Sikeres 2023/24-as gazdasági évre tekint vissza a dm gazdasági közössége, Ausztria és társországai (Magyarország, Csehország, Szlovákia, Szlovénia, Horvátország, Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Románia, Bulgária, Észak-Macedónia, Olaszország) 1947 üzletben (+1,9 százalék), 5248 Millió euró (+16,5) forgalmat értek el (euró éves átlagárfolyamokkal számolva).
A dm Magyarország forgalma több mint 244 milliárd forint volt az elmúlt gazdasági évben (628 millió Euró), a bolti forgalom 17 százalékkal nőtt, az online forgalom pedig 20,5 százalékkal bővült az előző év azonos időszakához képest. A gazdasági év minden hónapjára jellemző volt a kétszámjegyű forgalmi fejlődés, azonban az infláció lassulásával a mennyiségi fejlődés vált elsődlegesen meghatározóvá. A vásárlások száma - bővülő kosárérték mellett - közel 10 százalékkal nőtt. A 4,7 százalékos országos infláció mellett a dm márkás termékek áremelkedése mindössze 0,58 százalék volt, a tartós ár stratégia jegyében pedig a már tavaly is listázott termékek 50 százalékának az ára nem változott.
A dm a NielsenIQ kiskereskedelmi indexe alapján a 2023/24-es gazdasági évben növelni tudta a részesedését a teljes vegyiáru-szektoron belül mind a teljes piacon, mind a drogériák körében, valamint megőrizte piacvezető szerepét a drogéria csatornában.
A ConsumerPanel országosan reprezentatív felmérése szerint a dm a diszkontok után a legnagyobb PL részesedéssel bíró lánc, ugyanakkor a legnagyobb növekedést könyvelhette el az időszakban. A drogériákban kapható termékkörben a dm vásárlói a leglojálisabbak.