Kozmetikumok cikkek


Tavasz után most újabb razzia jön: most ezek a gyártók készülhetnek

Tavasz után most újabb razzia jön: most ezek a gyártók készülhetnek 

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) megbízásából ellenőrzik, hogy a samponok, balzsamok, hajregeneráló készítmények és hajfestékek csomagolásán joggal szerepelnek-e a „natúr”, „bio” vagy „vegán” megjelölések. Tavasszal már bebizonyosodott, hogy az arckrémekre nem jellemző az ilyen minősítés. Hamarosan lezárul a zöld állítások szélesebb termékkörre kiterjedő vizsgálata is - közölte az ITM.
Újabb zöld razzia indul - kik számíthatnak ellenőrzésre?

Újabb zöld razzia indul - kik számíthatnak ellenőrzésre? 

Hétfőtől indul és június végéig tart a natúr- és biokozmetikai termékek fogyasztóvédelmi ellenőrzése.
Százezer liter krémet és szérumot szív be a magyarok arcbőre

Százezer liter krémet és szérumot szív be a magyarok arcbőre 

Lendületben a bőröregedést célzó arcápolási termékek piaca: 2018. április és 2019 márciusa között ötmilliárd forintos értékbeli forgalmat bonyolított, leginkább a drogériákban. Emellett a 9% százalékos növekedés mellett a mennyiséget tekintve 3 százalékkal bővült a ránctalanító/liftinges hatással kecsegtető termékek forgalma, ez 865 ezer liternyi krémet, szérumot vagy éppen olajat takar. Az öregedés ellen leginkább a márkákat hívják segítségül a nők: az értékbeli forgalom közel kilencven százaléka gyártói márkás – derült ki a Nielsen kiskereskedelmi indexéből.  
Jönnek a kuponos napok, ráugrunk a kozmetikumokra

Jönnek a kuponos napok, ráugrunk a kozmetikumokra 

Dekorkozmetikumra 2018-ban, 7 százalékos éves szintű értékbeli és 4 százalékos mennyiségi növekedés mellett közel 13 milliárd forintot költöttek a magyarok. Sminkszert leginkább a drogériákban vásárolunk, és a fogyasztók négyötöde a gyártói márkák mellett teszi le a voksát. Az értékbeli dobogóra az alapozók, szempillaspirálok és körömlakkok kérezkedtek fel. A népszerű kuponos napok kimutathatóan megjelennek a dekorkozmetikumok értékesítési forgalmában: tavaly áprilisban 40 százalékkal ugrott meg az értékbeli forgalom, derült ki a Nielsen kiskereskedelmi indexéből.
Kitálalt pálmaolajügyben az Unilever

Kitálalt pálmaolajügyben az Unilever 

Őserdők kiirtásával, őshonos fajok elűzésével, őslakosok kilakoltatásával, településeik ledózerolásával teszünk szert azokra az olajpálma-ültetvényekre, melyekből a pálmaolajat kapjuk a margarinunkhoz, a testápoló szereinkhez, a csokoládénkhoz és egy sor más kozmetikai meg gasztronómiai termékhez. Az Unilever igyekszik tiszta vizet önteni a pohárba e kérdésben.
Összetétel, illat és textúra – ezek alapján dönt a vásárló

Összetétel, illat és textúra – ezek alapján dönt a vásárló 

A különböző szépségápolási termékek esetében fontos meggyőződni arról, hogy a megfelelő termék kerül-e a kosarunkba. A CD kozmetikai márka és az NRC piackutató cég friss, reprezentatív felméréséből kiderült, hogy a termék illata, textúrája, ára és az összetétele a legfontosabb döntési szempontok a magyar hölgyeknek és férfiaknak egyaránt, összességében tehát: tudatosan vásárlunk.
Inkább a spray kiszerelésű izzadásgátlókat választjuk idén nyáron

Inkább a spray kiszerelésű izzadásgátlókat választjuk idén nyáron 

A magyarországi 18-59 éves hölgyek fele használ spray kiszerelésű dezodorokat, de továbbra is sokan nyúlnak a golyós típusúakért is, de az izzadásgátló kristály például nem túl népszerű - derül ki a CD kozmetikai márka és az NRC piackutató felméréséből.
Önnek megér egy tusfürdő 32 tengerimalacot?

Önnek megér egy tusfürdő 32 tengerimalacot? 

Sokan nem vagyunk tisztában azzal, hogy pontosan mit is kenünk a bőrünkre, ahogyan azzal sem, hogy egy-egy állatnak mit kell elviselnie azért, hogy a polcokra kerüljön a kedvenc termékünk. Erre a problémára hívja fel a figyelmet a Kísérleti állatok védelmének világnapja április 24-én.
A legnagyobbak is megszenvedhetik a zöldülést

A legnagyobbak is megszenvedhetik a zöldülést 

A párizsi klímacsúcs kapcsán számos multi konkrét vállalásokat fogalmazott meg környezetszennyezése mérsékléséről. A legambiciózusabb mindegyik közül talán Unilever volt: 2020-ra felére csökkentené ökolábnyomát. Ez 1000 márkás terméket érint.
Milyen címszavakra figyelünk a vásárlásnál?

Milyen címszavakra figyelünk a vásárlásnál? 

A magyar nők számára sokkal fontosabb az, hogy mi nincs egy kozmetikumban, mint az, hogy mi a fő összetevője – derül ki a német CD kozmetikai márka és az NRC piackutató által végzett reprezentatív felmérésből. A kutatás azt vizsgálta, hogy milyen a termékeken szereplő tájékoztató feliratok, információk alapján döntenek legfőképpen a hazai fogyasztók, amikor kozmetikumot vásárolnak. A legösztönzőbben a termék „tisztaságáról”, illetve a hatékonyságáról szóló információk hatnak a vásárlási szándékra, de a kozmetikumok környezet- és állatbarát mivoltára utaló védjegyek is sokakat buzdítanak arra, hogy az adott terméket betegyék a kosarukba.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Az önkormányzatokat ünnepelte az OTP

Az önkormányzatokat ünnepelte az OTP 

Megrendezte Önkormányzati Fórum rendezvényét az OTP.
Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés?

Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés? 

Kár lenne pusztán adóoptimalizációs eszközként tekinteni a bizalmi vagyonkezelésre, hiszen sokkal több ennél.

Pénzszerzés

Tarol az új céges hitel

Tarol az új céges hitel 

A várakozásoknál is nagyobb a vállalkozói érdeklődés a 3 százalékos fix kamattal elérhető hitelek iránt.

Adózás

Jogvesztő határidőre figyelmeztetik a cégeket

Jogvesztő határidőre figyelmeztetik a cégeket  

November 20-ig nyújthatják be kérelmüket azok a vállalkozások, amelyek 2026-tól a csoportos társasági adóalanyiság rendszerét szeretnék választani.

Jogi kisokos

Lakást venni tervezőasztalról? Új világ kezdődhet

Lakást venni tervezőasztalról? Új világ kezdődhet  

Új lakások építésekor elterjedt gyakorlattá vált azok tervezőasztalról történő értékesítése.

Klímablog

Ők a Fenntartható jövőért díj idei díjazottjai

Ők a Fenntartható jövőért díj idei díjazottjai 

Soha nem volt olyan fontos, hogy a vezetők, vállalatok a rendszerszintű változások élére álljanak.

Gazdaság

Újabb pénzcsapot nyit ki a kormány

Újabb pénzcsapot nyit ki a kormány  

70 milliárd forint keretösszegben pályázatok indulnak vállalkozásoknak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo