40 milliót adott az iskoláknak a drogérialánc

A dm családbarát munkahelyként vallja, hogy gyermekeink támogatása az egyik legfontosabb társadalmi feladat, melyben egy felelős vállalatnak részt kell vállalnia. Az országos hálózattal rendelkező drogérialánc az egészségmegőrzés és az egészségtudatosság fejlesztését idén az "Együtt a mozgás öröméért" pályázat lebonyolításával is segíti. Az adományozási kampány keretében 40 millió forinttal támogatja az általános iskolák sportszervásárlását.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A dm 2008 februárjában 500 fős lakossági mintán telefonos megkérdezést végzett arról, hogy a lakosságnak mi a véleménye a cégek társadalmi felelősségvállalásáról, valamint a dm támogatói tevékenységéről. A megkérdezettek többsége a gyermekek egészségre nevelését, és a környezetvédelem támogatását várja a dm-től.

Ennek a kutatásnak az eredményeit figyelembe véve a dm 2008 tavaszán felhívást intézett az alapfokú oktatási intézményekhez, hogy szervezzenek legalább egy sport- vagy egészségnapot, amelybe a kisiskolásokon kívül, azok rokonait és a tantestületet is bevonják. A kampány ideje alatt az "Együtt a mozgás öröméért" programjára az ország minden területéről több mint 340 iskola pályázott, így három hónap alatt sok ezer gyermeket sikerült megmozgatni szüleikkel és a pedagógusokkal együtt. A legjobb 40 pályázatot benyújtók nagyértékű sportszervásárlási utalványban részesülnek, hogy további sportolási lehetőséget biztosíthassanak a kicsiknek és a jövőben is ösztönözhessék őket az egészséges életmódra.

Mindenki egymilliót kapott

A drogérialánc az iskolák támogatásában a vásárlók segítségére is számított. A 70 ezer START-csomag értékesítéséből, és a "20 SULIFORINT" emblémával jelölt termékek utáni 20 forintokból befolyt 40 millió forintot egyenlő arányban, a szakmai zsűri bírálata alapján a mai napon 40 iskola kapta meg.

A program kidolgozásánál és értékelésénél nagy szerepet kaptak a szakmai partnerek is. A pályázatot az Óbudai Sport és Szabadidő Nonprofit Kft. állította össze, amely több éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a sport és a gyereknevelés területén. A kampány fővédnöke Katus Attila aerobic bajnok, életmód szakértő volt, továbbá pályázat kiírásában és kezelésében a Kurt Lewin Alapítvány segédkezett.

Véleményvezér

Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t

Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t 

Nem biztos, hogy annyira jó gondolat volt a keleti nyitás. Az USA és Európa vezeti a világgazdaságot.
Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten 

Tettlegesséig fajult a választási kampány a fővárosban.
Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo