Inkább a spray kiszerelésű izzadásgátlókat választjuk idén nyáron

A magyarországi 18-59 éves hölgyek fele használ spray kiszerelésű dezodorokat, de továbbra is sokan nyúlnak a golyós típusúakért is, de az izzadásgátló kristály például nem túl népszerű - derül ki a CD kozmetikai márka és az NRC piackutató felméréséből.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép: Pixabay

A német CD kozmetikai márka és az NRC piackutató cég 2015 óta végez reprezentatív felméréseket, annak érdekében, hogy jobban megismerhessük a magyar nők szépségápolási szokásait. Ennek a kutatásnak az egyik fő ága a magyar hölgyek dezodorhasználatának feltérképezése. A 2017-es, ezer fő bevonásával készült felmérés, amiből több mint 500 nő válaszaira támaszkodhattunk, eredményei arra engednek következtetni, hogy ezen a példátlanul meleg nyáron a spray formátumú dezodorok lesznek az izzadás elleni harc fő eszközei.

A 2017-ben végzett kutatás eredményei egyértelműen a spray kiszerelésű dezodorok térnyeréséről számolnak be, a válaszadók 50 százaléka használja ezt a típust. Viszont a golyós termékek elvesztették a két évvel ezelőtti, vezető pozíciójukat, míg 2015-ben a megkérdezett nők válaszai alapján az első helyen végzett ez a típus, addig 2017-ben csak a második helyet sikerült elérniük, a válaszadók 45 százaléka nyilatkozta azt, hogy használ ilyen típusú termékeket is.

Harmadik helyen végzett idén a stift típusú kiszerelés, a válaszadók 38 százaléka választja ezeket a termékeket. A különböző alternatív megoldások, mint például az izzadásgátló kristály, nem kifejezetten kedvelt a magyarországi hölgyek körében: a kutatás rávilágított arra, hogy csupán a 2 százalékuk él ezzel a lehetőséggel idén nyáron.

Fontos megjegyezni, hogy olyanok is vannak, akik mellőzik az izzadásgátló termékek használatát: a kutatásban részt vevők 4 százalék válaszolta azt, hogy egyáltalán nem használ dezodorokat.

Önnek megér egy tusfürdő 32 tengerimalacot?
Sokan nem vagyunk tisztában azzal, hogy pontosan mit is kenünk a bőrünkre, ahogyan azzal sem, hogy egy-egy állatnak mit kell elviselnie azért, hogy a polcokra kerüljön a kedvenc termékünk.
 

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo