Kkv tippek, hogyan használjuk helyesen a Facebookot
Sok vállalkozás még mindig személyes profilként jelenik meg a legnagyobb közösségi médiumnak számító Facebookon, a céges profil számos előnye így elveszik számukra.
Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!
A Facebook egyre szigorúbban bünteti a helytelen hirdetéseket és odafigyel arra is, hogy a borítóképek is szabályosak legyenek. Viszont még mindig nem hallani arról, hogy letiltanának személyes profilként beregisztrált céges profilokat. Pedig még mindig nagyon sok vállalkozás helytelenül céges profilját felhasználói profilként üzemelteti – írta Héjj Szilárd MarketingArc legfrissebb bejegyzésében a KözösségiHáló blogon.
Miért érdemes cégeknek “normálisan”, Facebook szabályzatnak megfelelően használni a legnagyobb közösségi oldalt?
1. Megtudhatjuk, hogy egy adott poszttal hány követőt értünk el. De ezen felül még sok más statisztikai adatot is nyerhetünk, amelyet személyes profilként beregisztrálva nem! Statisztikák kiértékelése nélkül nem ajánlatos kommunikálni és marketing kommunikációt folytatni a Facebookon!
Várjuk a 3000. lájkolót!
Most duplán megéri csatlakozni a Piac&Profit Facebook oldalához! Nem csak a szórakoztató tartalom és a közösség miatt, de mert akár a vendégünk is lehet! Követjük az idők szavát és természetesen a közösségi oldalakon is jelen vagyunk. Facebook oldalunk nemcsak követi, ki is egészíti tartalmainkat. Ha pár perc lazulásra vágyna, vagy épp nincs ideje honlapunk egész kínálatát végignézni, akkor mindenképp érdemes lájkolni a Piac&Profit Facebook oldalát, hiszen itt kiválogatjuk a könnyedebb cikkeket és teret engedünk vicces oldalunknak is! Ráadásul VIP vendég lehetsz valamelyik konferenciánkon!
2. Szermélyes profil ismerőseinek a száma maximalizálva van, ezzel szemben a Céges profilnál bármennyi követőnk, rajongónk lehet!
3. Személyes profilként nem lehet időzített posztokat létrehozni, így a posztolás is eléggé meg van kötve a személyes profil esetén! Céges profilként viszont már lehetőségünk nyílik időzített posztokat létrehozni, így nem kell a gép előtt ülnünk.
4. Ha megfelelünk a Facebook szabályzatának nem áll fenn a veszély, hogy törlik az oldalunkat!
5. Facebook alkalmazások segítségével játékokat tudunk lebonyolítani a rajongóink között, sőt ami talán még fontosabb, hogy adatbázist is építhetünk.
Karácsonykor óvatosan a Facebookon!
A nem biztosított kapcsolatokon keresztüli internetezés mellett a közösségi oldalaknak is megvannak a saját sérülékenységeik, amelyek megkönnyíthetik a személyazonosság-lopást. A felhasználói fiókok manipulálása, az üzenetek figyelése és az üzenőfali bejegyzések meghamisítása csak néhány a lehetséges következmények közül.
Ez a néhány indok már elegendő kell legyen arra, hogy egy cég valóban céges profilként legyen regisztrálva a Facebookon. Annak sem kell elkeserednie akik már régóta személye profilként vannak regisztrálva és több ezer ismerőse van. Lehetőség van átkonvertálni a személyes profilt céges profillá, ekkor ugyan az összes addigi posztunk elveszik, de az ismerősökből automatikusan rajongók lesznek.
A Facebookon vadásznak új piacokra a kkv-k
Elsősorban új piacokra vadásznak a hazai kis- és középvállalkozások – derül ki a Marketing112 és a Marketingesek Lapja legfrissebb felméréséből, amelynek keretén belül 2100 kis- és középvállalkozást, illetve azok vezetőit, továbbá egyéni vállalkozót, marketing döntéshozót kérdeztek meg a vállalkozásuk 2012-es évi marketingjéről, konkrét tevékenységéről és azok eredményeiről.
Tippek: így használjuk a közösségi médiát!
Van olyan marketingfelület, ahol egy kis- vagy középvállalat sikerrel felveheti a versenyt egy multinacionális céggel? Héjj Szilárd MarketingArc szerint a közösségi oldalak pontosan így működnek: minimális befektetéssel sok potenciális ügyfelet érhetünk el. A Piac&Profit marketing szakértője ehhez szolgáltat tippeket.