A dm a változó körülmények között is sikeresen követte stratégiáját, s tovább erősítette az online és offline bevásárlási formák közötti szinergiákat, továbbá innovatív megoldásokkal segíti, hogy mindenki a saját igényeinek és kényelmi szempontjainak megfelelően tudja elvégezni a bevásárlást. A cég értékei, felelősségvállalás iránti elköteleződése és azok gyakorlati alkalmazása biztos alapot adott a legnehezebb helyzetekben is, így az üzletlánc több, mint 9 százalékos növekedéssel zárta az elmúlt gazdasági évet.
A változó körülmények között sikeresen, 133 milliárd forintos forgalommal (bolti és online) zárta a dm a gazdasági évet, ezzel +9,34 százalékos növekedést ért el az előző gazdasági évhez képest.
A hazai dm 259 üzletben 3155 munkatárs szolgálja ki a vásárlókat. A dm vállalati kultúrájában mélyen gyökerező kölcsönös felelősségvállalás fontos alapot adott a kihívások kezeléséhez. A dolgozók és a vásárlók biztonsága kiemelt terület volt a járványhelyzet idején, a munkatársak helytállása segített, hogy a nehéz körülmények között is a tőlük elvárt színvonalon szolgálhassák ki a vásárlókat.
A gazdasági eredményben fontos szerepe volt a fejlődő online shopnak. 2021-ben a shop újabb mérföldkőhöz érkezett: a törzsvásárlóknak szeptembertől lehetősége nyílt összekapcsolni active beauty törzsvásárlói fiókjukat az online shop fiókjukkal. Ezzel számos előnyre tehetnek szert online rendelésük során: a normál és a Pontvarázs ajánlatokban meghirdetett extra pontok is automatikusan gyűlnek, a vásárlókat személyre szabott termékajánlatok várják, az online kuponcenterben aktivált e-kuponokokkal pedig már a többszörös pontokat is tudják gyűjteni a vásárlók.
Az elmúlt években megnőtt online forgalom a kiszállítási lehetőségek bővítését is szükségessé tette. A házhoz szállítás és a bolti átvétel mellett mostantól az Expressz bolti átvétel lehetősége is megnyílt. A megrendelt termékeket a rendelés összekészítésétől számított 3 órán belül átvehetik a vásárlók a kiválasztott dm üzletben. A rendelést előre online fizeti ki a vásárló, így időt spórol.
A regisztrált vásárlók számára az Expressz átvétel díjtalan, a többieknek a szolgáltatás 399 forint, függetlenül a megrendelés összegétől. A digitális fejlesztések mellett a dm stratégiánk zászlóshajóit, a törzsvásárlói programot és a Mindig megéri ár startégiát is erősítette, a fenntarthatóság területén is fontos lépések történtek az elmúlt gazdasági évben.
A dm célul tűzte ki, hogy vásárlóinak fenntartható alternatívákat adjon a hétköznapok döntéseihez: egyre több környezetbarát terméket kínálnak, a drogériapiacon elsőként utántöltő állomásokat vezettek be, 2021 áprilistól pedig környezetsemleges* Pro Climate termékcsalád érkezett az üzletekbe.
A dm a trendek alakítójaként minden célcsoport számára a legkényelmesebb megoldásokat kívánja nyújtani a jövőben is.
*CO2-kibocsátás, savasodás, eutrofizáció, nyári szmog, ózonréteg-elvékonyodás kompenzációja
(x)