Piac&Profit cikkei


Piac&Profit cikkei

Tudásmenedzsment a hazai vállalatoknál 

A KPMG felmérése szerint hosszú út áll még előttük

Tudásmenedzsment a hazai vállalatoknál 

A KPMG felmérése szerint hosszú út áll még előttük

Hasonlóságok és különbségek az európai élelmiszer-fogyasztásban 

Regionális eltérések Magyarországon

Hasonlóságok és különbségek az európai élelmiszer-fogyasztásban 

Regionális eltérések Magyarországon

Hiteles üzletek 

Nem elég hitelképesnek lenni, erről a bankokat meg is kell győzni. Talán ezzel a politikai szóhasználattal érzékeltethető leginkább a kis- és középvállalkozások felerősödött hitelkeresletét jellemző problémakör.

Hiteles üzletek 

Nem elég hitelképesnek lenni, erről a bankokat meg is kell győzni. Talán ezzel a politikai szóhasználattal érzékeltethető leginkább a kis- és középvállalkozások felerősödött hitelkeresletét jellemző problémakör.

A faktoring trendjei 

Gyorsan fejlődik a faktoring - tágabb értelemben: követelésfinanszírozás - a következő években, mind Európában, mind Magyarországon. A szakértők szerint a növekedéssel együtt egyre szélesebb körben válik ismertté a faktoring, amelyet máris életképes vállalkozások százezreinek forgóeszköz-finanszírozásában és követeléskezelésében alkalmaznak.

A faktoring trendjei 

Gyorsan fejlődik a faktoring - tágabb értelemben: követelésfinanszírozás - a következő években, mind Európában, mind Magyarországon. A szakértők szerint a növekedéssel együtt egyre szélesebb körben válik ismertté a faktoring, amelyet máris életképes vállalkozások százezreinek forgóeszköz-finanszírozásában és követeléskezelésében alkalmaznak.

Gyorsjelentés a bankszektor 2000. évi eredményeiről 

2000. háromnegyedéves adatok alapján 1999. szeptemberével összehasonlítva

Gyorsjelentés a bankszektor 2000. évi eredményeiről 

2000. háromnegyedéves adatok alapján 1999. szeptemberével összehasonlítva

Télapó a bódévárosban 

Tán még soha ennyien nem akartak segíteni rajtam, mint azon félórában, amíg körbejártam a karácsonyi bazársort.

Télapó a bódévárosban 

Tán még soha ennyien nem akartak segíteni rajtam, mint azon félórában, amíg körbejártam a karácsonyi bazársort.

Biztosítás a családi otthonok több mint felére 

Nő a befektetéssel kombinált életbiztosítással és a magán balesetbiztosítással rendelkezők aránya.

Biztosítás a családi otthonok több mint felére 

Nő a befektetéssel kombinált életbiztosítással és a magán balesetbiztosítással rendelkezők aránya.

Koncentrálódik a napi fogyasztási cikkek kereskedelme: A boltok öt százalékára jut a forgalom 52 szá 

A hipermarketek tovább növelték részesedésüket a márkás élelmiszerek és háztartási vegyi áruk forgalmából.

Koncentrálódik a napi fogyasztási cikkek kereskedelme: A boltok öt százalékára jut a forgalom 52 szá 

A hipermarketek tovább növelték részesedésüket a márkás élelmiszerek és háztartási vegyi áruk forgalmából.

Országos ingatlanárkörkép 

 

Országos ingatlanárkörkép 

 

Ünnepi elektronika 

A színes tévé , a kazettás-magnó, a CD-lejátszó vagy a kamkorder megvásárlása s ajándékozása még ma is rendszerint karácsonyig várat magára, a családok zöme gyűjt és spórol rá, s ha már ennyire rákészült, megadja a módját. A szórakoztató-elektronika kereskedői is érzékelik ezt, hiszen az utolsó negyedévben érik el éves forgalmuk 40 százalékát, s decemberben eléri a 15-18 százalékot.

Ünnepi elektronika 

A színes tévé , a kazettás-magnó, a CD-lejátszó vagy a kamkorder megvásárlása s ajándékozása még ma is rendszerint karácsonyig várat magára, a családok zöme gyűjt és spórol rá, s ha már ennyire rákészült, megadja a módját. A szórakoztató-elektronika kereskedői is érzékelik ezt, hiszen az utolsó negyedévben érik el éves forgalmuk 40 százalékát, s decemberben eléri a 15-18 százalékot.

A jövő tele vízióval - Az interaktív média 

Veszélyes kihívás a hagyományos televíziózás számára az interaktivitásra épülő internet: a néző nem kénytelen többé egy befolyásolhatatlan műsorrendben megvárni a neki tetsző műsort, a tartalom rendelhetővé, választhatóvá válik. Az igazi interaktivitás pedig, amikor a néző a saját reakcióival szereplőjévé válik a műsorfolyamnak, már átalakítja a szórakozásról, szórakoztatásról alkotott mai fogalmainkat. Mindehhez a technológiai alapot a médiumok közeledése szolgáltatja. A jövő univerzális ketyeréje minden funkciót tud: általa szórakozni, dolgozni, informálódni, ügyintézni, kommunikálni, bevásárolni is tudunk. Az eszközök egységének alapja a digitális információ.

A jövő tele vízióval - Az interaktív média 

Veszélyes kihívás a hagyományos televíziózás számára az interaktivitásra épülő internet: a néző nem kénytelen többé egy befolyásolhatatlan műsorrendben megvárni a neki tetsző műsort, a tartalom rendelhetővé, választhatóvá válik. Az igazi interaktivitás pedig, amikor a néző a saját reakcióival szereplőjévé válik a műsorfolyamnak, már átalakítja a szórakozásról, szórakoztatásról alkotott mai fogalmainkat. Mindehhez a technológiai alapot a médiumok közeledése szolgáltatja. A jövő univerzális ketyeréje minden funkciót tud: általa szórakozni, dolgozni, informálódni, ügyintézni, kommunikálni, bevásárolni is tudunk. Az eszközök egységének alapja a digitális információ.

Irodák és üzlethelyiségek bérleti díjai 

Bővülő kínálat, csökkenő árak. A lakásárrobbanás és az elindult kedvező gazdasági folyamatok az ingatlanpiac szinte teljes területére kihatottak. Mindez éreztette hatását a bérlemények – irodák, üzlethelyiségek – díjainak alakulásában is.

Irodák és üzlethelyiségek bérleti díjai 

Bővülő kínálat, csökkenő árak. A lakásárrobbanás és az elindult kedvező gazdasági folyamatok az ingatlanpiac szinte teljes területére kihatottak. Mindez éreztette hatását a bérlemények – irodák, üzlethelyiségek – díjainak alakulásában is.

Egy vásárlási szokásokról készített felmérés is bizonyította, hogy a férfiak a Marsról, a nők p 

Egy, a magyar lakosok körében végzett vásárlási szokásokkal kapcsolatos felmérés kimutatta, hogy az ember vásárolgatás közben megéhezik, a vevők egyharmada türelmetlenül közlekedik a bevásárló kocsival, valamint a nők szórakozásból vásárolgatnak, míg a férfiak többsége csak akkor tér be egy-egy üzletbe, ha valóban szüksége van valamire!

Egy vásárlási szokásokról készített felmérés is bizonyította, hogy a férfiak a Marsról, a nők p 

Egy, a magyar lakosok körében végzett vásárlási szokásokkal kapcsolatos felmérés kimutatta, hogy az ember vásárolgatás közben megéhezik, a vevők egyharmada türelmetlenül közlekedik a bevásárló kocsival, valamint a nők szórakozásból vásárolgatnak, míg a férfiak többsége csak akkor tér be egy-egy üzletbe, ha valóban szüksége van valamire!
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Az önkormányzatokat ünnepelte az OTP

Az önkormányzatokat ünnepelte az OTP 

Megrendezte Önkormányzati Fórum rendezvényét az OTP.

Költségkímélés

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül  

Egyértelműen szükség van az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári megtakarítások után igénybe vehető szja-visszatérítés szabályainak változtatására.

Pénzszerzés

Csaba László: Indokolt lenne kisebb várakozással lenni a kormányváltás iránt

Csaba László: Indokolt lenne kisebb várakozással lenni a kormányváltás iránt 

Az 5. évfolyamában járó Klasszis Klub Live 85. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo