Inkább a spray kiszerelésű izzadásgátlókat választjuk idén nyáron

A magyarországi 18-59 éves hölgyek fele használ spray kiszerelésű dezodorokat, de továbbra is sokan nyúlnak a golyós típusúakért is, de az izzadásgátló kristály például nem túl népszerű - derül ki a CD kozmetikai márka és az NRC piackutató felméréséből.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Kép: Pixabay

A német CD kozmetikai márka és az NRC piackutató cég 2015 óta végez reprezentatív felméréseket, annak érdekében, hogy jobban megismerhessük a magyar nők szépségápolási szokásait. Ennek a kutatásnak az egyik fő ága a magyar hölgyek dezodorhasználatának feltérképezése. A 2017-es, ezer fő bevonásával készült felmérés, amiből több mint 500 nő válaszaira támaszkodhattunk, eredményei arra engednek következtetni, hogy ezen a példátlanul meleg nyáron a spray formátumú dezodorok lesznek az izzadás elleni harc fő eszközei.

A 2017-ben végzett kutatás eredményei egyértelműen a spray kiszerelésű dezodorok térnyeréséről számolnak be, a válaszadók 50 százaléka használja ezt a típust. Viszont a golyós termékek elvesztették a két évvel ezelőtti, vezető pozíciójukat, míg 2015-ben a megkérdezett nők válaszai alapján az első helyen végzett ez a típus, addig 2017-ben csak a második helyet sikerült elérniük, a válaszadók 45 százaléka nyilatkozta azt, hogy használ ilyen típusú termékeket is.

Harmadik helyen végzett idén a stift típusú kiszerelés, a válaszadók 38 százaléka választja ezeket a termékeket. A különböző alternatív megoldások, mint például az izzadásgátló kristály, nem kifejezetten kedvelt a magyarországi hölgyek körében: a kutatás rávilágított arra, hogy csupán a 2 százalékuk él ezzel a lehetőséggel idén nyáron.

Fontos megjegyezni, hogy olyanok is vannak, akik mellőzik az izzadásgátló termékek használatát: a kutatásban részt vevők 4 százalék válaszolta azt, hogy egyáltalán nem használ dezodorokat.

Önnek megér egy tusfürdő 32 tengerimalacot?
Sokan nem vagyunk tisztában azzal, hogy pontosan mit is kenünk a bőrünkre, ahogyan azzal sem, hogy egy-egy állatnak mit kell elviselnie azért, hogy a polcokra kerüljön a kedvenc termékünk.
 

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo