokat a dolgokat, amelyek hiányoznak a legtöbb webszövegből. Pedig ezek bírják vásárlásra a látogatókat.
Önámítás helyett hatékony cégvezetés

Önámítás helyett hatékony cégvezetés 

Patyomkin neve gyakran juthat eszünkbe egy-egy vállalatnál, amikor a „nagykutya” látogatásra érkezik. Ilyenkor számtalan olyan feladatot is elvégeznek, amely a mindennapos élet része lenne ideális esetben, de valójában köztudottan nem az. Hat tipikus esetet mutatunk be, hogy segítsünk a vállalatoknál ilyen vagy olyan okokból felépült „Patyomkin-falvakat” meglátni, és igazi, tündöklő épületekké formálni.
Hogyan válasszunk dokumentumkezelő rendszert?

Hogyan válasszunk dokumentumkezelő rendszert? 

Csökkenő hatékonyság, hibás iktatások, a hibák következtében elvesztett anyagok, vagy rosszabb esetben ügyfelek – mind olyan problémák, amelyeken segíthet, ha a cégben figyelmet fordítanak a dokumentum menedzsmentre. Az erre szolgáló szoftverek kínálata hatalmas, segítünk, minek alapján érdemes dönteni.

Az állam helyet kér a nőknek a cégvezetésben 

A köztulajdonban levő és a tőzsdén jegyzett olasz vállalatok igazgatótanácsában résztvevő nők létszámát augusztus 12-től törvény szabályozza. Az Európai Bizottság szerint a nemek közötti egyenlőség előmozdítása gazdasági növekedést teremt.

Tovább hanyatlik a magyar építőipar 

A tavalyi, enyhén optimista várakozások ellenére az építőipar 2012-ben sem tud fejlődni, az iparág szereplői újból - immár hetedik éve - további hanyatlásra számítanak.

Mérés nélkül nincs megtérülés 

Azok a cégek, amelyek nem hajlandók vagy képesek célszámokhoz kötni és mérni a beruházási projektjük megtérülését, inkább bele se fogjanak a fejlesztésbe.

Mitől lesz sikeres a kiszervezés? 

Miközben folyamatosan nő a kiszervezett szolgáltatásokat igénybevevők száma, kevesen döntenek megfontoltan. Pedig a leggyakoribb kockázat a rossz szolgáltató kiválasztása.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.

Költségkímélés

Ellepik a ruhagyűjtő konténerek az országot

Ellepik a ruhagyűjtő konténerek az országot  

Megkezdődött a MOHU Mol Hulladékgazdálkodási Zrt. textilgyűjtőkonténer-telepítési programja.

Adózás

Dübörög az adóbevallási szezon, fontos részletet tisztáz a NAV

Dübörög az adóbevallási szezon, fontos részletet tisztáz a NAV 

Március 18-áig kérhették az szja-bevallási tervezetük postázását azok, akiknek nincsen KAÜ-azonosítójuk.

Jogi kisokos

Minden eddiginél hatékonyabbá vált a nehéz helyzetbe került cégek megmentése

Minden eddiginél hatékonyabbá vált a nehéz helyzetbe került cégek megmentése  

Az életképes, de fizetési nehézségekkel küzdő vállalkozások immár közel két éve, 2022 júliusa óta Magyarországon is indíthatnak szerkezetátalakítási eljárást.

Cégblog

Bukott a hévízi pénzváltó

Bukott a hévízi pénzváltó 

Az MNB 28 millió forint piacfelügyeleti bírságot szabott ki a hévízi Ajsa-Kühne Kft.-re.

Klímablog

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben  

Míg 2022-ben nem egészen ezer, addig tavaly már több mint négyezer balkon napelemet telepítettek Bécsben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo