Jól ment a dm szekere

Ismét sikeres üzleti évet tudhat maga mögött a dm drogerie markt. Az eredményekről a cég vezetése sajtótájékoztató keretében számolt be ma délelőtt az MTA Kodály-termében. A tájékoztatót Wolfgang Strasser, a dm Kft. ügyvezető igazgatója nyitotta meg.

Kép: Pixabay

A magyarországi leányvállalat árbevétele a 2013/14-es gazdasági évben 69,95 milliárd forint, ami 4,43%-os növekedést jelent előző évhez képest. Nem kevésbé voltak sikeresek a dm Ausztria csoport (a 100 százalékos magyarországi, csehországi, szlovákiai, szlovéniai, horvátországi, szerbiai, bosznia-hercegovinai, romániai, bulgáriai és macedóniai leányvállalatok) tagországai sem, akik összesen 6%-os növekedést értek el. Az ausztriai részkonszern 1.442 üzletével (+2%) 5,6%-os forgalomnövekedést ért el. (Ha nem vesszük figyelembe az árfolyam különbözetet, akkor 4% 1.922 millió Euró) A részkonszernben, a 11 európai országban immár több mint 16.000 munkavállaló tudhatja a dm-et munkáltatójának.

A teljes konszern (dm Ausztria csoport és Németország együtt) a 2013/14-es gazdasági évben elérte a 8,3 milliárd Euró forgalmat, és több mint 3.000 üzletében több mint 50.000 alkalmazottat foglalkoztat.

„A vásárlók egyéni igényeinek minél magasabb szinten való kiszolgálása, figyelembe véve az egyes piacok sajátosságait, a folyamatos innováció, és az üzletekbe, valamint a kínálatba való folyamatos befektetés, a munkatársak szakmai és személyes továbbképzése, fejlesztése, csakúgy, mint az az alapelv, hogy saját erőből nyissunk üzleteket, tette a dm-et nem csak egy stabil, hanem különösen sikeres vállalattá az elmúlt öt év viharai ellenére. „– mondta Wolfgang Strasser ügyvezető igazgató. A dm részkonszern 2008/09 gazdasági év óta 326 új üzletet nyitott Európa szerte, és 37%-os forgalomnövekedést ért el.

A tájékoztatón Józsa Mariann cégvezető is részt vett, aki az elmúlt év dm márkás újdonságai mellett beszámolt a legfrissebb kutatási eredményekről.

Kanyó Roland marketing és PR menedzser örömmel tájékoztatta a sajtó képviselőit arról, hogy a vállalat társadalmi felelősségvállalási programját a Magyar Adományozói fórum idén a Felelős Támogató védjeggyel tüntette ki. „Büszkék vagyunk erre az elismerésre, és azon munkálkodunk, hogy programjainkat évről évre bővítsük, fejlesszük, és ezzel példát mutassunk partnereinknek is”- nyilatkozott az elismerésről Kanyó Roland. A menedzser bemutatta a törzsvásárlói program technikai fejlesztéseit is, aminek köszönhetően bizonyos kedvezményeket ezentúl már a kasszán keresztül is igénybe lehet venni.

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo