30 éves dm – a jövőbe, a vásárlói elégedettségbe és a munkatársaiba invesztál a cég

Az elmúlt évben több területen is fontos lépések történetek a dm gazdasági közösségében: nagy hangsúlyt fektettek a tagországok az energiahatékonysági intézkedésekre, illetve az ökológiai lábnyomuk csökkentésére, miközben egy női egészséget támogató kampányt is megvalósítottak. A dm Magyarország idén ünnepli fennállásának 30. jubileumát, így ez a dátum is meghatározta a vásárlóknak szóló aktivitásokat.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A dm Magyarország az elmúlt gazdasági évben több mint 208 milliárd forintos forgalmat ért el, ez 28,38 százalékkal magasabb az előző évhez képest, az online shop forgalma kimagaslóan, 56,93 százalékkal növekedett.

A drogéria sikereit nemcsak a forgalmi számok mutatják, a dm Magyarországon a NielsenIQ kiskereskedelmi indexe alapján a 2022/23-as gazdasági évben növelni tudta a részesedését a teljes vegyiáru-szektoron belül mind a teljes piacon, mind a drogériák körében. A lánc piacvezető az arcápoló termékek értékbeli eladásában, a drogériák körében pedig első az arcápolás, az intim eszközök, a fogkefe, a pelenka és a lábápolás kategóriákban, szinte kivétel nélkül mindegyik felsorolt termékkörben növelve értékbeli részesedését az előző gazdasági évhez képest*.  A Mindig megéri tartós ár stratégiának köszönhetően az árak a dm-ben négy hónapig nem emelkednek, ez kiszámíthatóságot ad a változó gazdasági körülmények között is.

Omnichannel értékesítési startégiát követ a dm

A sikerekben fontos szerepe van annak, hogy szorosan összefonódnak a digitális és offline értékesítési módok, szolgáltatások és kommunikációs csatornák. A weboldal nem egy különálló értékesítési csatornaként szerepel, inkább az üzletek polcainak meghosszabbításaként funkcionál. Az online és az offline térben is kiemelt fókuszt kap továbbra is a drogéria active beauty törzsvásárlói programja, amelynek jelenleg 1,9 millió (+10 százalék) tagja van. A dm a 30. jubileum alkalmából 30X-os active beauty ajánlatokkal kedveskedett a vásárlóknak többször is az év során.

Takarékos bánásmód az erőforrásokkal

A kiemelkedő eredményt a dm változatlan boltszám mellett érte el. Az üzletek megújulása folyamatos, idén nyáron érkeztek el a második mérföldkőhöz: központi elemként megjelent a boltokban egy szépség sziget, összesen 48 bolt rendelkezik már az új üzletképpel. Ambiciózus program célozza a fosszilis energiahordozókról való leválást az üzlethálózatban is, 18 helyszínen valósult meg az elmúlt évben a gázról és távhőről való leválás. Az üzlethálózatban is elindult a napelemek telepítése 20 egységet érintően, a boltok 70 százaléka pedig már LED technológiát használ.

Emberség és odafigyelés: középpontban a női egészség

A dm több hónapon át tartó kampányt szentelt a női egészség témakörének, dolgozóknak és nagyközönségnek szóló eseményekkel és tartalmakkal is készültek. A hazai dm májusban elindított egy egészségkamion roadshow-t is, amellyel üzleteiknél és fesztiválokon lehetett találkozni. A 30. jubileum alkalmából egy 30 millió forintos keretösszegű pályázatot is kiírtak szeptemberben civil szervezetek számára a női egészség témakörében.

A dm továbbra is stabil, kiszámítható feltételek biztosít a munkatársaknak is, az év eleji béremelésen kívül júliusban extra 8 százalékos béremelést hajtottak végre, a 30. jubileum alkalmából 170 ezer forintos egyszeri jutalmat biztosítottak a dolgozóknak céges utalvány formájában. A női egészség fókuszhoz illeszkedően minden munkatárs számára egészségbiztosítást kötött a vállalat.

*(Nielsen IQ – 2022. október-2023 augusztus 30.)

(x)

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo