Milyen címszavakra figyelünk a vásárlásnál?
A magyar nők számára sokkal fontosabb az, hogy mi nincs egy kozmetikumban, mint az, hogy mi a fő összetevője – derül ki a német CD kozmetikai márka és az NRC piackutató által végzett reprezentatív felmérésből. A kutatás azt vizsgálta, hogy milyen a termékeken szereplő tájékoztató feliratok, információk alapján döntenek legfőképpen a hazai fogyasztók, amikor kozmetikumot vásárolnak. A legösztönzőbben a termék „tisztaságáról”, illetve a hatékonyságáról szóló információk hatnak a vásárlási szándékra, de a kozmetikumok környezet- és állatbarát mivoltára utaló védjegyek is sokakat buzdítanak arra, hogy az adott terméket betegyék a kosarukba.
Fontos hívószó a fogyasztónak az egészség
A lakosság átalakuló fogyasztási szerkezetében egyre erősödik az a tendencia, mely szerint az egészséges és egészségesnek gondolt termékekre és szolgáltatásokra egyre nagyobb figyelmet fordítanak a háztartások.
Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad
Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből
Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.

Mulatságos videón kacag a világ, állig felfegyverzett ügynökök szaladnak egy migráns után
Mulatságos kergetőzések Chicago utcáin.

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása
Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött
Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.