Kozmetikumok cikkek


Tavasz után most újabb razzia jön: most ezek a gyártók készülhetnek

Tavasz után most újabb razzia jön: most ezek a gyártók készülhetnek 

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) megbízásából ellenőrzik, hogy a samponok, balzsamok, hajregeneráló készítmények és hajfestékek csomagolásán joggal szerepelnek-e a „natúr”, „bio” vagy „vegán” megjelölések. Tavasszal már bebizonyosodott, hogy az arckrémekre nem jellemző az ilyen minősítés. Hamarosan lezárul a zöld állítások szélesebb termékkörre kiterjedő vizsgálata is - közölte az ITM.
Újabb zöld razzia indul - kik számíthatnak ellenőrzésre?

Újabb zöld razzia indul - kik számíthatnak ellenőrzésre? 

Hétfőtől indul és június végéig tart a natúr- és biokozmetikai termékek fogyasztóvédelmi ellenőrzése.
Százezer liter krémet és szérumot szív be a magyarok arcbőre

Százezer liter krémet és szérumot szív be a magyarok arcbőre 

Lendületben a bőröregedést célzó arcápolási termékek piaca: 2018. április és 2019 márciusa között ötmilliárd forintos értékbeli forgalmat bonyolított, leginkább a drogériákban. Emellett a 9% százalékos növekedés mellett a mennyiséget tekintve 3 százalékkal bővült a ránctalanító/liftinges hatással kecsegtető termékek forgalma, ez 865 ezer liternyi krémet, szérumot vagy éppen olajat takar. Az öregedés ellen leginkább a márkákat hívják segítségül a nők: az értékbeli forgalom közel kilencven százaléka gyártói márkás – derült ki a Nielsen kiskereskedelmi indexéből.  
Jönnek a kuponos napok, ráugrunk a kozmetikumokra

Jönnek a kuponos napok, ráugrunk a kozmetikumokra 

Dekorkozmetikumra 2018-ban, 7 százalékos éves szintű értékbeli és 4 százalékos mennyiségi növekedés mellett közel 13 milliárd forintot költöttek a magyarok. Sminkszert leginkább a drogériákban vásárolunk, és a fogyasztók négyötöde a gyártói márkák mellett teszi le a voksát. Az értékbeli dobogóra az alapozók, szempillaspirálok és körömlakkok kérezkedtek fel. A népszerű kuponos napok kimutathatóan megjelennek a dekorkozmetikumok értékesítési forgalmában: tavaly áprilisban 40 százalékkal ugrott meg az értékbeli forgalom, derült ki a Nielsen kiskereskedelmi indexéből.
Kitálalt pálmaolajügyben az Unilever

Kitálalt pálmaolajügyben az Unilever 

Őserdők kiirtásával, őshonos fajok elűzésével, őslakosok kilakoltatásával, településeik ledózerolásával teszünk szert azokra az olajpálma-ültetvényekre, melyekből a pálmaolajat kapjuk a margarinunkhoz, a testápoló szereinkhez, a csokoládénkhoz és egy sor más kozmetikai meg gasztronómiai termékhez. Az Unilever igyekszik tiszta vizet önteni a pohárba e kérdésben.
Összetétel, illat és textúra – ezek alapján dönt a vásárló

Összetétel, illat és textúra – ezek alapján dönt a vásárló 

A különböző szépségápolási termékek esetében fontos meggyőződni arról, hogy a megfelelő termék kerül-e a kosarunkba. A CD kozmetikai márka és az NRC piackutató cég friss, reprezentatív felméréséből kiderült, hogy a termék illata, textúrája, ára és az összetétele a legfontosabb döntési szempontok a magyar hölgyeknek és férfiaknak egyaránt, összességében tehát: tudatosan vásárlunk.
Inkább a spray kiszerelésű izzadásgátlókat választjuk idén nyáron

Inkább a spray kiszerelésű izzadásgátlókat választjuk idén nyáron 

A magyarországi 18-59 éves hölgyek fele használ spray kiszerelésű dezodorokat, de továbbra is sokan nyúlnak a golyós típusúakért is, de az izzadásgátló kristály például nem túl népszerű - derül ki a CD kozmetikai márka és az NRC piackutató felméréséből.
Önnek megér egy tusfürdő 32 tengerimalacot?

Önnek megér egy tusfürdő 32 tengerimalacot? 

Sokan nem vagyunk tisztában azzal, hogy pontosan mit is kenünk a bőrünkre, ahogyan azzal sem, hogy egy-egy állatnak mit kell elviselnie azért, hogy a polcokra kerüljön a kedvenc termékünk. Erre a problémára hívja fel a figyelmet a Kísérleti állatok védelmének világnapja április 24-én.
A legnagyobbak is megszenvedhetik a zöldülést

A legnagyobbak is megszenvedhetik a zöldülést 

A párizsi klímacsúcs kapcsán számos multi konkrét vállalásokat fogalmazott meg környezetszennyezése mérsékléséről. A legambiciózusabb mindegyik közül talán Unilever volt: 2020-ra felére csökkentené ökolábnyomát. Ez 1000 márkás terméket érint.
Milyen címszavakra figyelünk a vásárlásnál?

Milyen címszavakra figyelünk a vásárlásnál? 

A magyar nők számára sokkal fontosabb az, hogy mi nincs egy kozmetikumban, mint az, hogy mi a fő összetevője – derül ki a német CD kozmetikai márka és az NRC piackutató által végzett reprezentatív felmérésből. A kutatás azt vizsgálta, hogy milyen a termékeken szereplő tájékoztató feliratok, információk alapján döntenek legfőképpen a hazai fogyasztók, amikor kozmetikumot vásárolnak. A legösztönzőbben a termék „tisztaságáról”, illetve a hatékonyságáról szóló információk hatnak a vásárlási szándékra, de a kozmetikumok környezet- és állatbarát mivoltára utaló védjegyek is sokakat buzdítanak arra, hogy az adott terméket betegyék a kosarukba.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Kiszámolták, mennyivel mérsékelheti az inflációt a bankszámlák önkéntes díjcsökkentése

Kiszámolták, mennyivel mérsékelheti az inflációt a bankszámlák önkéntes díjcsökkentése 

Az áprilisi inflációs adatban már erősen megjelent az árréstop hatása is. Ugyanakkor a bankok önkéntes díjcsökkenése még nem lépett életbe ezen időszakban.

Pénzszerzés

Felújítási láz lett a magyarokon

Felújítási láz lett a magyarokon  

10-ből 6 magyar szerint most éri meg belevágni a lakásfelújításba, mert úgy vélik, később magasabb költségekkel kellene számolniuk.

Jogi kisokos

Mivel büntethető egy cég?

Mivel büntethető egy cég? 

Gyakori vélekedés, hogy a büntetőjogi felelősség és kockázat kizárólag a magánszemélyeket terheli.

Klímablog

Már most több hetes várólista van a klímaszerelésre

Már most több hetes várólista van a klímaszerelésre 

Az elmúlt évek nyári hőhullámai sorozatos rekordokat döntöttek, és az előrejelzések szerint az idei nyár sem lesz kivétel.

Infokom

Lehull a lepel, mit gondolnak a magyarok a mesterséges intelligenciáról

Lehull a lepel, mit gondolnak a magyarok a mesterséges intelligenciáról 

Az emberek bár egyre többször használják a mesterséges intelligenciát, sokan bizonytalanok az AI-jelenséggel kapcsolatban.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo