Újabb lépés a csomagolásmentes értékesítésben: bővíti az utántöltő automaták számát a dm

A dm célul tűzte ki, hogy vásárlóinak fenntartható alternatívákat adjon a hétköznapok döntéseihez: egyre több környezetbarát terméket kínálnak, a drogériapiacon elsőként két éve utántöltő állomást vezettek be, a tesztelési időszak után a vásárlói visszajelzésekre reagálva 2022-ben elérkezett a bővítés időszaka: már 24 helyen lehet háztartási szereket csapolni.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A fenntarthatósági törekvések hazánkban is egyre inkább előtérbe kerülnek, egyre többen éreznek késztetést arra, hogy változtassanak szokásaikon, és megvizsgálják, hogyan tudják csökkenteni ökológiai lábnyomukat. A vásárlói igényeire reagálva a dm két évvel ezelőtt a drogériapiacon elsőként helyezett üzembe utántöltő állomást. Az utántöltő állomások bővítése a tesztelési időszak után 2022-ben tovább folytatódott.

A vásárlók folyamatos visszajelzésekkel segítették a dm-et a tesztidőszakban, így a budaörsi lehetőség után 2022 augusztusában további 8 budapesti és környéki dm üzletben vált elérhetővé utántöltő automata, októbertől pedig további 15 vidéki városban is elérhető a szolgáltatás, így összesen 24 üzletben találkozhatnak az utántöltő állomásokkal a vásárlók az országban: Budapest 8 pontján, Budaörsön, Veresegyházán, Solymáron, Tatán, Debrecenben, Nyíregyházán, Kecskeméten, Szegeden, Pécsen, Siófokon, Veszprémben, Nagykanizsán, Mosonmagyaróváron, Sopronban két üzletben és Szombathelyen is kipróbálhatják az utántöltő állomásokat.

Sansin termékeket csapolhatnak az érdeklődők

A Sansin hazai márkának jelenleg többféle terméke is elérhető a dm hálózatában, amelyek organikus, kizárólag környezetbarát alapanyagokból készülnek, állatkísérlet-mentesek; az utántöltőkből mosógél és öblítő csapolható. A termékek magas minőségű mosó- és tisztítóhatással rendelkeznek, és 100 százalékban újrahasznosított műanyag flakonokban kaphatók. Megfizethető áron érhetők el, hiszen az egészséges életmód jogos igényünk, ami nem lehet luxus.

A termék ráadásul megjelenésében is vonzó küllemű, olyan design-nal, amelyet szívesen kiteszünk az otthonunkban.  A fenntarthatóság jegyében üres flakonokat nem árusít a dm az utántöltéshez, így először egy polci terméket lehet megvásárolni a kijelölt termékkörből, majd a kiürült flakont lehet az automatából újra tölteni.

Kis lépések, nagy hatás

A dm a fenntarthatóság terén saját kompetenciaterületéből és alaptevékenységéből kiindulva szeretne hatást elérni. A szortimentben folyamatosan bővül a kisebb ökológiai lábnyom mellett előállított termékek köre. Az üzletekben zöldre színezték azon termékek polci ár címkéjét, amelyek környezetbarát vonatkozással és azt igazoló független logóval, minősítéssel rendelkeznek. Kezdd kicsiben a háztartásodban! névvel zárt Facebook csoportot is indítottak, hogy hasznos információkkal segítsék a vásárlókat.

A Mindig megéri árképzési stratégiával is a fenntarthatóságot képviseli a drogéria, és a tudatos fogyasztás mellett teszi le a voksát: négy hónapon át nem emelik az árakat, így a vásárlóknak nem kell akciókat figyelni, és feleslegese árut felhalmozni, valóban akkor vásárolhatnak, amikor arra szükségük van.

(x)

 

 

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo