Közös erőfeszítéssel a legnehezebb akadályok is legyőzhetők

A 2020-as év különleges volt mindenki számára, koronavírus-járvány okozta nehézségek ráirányították a figyelmet, hogy mennyire fontos a kiskereskedelemben a gyors reagálás és az új keretekhez való alkalmazkodás. A cég számára felelősségvállalás a vállalati filozófia fontos része, ez erős alapot adott ahhoz, hogy a lehető legmagasabb színvonalon szolgálják ki a vásárlókat. A dm a változó körülmények között sikeresen, közel 122 milliárd forintos forgalommal zárta a gazdasági évet, s bizakodva tekint a jövőbe.

Forgalom a járvány árnyékában

A dm a járvánnyal sújtott gazdasági évben is növekedni tudott, és közel 122 milliárd forintos forgalommal zárta a gazdasági évet, mindezt a tavalyihoz közel azonos boltszám mellett. A vállalat stabilitása és dolgozóinak helytállása lehetővé tette, hogy a változó körülmények között is a vásárlók igényeit szem előtt tartva tudják kiszolgálni a szükségleteket, s szakértelmükkel segítsék az üzletbe betérőket. A dm a járványhelyzet kezdete óta alapvető higiéniai termékekkel segíti a járványügyi védekezést 263 üzletében. Mindvégig hitelesen, naprakészen tájékoztatták ügyfeleiket, kommunikációs anyagaikon a konszern egészében ugyanazzal a képi világgal közvetítették az egymásra figyelés felelősségének gondolatát. A dm számára a dolgozók és a vásárlók egészségvédelme az első, ezért fontos óvintézkedéseket vezettek be minden egységükben. A vállalat online shop-ja ugyancsak hozzájárult ahhoz, hogy a cég a jelen helyzetben is fejlődni tudjon.

Rugalmasság, szolidaritás, egymás iránti felelősség

A dm a járványhelyzet kezdete óta alapvető higiéniai termékekkel járul hozzá a vásárlók kiszolgálásához, segíti a járványügyi védekezést. Kiemelt hangsúlyt fektetnek a munkatársak és a vásárlók egészségvédelmére.  Mindvégig prioritás volt a munkahelyi stabilitás biztosítása a kollégáknak, ezen felül októberben a dm Magyarország minden munkavállalója 50 000 forint értékű egyszeri hozzájárulást kapott munkája elismeréseként. A munkatársak a járvány idején megmutatták, hogy a szolidaritás és az egymásért vállalt felelősség az éles helyzetekben még erősebbé teszi a közösséget.

Tartós árak és dinamikusan fejlődő törzsvásárlói program

A dm zászlóshajója az active beauty törzsvásárlói program, jelenleg 1,2 millió regisztrált tagja van a közösségnek. A vásárlókat a drogéria több csatornán is megszólítja: az active beauty magazin print és online formája, valamint a hírlevelek és postai küldemények mellett egy megújult applikációval is meglepték a vásárlókat. A dm célja, hogy a felhasználóbarát programon keresztül még egyszerűbbé és szórakoztatóbbá tegyék a pontgyűjtést. Az első vásárlói visszajelzések egyértelműen kedvezőek. Az idei évben először Bónusz-napokkal készültek, és soha nem látott mértékű többszörös pont ajánlatot kínáltak egy héten keresztül minden törzsvásárlónak. Az első Bónusz-napok eredményei nagyon pozitívak voltak.

Az active beauty törzsvásárlói program megújítása óta már több mint két év telt el. A program mechanizmusát a vásárlók kedvelik, nemzetközi szinten a mutatószámok példaértékűek, az applikáció letöltésében is a legelső helyet foglalja el a hazai dm.   Az active beauty program vizuális megjelenését színesebbé, megfoghatóbbá tették a PAYBACK nemzetközi kommunikációjából ismert figurák, a „Pontik” segítségével. A program fejlesztése nem áll meg, a következő évben is a vásárlói élményre helyezik a fő fókuszt.

A vállalat tovább erősíti Mindig megéri tartós ár stratégiáját is, a változó körülmények között még attraktívabbak a megbízható, a négy hónapon át biztosan nem emelkedő árak.

Digitális fejlődés, országhatáron átívelő szinergiák

Tovább erősödik a kapcsolat a digitális és hagyományos vásárlási formák között. A magyarországi webshop 2020 augusztusától az osztrák, német, cseh és szlovák rendszerrel azonos formára állt át, így a dm országhatárokon átívelően egységes arculattal és szolgáltatással van jelen az online térben, új lehetőségeket kínálva a vásárlóknak. A hazai online shop forgalma sokszorosára nőtt a járványhelyzet idején, ez ugyancsak rugalmasságot kívánt, és a folyamatok optimalizálását tette szükségessé. A webáruház a két évvel ezelőtti indulása óta erőteljesen fejlődik, már több mint 10.000 termék közül válogathatnak a látogatók, és további online exkluzív termékekkel várják a vásárlókat. A kosárérték egyre nő, a megrendelések száma megduplázódott.  Újdonságként az active beauty alappontok és bizonyos extra pontok gyűjtésére is van lehetőség az online vásárlás során.

Tavasszal megújult a dm termékkínálata

A koronavírus-járvány okozta nehézségek nem állították meg a szortiment bővítését. A vásárlói visszajelzések egyértelműen megmutatták, hogy még több fenntartható termékkel szeretnének találkozni a boltokba betérők. Ez egybeesik a dm törekvéseivel, hiszen a drogéria évek óta elkötelezett a fenntarthatóság mellett, így a termékpaletta eszerint is bővült.  Új szolgáltatásként szeptembertől a dm üzleteiben zöld árcímkével teszik láthatóvá, hogy mely termékek előállítása során vettek figyelembe környezetvédelmi szempontokat. Széles termékkínálatunk mellett ezzel a lépéssel is a tudatos vásárlást szeretnék segíteni.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo