Személyre szabhatjuk a Facebook hirdetéseket

Egyre inkább felturbózza a cégek marketing fegyvertárát a Facebook. Immáron arra is lehetőség nyílt a legnagyobb közösségi oldalon, hogy a felhasználó korábbi érdeklődésének megfelelő hirdetést készíteni.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép: Pixabay

Alig pár hete jelent meg a több termékes hirdetés formátum (azaz a  hírfolyamban (asztali és mobil) jelent meg egy olyan hirdetési egység, amelyikben három darab lapozható képhez három darab eltérő webcím rendelhető) a Facebookon, máris új megoldásokkal bővült ez a lehetőség. A legfontosabb, hogy hamarosan nem csak fix hirdetéseket gyárthatunk, megjelenik a dinamikus termékhirdetés, vagyis lehetőségünk lesz remarketing alapján teljesen testreszabott hirdetéseket megjeleníteni az embereknek. (A remarketing módszerről itt olvashat részletesebben!)

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy egy webáruház, amelyikben van 2500 terméke közül azt jelentethetjük meg minden egyes látogatónak, amit korábban már megnézett a weboldalon. Ez a dinamikus termék hirdetés (dynamic product ad)” – írta Lévai Richárd közösségi marketing szakértő legfrissebb blogbejegyzésében.

Az új hirdetéstípus indulása február 17, de egyelőre csak a felhasználók 10 százaléka kapja meg, fokozatosan bővít a Facebook.

Hogy kell (majd) dinamikus termékhirdetést létrehozni?

Kell egy Vállalkozáskezelő (Business manager), amiben létre kell hozni termékkatalógusokat (Product catalogs).

A termékkatalógusba meg kell adni termék feedeket. Ezek lehetnek egy szerveren is, ami azért jó, mert ebben az esetben akár időzíteni is lehet, hogy melyik termék mikor álljon rendelkezésre. Manuálisan is fel lehet tölteni termék feed-eket fájl formában.

Frissíteni kell a website audience (remarketing) kódot, hogy belekerüljön a termék azonosítója, mobil alkalmazás esetén pedig Facebook SDK-t és az App events-et kell frissíteni.

Power Editorban (vagy külső fejlesztők alkalmazásaiban) kampány szinten létre kell hozni egy új hirdetés formátumot, aminek a célja “Product Sales Catalog objective” lesz. (Majd meglátjuk, milyen néven fordítja le a magyar csapat.)

A hirdetéssorozatban ki kell választani, hogy melyik termékkatalógust akarjuk használni, ráadásul szűrni is lehet, hogy pl. a teljes termék katalógusból válogasson, vagy csak egy termékkategóriából.

Ki kell választani a célcsoportot is.

A hirdetések szintjén ki kell választani a hirdetési sablont, ami mutathat egy darab hirdetést is, vagy több terméket (a több termékes hirdetéshez hasonlóan)

11 TIPP, HOGY TÖBBEN OLVASSÁK FACEBOOK POSZTUNKAT
A közösségi oldalakon folytatott kommunikációban kevés dolog érintette olyan súlyosan a cégeket, mint a Facebook-posztok elérésének korlátozása. Ha azt akarjuk, hogy sokan olvassák a bejegyzéseinket, mélyen a zsebünkbe kell nyúlnunk, de szerencsére van olcsóbb megoldás is.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo