Jól ment a dm szekere

Ismét sikeres üzleti évet tudhat maga mögött a dm drogerie markt. Az eredményekről a cég vezetése sajtótájékoztató keretében számolt be ma délelőtt az MTA Kodály-termében. A tájékoztatót Wolfgang Strasser, a dm Kft. ügyvezető igazgatója nyitotta meg.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép: Pixabay

A magyarországi leányvállalat árbevétele a 2013/14-es gazdasági évben 69,95 milliárd forint, ami 4,43%-os növekedést jelent előző évhez képest. Nem kevésbé voltak sikeresek a dm Ausztria csoport (a 100 százalékos magyarországi, csehországi, szlovákiai, szlovéniai, horvátországi, szerbiai, bosznia-hercegovinai, romániai, bulgáriai és macedóniai leányvállalatok) tagországai sem, akik összesen 6%-os növekedést értek el. Az ausztriai részkonszern 1.442 üzletével (+2%) 5,6%-os forgalomnövekedést ért el. (Ha nem vesszük figyelembe az árfolyam különbözetet, akkor 4% 1.922 millió Euró) A részkonszernben, a 11 európai országban immár több mint 16.000 munkavállaló tudhatja a dm-et munkáltatójának.

A teljes konszern (dm Ausztria csoport és Németország együtt) a 2013/14-es gazdasági évben elérte a 8,3 milliárd Euró forgalmat, és több mint 3.000 üzletében több mint 50.000 alkalmazottat foglalkoztat.

„A vásárlók egyéni igényeinek minél magasabb szinten való kiszolgálása, figyelembe véve az egyes piacok sajátosságait, a folyamatos innováció, és az üzletekbe, valamint a kínálatba való folyamatos befektetés, a munkatársak szakmai és személyes továbbképzése, fejlesztése, csakúgy, mint az az alapelv, hogy saját erőből nyissunk üzleteket, tette a dm-et nem csak egy stabil, hanem különösen sikeres vállalattá az elmúlt öt év viharai ellenére. „– mondta Wolfgang Strasser ügyvezető igazgató. A dm részkonszern 2008/09 gazdasági év óta 326 új üzletet nyitott Európa szerte, és 37%-os forgalomnövekedést ért el.

A tájékoztatón Józsa Mariann cégvezető is részt vett, aki az elmúlt év dm márkás újdonságai mellett beszámolt a legfrissebb kutatási eredményekről.

Kanyó Roland marketing és PR menedzser örömmel tájékoztatta a sajtó képviselőit arról, hogy a vállalat társadalmi felelősségvállalási programját a Magyar Adományozói fórum idén a Felelős Támogató védjeggyel tüntette ki. „Büszkék vagyunk erre az elismerésre, és azon munkálkodunk, hogy programjainkat évről évre bővítsük, fejlesszük, és ezzel példát mutassunk partnereinknek is”- nyilatkozott az elismerésről Kanyó Roland. A menedzser bemutatta a törzsvásárlói program technikai fejlesztéseit is, aminek köszönhetően bizonyos kedvezményeket ezentúl már a kasszán keresztül is igénybe lehet venni.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo