Vásárlók megtartása cikkek


Eltűntek a vevők, egyre jobban fáj a vállalatoknak

Eltűntek a vevők, egyre jobban fáj a vállalatoknak  

Egyre nagyobb nehézséget okoz a kereslethiány, a cégek negyedének veszélyezteti a működését.
Panaszkezelés: a vásárlók egyötöde soha nem tér vissza

Panaszkezelés: a vásárlók egyötöde soha nem tér vissza 

A következő két-három hónap az ajándékok beszerzéséről, célba jutásáról és a várható reklamációkról fog szólni. A posta már októberben figyelmeztetett a karácsonyi ajándékok mielőbbi beszerzésére és feladására, hogy azok időben, az ünnepekre landoljanak a címzettnél. Mégis, a kereskedők számára a felkészülés okozza a legnagyobb gondot – persze csak a megnövekedett igények kiszolgálása után. Pedig az, hogy a kereskedők ne kerüljenek a vásárlók feketelistájára, egyszerűen megoldható, még a karácsonyi hajrában is – túlóra vagy plusz munkaerő nélkül.
Segítsünk dönteni a vevőnek!

Segítsünk dönteni a vevőnek! 

A lényeg: az ügyfelünk kerüljön egyre közelebb hozzánk a vásárlási folyamat során, érezze, hogy különleges, egyedi, ő van a figyelem középpontjában. Ebből a megfigyelésből alakult ki az a filozófia, amely módosította, illetve kiegészítette a marketinget, és fogalmát egyfajta kapcsolatmarketing-definícióvá változtatta. Alapfeltétele – a vásárlási folyamatot egyfajta interakcióként értelmezve – az ügyfelek minél jobb megismerése, és hogy az ügyfélutat és az ügyfelek számára nyújtott élményt egységes rendszerként kezeljük.
Így segít a Bigdata-boom a vásárlók megtartásában

Így segít a Bigdata-boom a vásárlók megtartásában 

Az értékesítés sem menekülhet a big data elől. A hatékonyság növeléséhez a vásárlók minél mélyebb megismerésére, viselkedésük előrejelzésére lesz szükség a jövőben. Az adatok viszont mit sem érnek az emberek nélkül, akik képesek értelmezni azokat, és a vásárlók számára érzelmekké, élménnyé alakítani a belőlük kiolvasott tudást.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Pórul jártak a nyugdíjasok

Pórul jártak a nyugdíjasok 

Folytatjuk a Piac és Profit podcast sorozatát, a Nyugdíjszervizt.
Már diákként el kell sajátítani a biztosítással összefüggő ismereteket

Már diákként el kell sajátítani a biztosítással összefüggő ismereteket 

Interjú Jeney Attilával, a MABISZ kommunikációs igazgatójával.

Pénzszerzés

Eljött a fordulat a budapesti ingatlanpiacon

Eljött a fordulat a budapesti ingatlanpiacon  

2025 első negyedévében 7 százalékkal erősödött az eladó lakóingatlanok iránti kereslet az előző év azonos időszakához képest.

Jogi kisokos

Hitel van az ingatlanon? Könnyebb lesz megvenni

Hitel van az ingatlanon? Könnyebb lesz megvenni  

Az új ingatlan-nyilvántartási törvény átalakította a több részletben megvásárolt vagy feltételhez kötött ingatlanok bejegyzésének a rendszerét.

Cégblog

Biztosítók körmére néztek, bírságolás lett a vége

Biztosítók körmére néztek, bírságolás lett a vége  

Az MNB összesen 11 millió forint bírságot szabott ki három biztosítóra.

Klímablog

Nyár óta 12 milliárd forint folyt vissza a vásárlókhoz

Nyár óta 12 milliárd forint folyt vissza a vásárlókhoz  

Már csaknem 10 milliónál jár a MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. kötelező visszaváltási rendszerében, a REpont applikáción keresztül.

Gazdaság

Eljött a fordulat a budapesti ingatlanpiacon

Eljött a fordulat a budapesti ingatlanpiacon  

2025 első negyedévében 7 százalékkal erősödött az eladó lakóingatlanok iránti kereslet az előző év azonos időszakához képest.

Társadalom

Tenisz jubileumra készült Miami és Budapest is

Tenisz jubileumra készült Miami és Budapest is 

Budapesten is jubileumra készültek a tenisz szerelmeseinek 25. alkalommal megrendezett Csók Tenisz! csapatversenyén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo