A javaslat szerint az árubemutatóval egybekötött termékértékesítéshez kapcsolódóan az árengedmény, a kedvezmény vagy a vagyoni előny nyújtása is tilos lenne az ajándék vagy az ajándéksorsolás reklámja mellett. A Ház előtt lévő változtatás szerint tilos a pénzügyi szolgáltatás nyújtása ezen bemutatókon, a testület ezt úgy pontosítaná, hogy a készpénz-helyettesítő fizetési eszközök használatával összefüggésben nyújtott szolgáltatásra ne vonatkozzon a tilalom. Ilyen fizetési eszköz például a fesztiválokon használt kártya.
Fontos tudni, hogy nem minden termékbemutató csalás, helyesen használva jó marketingeszköz lehet!
A fogyasztóvédelmi hatóságnál 2008 óta kiemelt ellenőrzési területnek számítanak a termékbemutatók, mert ezeken évről évre egyre súlyosabb szabálytalanságokat tapasztaltak. Tavaly óta be kell jelenteni a termékbemutatókat a helyi jegyzőnél, illetve az elállási idő 14 napra nőtt – idézte fel a szóvivő, hozzátéve, hogy ezeket a szigorításokat próbálják a csaló vállalkozások kijátszatni. (A szigorúbb szabályozás ellenére sem csökkent az átverések száma.)
Az adótörvények online kaszinókra vonatkozó szabályaihoz a TAB csütörtöki ülésén egy olyan módosítást fogadott el, amely szerint januártól az online kaszinók játékadójának 3 százalékát is játékosvédelmi célra kell fordítani, a játékkaszinókhoz hasonlóan. Játékosvédelmi célt szolgál például telefonos ügyfélszolgálat fenntartása, mentális, pszichikai vagy szociális hatások megelőzése, figyelemfelhívás a közösségi ellátásokra. Emellett a szerencsejáték-szervezőknek a nyilvántartásba vételkor kötelező lesz a külföldiek magyarországi tartózkodási helyének rögzítése is, a játékos nyilvántartásba vételét pedig meg kell előznie az ügyfél-átvilágításnak.