Milyen címszavakra figyelünk a vásárlásnál?
A magyar nők számára sokkal fontosabb az, hogy mi nincs egy kozmetikumban, mint az, hogy mi a fő összetevője – derül ki a német CD kozmetikai márka és az NRC piackutató által végzett reprezentatív felmérésből. A kutatás azt vizsgálta, hogy milyen a termékeken szereplő tájékoztató feliratok, információk alapján döntenek legfőképpen a hazai fogyasztók, amikor kozmetikumot vásárolnak. A legösztönzőbben a termék „tisztaságáról”, illetve a hatékonyságáról szóló információk hatnak a vásárlási szándékra, de a kozmetikumok környezet- és állatbarát mivoltára utaló védjegyek is sokakat buzdítanak arra, hogy az adott terméket betegyék a kosarukba.
Fontos hívószó a fogyasztónak az egészség
A lakosság átalakuló fogyasztási szerkezetében egyre erősödik az a tendencia, mely szerint az egészséges és egészségesnek gondolt termékekre és szolgáltatásokra egyre nagyobb figyelmet fordítanak a háztartások.
Véleményvezér

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák
A szavazatszerző kampányban nem biztos, hogy mindent jól átgondoltak.

Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos
Jól megy a NER körüli hölgyeknek. Méghogy nem szeretik a gyengébb nemet a fideszesek.

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet
A két ország újabb listán ver minket.

A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban
Még Bulgáriában és Romániában is tovább élnek az idősek.