40 milliót adott az iskoláknak a drogérialánc

A dm családbarát munkahelyként vallja, hogy gyermekeink támogatása az egyik legfontosabb társadalmi feladat, melyben egy felelős vállalatnak részt kell vállalnia. Az országos hálózattal rendelkező drogérialánc az egészségmegőrzés és az egészségtudatosság fejlesztését idén az "Együtt a mozgás öröméért" pályázat lebonyolításával is segíti. Az adományozási kampány keretében 40 millió forinttal támogatja az általános iskolák sportszervásárlását.

Elmossa az árrésstopot a recesszió?
Mekkora sebeket ejt rajtunk Donald Trump vámháborúja?

Online Klasszis Klub élőben Jaksity Györggyel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A dm 2008 februárjában 500 fős lakossági mintán telefonos megkérdezést végzett arról, hogy a lakosságnak mi a véleménye a cégek társadalmi felelősségvállalásáról, valamint a dm támogatói tevékenységéről. A megkérdezettek többsége a gyermekek egészségre nevelését, és a környezetvédelem támogatását várja a dm-től.

Ennek a kutatásnak az eredményeit figyelembe véve a dm 2008 tavaszán felhívást intézett az alapfokú oktatási intézményekhez, hogy szervezzenek legalább egy sport- vagy egészségnapot, amelybe a kisiskolásokon kívül, azok rokonait és a tantestületet is bevonják. A kampány ideje alatt az "Együtt a mozgás öröméért" programjára az ország minden területéről több mint 340 iskola pályázott, így három hónap alatt sok ezer gyermeket sikerült megmozgatni szüleikkel és a pedagógusokkal együtt. A legjobb 40 pályázatot benyújtók nagyértékű sportszervásárlási utalványban részesülnek, hogy további sportolási lehetőséget biztosíthassanak a kicsiknek és a jövőben is ösztönözhessék őket az egészséges életmódra.

Mindenki egymilliót kapott

A drogérialánc az iskolák támogatásában a vásárlók segítségére is számított. A 70 ezer START-csomag értékesítéséből, és a "20 SULIFORINT" emblémával jelölt termékek utáni 20 forintokból befolyt 40 millió forintot egyenlő arányban, a szakmai zsűri bírálata alapján a mai napon 40 iskola kapta meg.

A program kidolgozásánál és értékelésénél nagy szerepet kaptak a szakmai partnerek is. A pályázatot az Óbudai Sport és Szabadidő Nonprofit Kft. állította össze, amely több éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a sport és a gyereknevelés területén. A kampány fővédnöke Katus Attila aerobic bajnok, életmód szakértő volt, továbbá pályázat kiírásában és kezelésében a Kurt Lewin Alapítvány segédkezett.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.
Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump

Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump 

A közgazdászok pártállás nélkül visítanak.
180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja

180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja 

A politikusok némelyike felülmúlja a szélkakasokat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo