Jól ment a dm szekere

Ismét sikeres üzleti évet tudhat maga mögött a dm drogerie markt. Az eredményekről a cég vezetése sajtótájékoztató keretében számolt be ma délelőtt az MTA Kodály-termében. A tájékoztatót Wolfgang Strasser, a dm Kft. ügyvezető igazgatója nyitotta meg.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Kép: Pixabay

A magyarországi leányvállalat árbevétele a 2013/14-es gazdasági évben 69,95 milliárd forint, ami 4,43%-os növekedést jelent előző évhez képest. Nem kevésbé voltak sikeresek a dm Ausztria csoport (a 100 százalékos magyarországi, csehországi, szlovákiai, szlovéniai, horvátországi, szerbiai, bosznia-hercegovinai, romániai, bulgáriai és macedóniai leányvállalatok) tagországai sem, akik összesen 6%-os növekedést értek el. Az ausztriai részkonszern 1.442 üzletével (+2%) 5,6%-os forgalomnövekedést ért el. (Ha nem vesszük figyelembe az árfolyam különbözetet, akkor 4% 1.922 millió Euró) A részkonszernben, a 11 európai országban immár több mint 16.000 munkavállaló tudhatja a dm-et munkáltatójának.

A teljes konszern (dm Ausztria csoport és Németország együtt) a 2013/14-es gazdasági évben elérte a 8,3 milliárd Euró forgalmat, és több mint 3.000 üzletében több mint 50.000 alkalmazottat foglalkoztat.

„A vásárlók egyéni igényeinek minél magasabb szinten való kiszolgálása, figyelembe véve az egyes piacok sajátosságait, a folyamatos innováció, és az üzletekbe, valamint a kínálatba való folyamatos befektetés, a munkatársak szakmai és személyes továbbképzése, fejlesztése, csakúgy, mint az az alapelv, hogy saját erőből nyissunk üzleteket, tette a dm-et nem csak egy stabil, hanem különösen sikeres vállalattá az elmúlt öt év viharai ellenére. „– mondta Wolfgang Strasser ügyvezető igazgató. A dm részkonszern 2008/09 gazdasági év óta 326 új üzletet nyitott Európa szerte, és 37%-os forgalomnövekedést ért el.

A tájékoztatón Józsa Mariann cégvezető is részt vett, aki az elmúlt év dm márkás újdonságai mellett beszámolt a legfrissebb kutatási eredményekről.

Kanyó Roland marketing és PR menedzser örömmel tájékoztatta a sajtó képviselőit arról, hogy a vállalat társadalmi felelősségvállalási programját a Magyar Adományozói fórum idén a Felelős Támogató védjeggyel tüntette ki. „Büszkék vagyunk erre az elismerésre, és azon munkálkodunk, hogy programjainkat évről évre bővítsük, fejlesszük, és ezzel példát mutassunk partnereinknek is”- nyilatkozott az elismerésről Kanyó Roland. A menedzser bemutatta a törzsvásárlói program technikai fejlesztéseit is, aminek köszönhetően bizonyos kedvezményeket ezentúl már a kasszán keresztül is igénybe lehet venni.

Véleményvezér

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten 

Tettlegesséig fajult a választási kampány a fővárosban.
Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo