Kutatás cikkek


A facebookról jósolható a munkanélküliség?

A facebookról jósolható a munkanélküliség? 

A közösségi oldalakon zajló beszélgetések alapján azonosítja az ENSZ a munkanélküliségi hullámokat előrejelző és követő indikátorokat.    
Változtatniuk kell a cégeknek

Változtatniuk kell a cégeknek 

2020-ra az új technológiák hatásai a munkahelyekre a vállalatokat a decentralizáció új korszakába fogják kényszeríteni - derül ki egy, a Ricoh által támogatott új tanulmányból.
A globalizációt nem győzte le a válság

A globalizációt nem győzte le a válság 

Az Ernst & Young tanulmánya szerint továbbra is növekszik a globalizációs folyamat, ezen a válság sem tudott változtatni. Magyarország különösen nyitott, a Globalizációs Indexen a 10. helyet foglalja el, míg a közép-kelet-európai régiót nézve első helyre került.
Nem bíznak a helyzet gyors javulásában

Nem bíznak a helyzet gyors javulásában 

Összességében az 50 feletti korosztály pesszimistább, mint a teljes lakosság- derül ki a DIMENZIÓ Biztosító és a Gfk közös kutatásából. Magyarországon első alkalommal készítették el az 50+ Indexet, amely az 50 feletti generáció aktuális élethelyzetével, bizalmával, jövőképével kapcsolatos mutató.
A facebook dönt a munkahelyválasztásról

A facebook dönt a munkahelyválasztásról 

A fiatal szakemberek olyan munkakörnyezetre vágynak, amelyben helyet kap a mindennapjainkban már megszokott közösségi média, a saját mobileszközök használata és a rugalmas munkavégzés. A munkaerő új generációja számára már messze nem a pénz az egyedüli választási szempont.
"Mi lesz így a magyar fejlesztésekkel?"

"Mi lesz így a magyar fejlesztésekkel?" 

Elfogadhatatlan, hogy az egyes adótörvények és azzal összefüggő egyéb jogszabályok úgy módosuljanak, hogy a vállalatok a továbbiakban nem írhatnák le az innovációs járulékból a kutatás-fejlesztés (K+F) költségeit - véli a Magyar Innovációs Szövetség (MISZ). Szabó Gábor elnök ezért nyílt levélben fordult az országgyűlési képviselőkhöz, amelyben azt kéri, ne támogassák ezt a módosítást.
A design nem luxus, hanem versenyelőny

A design nem luxus, hanem versenyelőny 

A hazai kis- és középvállalkozások döntő többsége még nem tekinti a design-t cégük életét meghatározó tényezőnek - derült ki a Magyar Formatervezési Tanács megbízásából végzett friss felmérésből. Pedig nagyobb eséllyel lesz sikeres egy portéka a fogyasztók körében, ha design-többlettel bír.
Nyugdíj: csak magunkra számíthatunk

Nyugdíj: csak magunkra számíthatunk  

Az emberek 80 százaléka szerint csak magukra számíthatunk a jövőbeli anyagi biztonság megteremtésében, miközben az öngondoskodást kevésbé látják megvalósíthatónak - mert nincs miből. Mindössze a lakosság 16 százaléka gondolja, hogy az állam nem hagyhatja, hogy az emberek nyugdíj nélkül maradjanak, ezért nem kell aggódni a jövő miatt.
Régen is gyorsan váltzott az éghajlat

Régen is gyorsan váltzott az éghajlat 

Nem ez az első alkalom, hogy Földünkön az éghajlat gyorsan megváltozik - derített fényt rá egy friss kutatás, amely a korábbi százezer helyett az elmúlt nyolcszázezer év éghajlatát vizsgálta.
Mennyire fontos a munkavállaló?

Mennyire fontos a munkavállaló? 

A munkavállalókat tekintik a legfontosabb érintetti csoportnak a magyarországi vállalatok. Nekik szól a legtöbb CSR program, őket szeretnék legjobban bevonni a működésükbe. Azonban a kétirányú kommunikáció és a civil szervezetek egyelőre még nincsenek előtérben - derül ki a B&P Consulting által 53 vállalat részvételével lefolytatott idei Good CSR kutatás eredményeiből. 

A csehek után, de a szlovákok és a horvátok előtt 

Magyarország a 36. helyen végzett abban a felmérésben, amely az egyes országokban a vállalati fúziók és felvásárlások körülményeit vizsgálta - közölte az Ernst & Young.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A beruházások növekedéséhez bízniuk kell a cégeknek a jövőben

A beruházások növekedéséhez bízniuk kell a cégeknek a jövőben 

Új hitelprogramok várnak a kkv-kra.

Infokom

Érkezik a nagy sebességű internet

Érkezik a nagy sebességű internet  

2030-ra az ország minden részében elérhetővé válik a gigabit-képes hálózat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo