Dm cikkek
A drogéria forgalma 17 százalékkal nőtt az elmúlt gazdasági évben – Az árakba, a technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba invesztált a dm
A dm az elmúlt gazdasági évben nagy mértékben fektetett az árakba, a digitális szolgáltatásokba, a fenntarthatóságba, az üzlethálózatba és a munkatársak fejlesztésébe.
Nagyot nőtt a dm forgalma
A 4,7 százalékos országos infláció mellett a dm márkás termékek áremelkedése mindössze 0,58 százalék volt.
30 éves dm - a jövőbe, a vásárlói elégedettségbe és a munkatársaiba invesztál a cég
Az elmúlt évben több területen is fontos lépések történetek a dm gazdasági közösségében.
Aki málnás puffasztott rizskorongot vett, azonnal vigye vissza
A dm elővigyázatosságból dmBio málnás puffasztott rizskorongot hív vissza a polcokról.
Reagált az inflációra a dm - ennyivel emelik a béreket
Az év eleji átlagosan 14 százalékos alapbéremelés után, most egy újabb minden munkavállalót egységesen érintő 8 százalékos évközi alapbéremelést hajtott végre a vállalat.
Újabb lépés a csomagolásmentes értékesítésben: bővíti az utántöltő automaták számát a dm
A dm célul tűzte ki, hogy vásárlóinak fenntartható alternatívákat adjon a hétköznapok döntéseihez.
Még több személyre szabott szolgáltatást kínál a dm
dm App: minden egy helyen az új applikációban!
Stratégiai gondolkodás és rugalmasság a változó körülmények között
Gyorsaság és kényelem: megrendelésüket 3 órán belül átvehetik a vásárlók a dm-ben
Közös erőfeszítéssel a legnehezebb akadályok is legyőzhetők
A 2020-as év különleges volt mindenki számára, koronavírus-járvány okozta nehézségek ráirányították a figyelmet, hogy mennyire fontos a kiskereskedelemben a gyors reagálás és az új keretekhez való alkalmazkodás. A cég számára felelősségvállalás a vállalati filozófia fontos része, ez erős alapot adott ahhoz, hogy a lehető legmagasabb színvonalon szolgálják ki a vásárlókat. A dm a változó körülmények között sikeresen, közel 122 milliárd forintos forgalommal zárta a gazdasági évet, s bizakodva tekint a jövőbe.
Két problémás terméket is levettek a boltok polcairól
Ezúttal egy kekszet és egy testápolót kellett visszahívni.
8 százalékos forgalombővülés – van, ahol nem lehet lenyomni a dm-et
A magyarországi dm idén több, mint 8 százalékos forgalmi növekedést ért el a tavalyi év azonos időszakához képest. A diszkontlánc forgalma ezzel átlépte a 112 milliárd forintot, megőrizve piacvezető szerepüket a dekorkozmetika és parfüm kategóriákban. Idén egyedülálló kezdeményezéssel támogatták az induló hazai vállalkozásokat.
Egy saját olvasó értékesebb ezer vásároltnál
A levélszemét természetesen a spam mappába való, és talán már mindenki tudja, hogy a kéretlen reklám nem is törvényes. Leveleink azonban akkor is könnyedén célt téveszthetnek, ha azokat maga a címzett kérte. Egy kis odafigyeléssel növelhetjük a célba érkezés esélyét.
Jól ment a dm szekere
Ismét sikeres üzleti évet tudhat maga mögött a dm drogerie markt. Az eredményekről a cég vezetése sajtótájékoztató keretében számolt be ma délelőtt az MTA Kodály-termében. A tájékoztatót Wolfgang Strasser, a dm Kft. ügyvezető igazgatója nyitotta meg.
Ügyfélszerzési tippek a számítógépen innen és túl
Válság ide vagy oda, a cégeknek újabb és újabb ügyfelekre van szüksége. Összeszedtünk néhány módszert, ami a szakértők szerint beválik, akár az online- akár a való világban akarunk érvényesülni.
40 milliót adott az iskoláknak a drogérialánc
A dm családbarát munkahelyként vallja, hogy gyermekeink támogatása az egyik legfontosabb társadalmi feladat, melyben egy felelős vállalatnak részt kell vállalnia. Az országos hálózattal rendelkező drogérialánc az egészségmegőrzés és az egészségtudatosság fejlesztését idén az "Együtt a mozgás öröméért" pályázat lebonyolításával is segíti. Az adományozási kampány keretében 40 millió forinttal támogatja az általános iskolák sportszervásárlását.